Om te lachenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef DJKoster het volgende:
NeonoeN krijgt vast die tien punten
Ze gaan ons record nog eens afpakkenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:11 schreef DJKoster het volgende:
Kijk, ik ben wel fan van de wat gekke nummers.. Maar ik had Montenegro echt wel wat beters gegund.
Op naar hun zesde 'failed to qualify' op rij
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:
Ik had geld moeten inzetten op NeonoeN, dan had deze avond nog wat leuks opgeleverd..quote:
Dit toont ook meteen het probleem aan van landen als Montenegro op het ESF. Het interesseert geen hond, dus de televoting gaat naar buren of is te manipuleren. De vakjury geeft de 12 ook standaard aan Servië. En hun inzendingen zijn van geen niveau.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 28 november 2024 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit toont ook meteen het probleem aan van landen als Montenegro op het ESF. Het interesseert geen hond, dus de televoting gaat naar buren of is te manipuleren. De vakjury geeft de 12 ook standaard aan Servië. En hun inzendingen zijn van geen niveau.
2. Nina 3.Baryakquote:Op zondag 1 december 2024 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Wie werd er ook alweer tweede?
Niet dat dat nummer veel memorabeler was, ik kan me er niks meer van herinneren
Volgensmij is sinds een aantal jaar een nieuwe regel dat het lied ook niet gespeeld mag zijn voor 1 september.quote:Op zondag 1 december 2024 23:22 schreef Greys het volgende:
Juni 2023 al
Maar als je het niet officieel hebt uitgebracht maakt het niet zo veel uit dacht ik?
Duncan had ook al verrr ervoor een demo/optreden achtig iets online toch.
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |