SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Dan ik niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord.
@:Paul is het hiermee eens.![]()
Ik ben na 6 minuten meekijken al helemaal gek van die man.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Die commentator verpest het hele moment.
Het is net Jack van Gelder
Dat is toch geen 90 minuten vol te houden joh?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wat een verschrikkelijke act is die Peter Bosz toch
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Liverpool was trouwens weer genot.
Dat Real echt compleet kansloos gelaten.
Slotgod.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Uit wraak Levchenko deporteren naar het front.
[ Bericht 55% gewijzigd door Coco op 27-11-2024 22:56:05 ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Eens, ben nog steeds lichtelijk woedend.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn voor de puntjes maar dit was toch wel heel matig van PSV.What can change the nature of a man?![]()
Hij deed net alsof ze de CL hebben gewonnenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ben na 6 minuten meekijken al helemaal gek van die man.
Dat is toch geen 90 minuten vol te houden joh?
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart. Maar desalniettemin gefeliciteerd aan de meeste PSV'ers. Moet toch wel lekker zijn om zo te winnen.![]()
![]()
Ja maar dat vergeten we natuurlijk vrij eenvoudigquote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn voor de puntjes maar dit was toch wel heel matig van PSV.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Erger. Hij kwam klaar alsof die in Yolanthe zat. Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij deed net alsof ze de CL hebben gewonnen“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ik voorspel een rode kaart voor Utrecht in het eerste kwartierquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Zodra PSV niet tegen Hans en Mieke moet falen ze keer op keer. In het PSV topic vonden ze PSV Europees de afgelopen twee seizoenen ontzettend goed Europees. (lol)Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het is Mantingh. Niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef Szura het volgende:
wat lult ie nou weer over die keeper naar PSVUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik nam je al niet serieus, maar dit is wel een tragisch dieptepunt.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart.![]()
lastig voetballen tegen een tankquote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn voor de puntjes maar dit was toch wel heel matig van PSV.![]()
Bradley was mokergoed. hopelijk motmquote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Liverpool was trouwens weer genot.
Dat Real echt compleet kansloos gelaten.
Slotgod.graag op anoniem![]()
Wat vroeg zeg Rene, maar goed welterusten./quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Bedankt voor een gezellige avondgraag op anoniem![]()
Precies. Alsof dit je koud laat. Je bent er dag in dag uit mee bezig. En dan is de persconferentie weer raar doen als mensen je ernaar vragen. Zeggen dat je met een proces bezig bent enzo.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zielig toch
Wees gewoon blij met je team, probeer niet altijd alles om jezelf te laten draaien.
Wat een vreselijke ventRini dankjewel.![]()
Tot morgen!quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Bedankt voor een gezellige avondWhat can change the nature of a man?![]()
Nou die rode kaart was natuurlijk wel meer dan terechtquote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart. Maar desalniettemin gefeliciteerd aan de meeste PSV'ers. Moet toch wel lekker zijn om zo te winnen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart. Maar desalniettemin gefeliciteerd aan de meeste PSV'ers. Moet toch wel lekker zijn om zo te winnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit vol adrenaline verdomme, maar wat maakt het uit!quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Bedankt voor een gezellige avond![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Onterecht?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart. Maar desalniettemin gefeliciteerd aan de meeste PSV'ers. Moet toch wel lekker zijn om zo te winnen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Eigenlijk heb je gelijk, maar ik vond het toch leukquote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind deze wedstrijd eigenlijk nog steeds een faal, ondanks de scorebordjournalistiek.
Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
![]()
Eens. Veel jonge talenten ook. Diaz ook goed.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bradley was mokergoed. hopelijk motm
Ik verwacht je zondag op tijd voor de ondergang van Pep.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Weggelopen supporters
Terecht hoor, en ik kan hem hebben.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk, maar ik vond het toch leuk
Fijn voor de puntjes!![]()
Liverpool - Real statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
Het zat ze ook niet heel erg mee. Bij vlagen veel kansen gehad (en zeer matig mee omgesprongen).quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn voor de puntjes maar dit was toch wel heel matig van PSV.![]()
zou het een act zijn?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
ik vind CR7 niet zo'n leuke act maar er trappen wel een hoop mensen in.![]()
Doen alsof dit mooier is dan de comeback van Feyenoord.
Tegen 10 man van een matige ploeg als Shaktar.
Wel knap hoor daar niet van maar niet overdrijven.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Liverpool - Real statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slot is toch wel een enorme koningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan weer een HOLLANDSCHE week worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
Feyenoord en PSV goden.
Morgen graag ook weer puntjes harken.What can change the nature of a man?![]()
alle 2 doorquote:Op woensdag 27 november 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
Feyenoord en PSV goden.
Morgen graag ook weer puntjes harken.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Wel knap hoor daar niet van maar niet overdrijven.niemand heeft het nu over Feyenoord
Dit, dus.![]()
ABBINKEDquote:Op woensdag 27 november 2024 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit kan weer een HOLLANDSCHE week worden.![]()
Als iedereen weet dat hij alleen maar fulltime zit te trollen, waarom is hij hier überhaupt nog in staat om te posten?quote:![]()
Luuk heeft een totaal andere pot gezien
mimimiquote:Op woensdag 27 november 2024 22:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Wel knap hoor daar niet van maar niet overdrijven.![]()
Bovenliggende partij durft die vervelende De Jong te zeggen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hij post soms inhoudelijk mee in het Feyenoord topic. (lol)quote:Op woensdag 27 november 2024 23:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als iedereen weet dat hij alleen maar fulltime zit te trollen, waarom is hij hier überhaupt nog in staat om te posten?What can change the nature of a man?![]()
Knettergekquote:Op woensdag 27 november 2024 23:00 schreef Szura het volgende:
Bovenliggende partij durft die vervelende De Jong te zeggen
altijd toch.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
bestuur doet niksquote:Op woensdag 27 november 2024 23:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als iedereen weet dat hij alleen maar fulltime zit te trollen, waarom is hij hier überhaupt nog in staat om te posten?![]()
De verslaggever van Ziggo wel, die vond dit mooier dan gisteren.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]niemand heeft het nu over Feyenoord
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij post soms inhoudelijk mee in het Feyenoord topic. (lol)![]()
![]()
Was gewoon een middelmatige (dan ben ik nog heel postief) partij van PSV, maar dankzij God hebben ze gewonnen.graag op anoniem![]()
Ja maar dit is wel vrij genant... als Shaktar met de rust met 4-0 voorstaat heb je niks te zeggenquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nou ja, dat probeert hij.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij post soms inhoudelijk mee in het Feyenoord topic. (lol)![]()
Waarom sluit je Twente uit?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit kan weer een HOLLANDSCHE week worden.Un dann rettet kein Kavallerie,
Niemand boeit gisteren, maatje. Echt 0,0quote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De verslaggever van Ziggo wel, die vond dit mooier dan gisteren.Dit, dus.![]()
Op naar het dwaasgebouw!quote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik durf de vervolg opmerking over een muur niet te maken.What can change the nature of a man?![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Dat commentatorhok is vers gewit. Dus dat commentaar is niet zo heel gek.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De verslaggever van Ziggo wel, die vond dit mooier dan gisteren.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Wout Weghorst?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef KingRoland het volgende:
Was gewoon een middelmatige (dan ben ik nog heel postief) partij van PSV, maar dankzij God hebben ze gewonnen.![]()
Hij heeft wel een punt. PSV was slordig verdedigend, maar waren meer in balbezit en accurater in de passing. Ze hadden ook al veel eerder moeten scoren.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Tweede helft waren ze beter natuurlijk.![]()
Zou je haar doen als ze een Aziaat was?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Noa Vahleals er een wijf is waar ik steeds moe van word...
What can change the nature of a man?![]()
neequote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je haar doen als ze een Aziaat was?
ik vind het raar om een aziaat met blond haar te ziengraag op anoniem![]()
Kom op, je zou maar wat graag moe van haar willen worden…quote:Op woensdag 27 november 2024 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Noa Vahleals er een wijf is waar ik steeds moe van word...
![]()
Is ze dat niet dan?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je haar doen als ze een Aziaat was?![]()
nou ik niet....quote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op, je zou maar wat graag moe van haar willen worden…graag op anoniem![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
Er is weinig vrouwelijks aan Noa waar ik warm van zou worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op, je zou maar wat graag moe van haar willen worden…![]()
Kom, kom… Het is niet de mooiste vrouw van Nederland, maar het is ook geen trol…quote:Op woensdag 27 november 2024 23:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er is weinig vrouwelijks aan Noa waar ik warm van zou worden.![]()
Er zijn hordes lelijkere vrouwen inderdaad maar die kunnen zich vaak wel wat vrouwelijker presenteren.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom, kom… Het is niet de mooiste vrouw van Nederland, maar het is ook geen trol…![]()
Ze presenteert het voetbal en moet alle voetbal kijkende doelgroepen aanspreken.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er zijn hordes lelijkere vrouwen inderdaad maar die kunnen zich vaak wel wat vrouwelijker presenteren.![]()
Leuke uitstraling ook. Niks mis mee.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom, kom… Het is niet de mooiste vrouw van Nederland, maar het is ook geen trol…![]()
Zou haar neus echt zijn?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuke uitstraling ook. Niks mis mee.![]()
Nou ja dat doet ze dan vrij aardig; ze leidt de kijker niet af inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze presenteert het voetbal en moet alle voetbal kijkende doelgroepen aanspreken.![]()
Alleen matig volk blijft voor de analyses hangen.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:07 schreef Zorro het volgende:
Ziggo
Reclamespotje voor Rugby, staat er Ierland - Austarlie![]()
Ik vind Pusic ook een kwal van een vent trouwens, dus wel heerlijk dat die het deksel op zijn neus krijgtOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind die girl next door uitstraling best knap als je voor je geboorte als je voor je geboorte al nooit meer hoeft te werken omdat je familie Hilversum in hun zak hebben.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja dat doet ze dan vrij aardig; ze leidt de kijker niet af inderdaad.![]()
Goed verhaal ditquote:Op woensdag 27 november 2024 23:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind die girl next door uitstraling best knap als je voor je geboorte als je voor je geboorte al nooit meer hoeft te werken omdat je familie Hilversum in hunBestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Ze doet het prima vind ik.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:11 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er zijn hordes lelijkere vrouwen inderdaad maar die kunnen zich vaak wel wat vrouwelijker presenteren.![]()
Dat constante gezuig om maar iets uit Pepi te krijgen qua eerste spits worden
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Heeft ie zelf ook al flink wat van gehad gezien zijn getrilquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
wat ordinair van jou zeg zo op deze woensdagavondquote:Op woensdag 27 november 2024 23:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die kan hem ook maar moeilijk in de broek houden…graag op anoniem![]()
Biertje erbij. Lekker man.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.![]()
Dank je!quote:Op woensdag 27 november 2024 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat ordinair van jou zeg zo op deze woensdagavond![]()
Knotsgek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Feyenoord deed het tegen een iets betere tegenstander.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:07 schreef Montagui het volgende:
Cumbek PSV beter dan cumbek Feyenoord?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
PSV dan wel in een nog kortere periode, met als resultaat 3 punten, ipv 1.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Feyenoord deed het tegen een iets betere tegenstander.“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Tegen 10 manquote:Op donderdag 28 november 2024 00:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
PSV dan wel in een nog kortere periode, met als resultaat 3 punten, ipv 1.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
TYPISCH NEDERLANDSquote:Op donderdag 28 november 2024 00:07 schreef Montagui het volgende:
Cumbek PSV beter dan cumbek Feyenoord?![]()
Wat maakt het uit joh? Eindelijk slepen twee Nederlandse teams op deze manier eens een overwinning uit het vuur. Prachtig!
Correctie: Feyenoord gelijk natuurlijk.
[ Bericht 17% gewijzigd door ISVV op 28-11-2024 08:48:02 ]![]()
Voor het Nederlands voetbal inderdaad prima opstekers, hopelijk doet de rest vanavond ook een duit in het zakjequote:Op donderdag 28 november 2024 08:19 schreef ISVV het volgende:
Wat maakt het uit joh? Eindelijk slepen twee Nederlandse teams op deze manier eens een overwinning uit het vuur. Prachtig!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
3-3 is geen overwinning, wel een enorm goed resultaat idd.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:19 schreef ISVV het volgende:
Wat maakt het uit joh? Eindelijk slepen twee Nederlandse teams op deze manier eens een overwinning uit het vuur. Prachtig!
Helemaal eens, lekker boeien welke comeback beter was![]()
![]()
Gewonnen vs gelijk en in slechts 8 minuten. Lijkt mij wel.quote:Op donderdag 28 november 2024 00:07 schreef Montagui het volgende:
Cumbek PSV beter dan cumbek Feyenoord?![]()
Die zich de laatste wedstrijd die ze gewonnen hebben niet kunnen heugen…quote:Op donderdag 28 november 2024 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Feyenoord deed het tegen een iets betere tegenstander.![]()
Feyenoord had er ook vier moeten maken om te winnen. Tegen City. PSV 'maar' drie tegen 10 man van Shaktar. Ook wel een verschilletje.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gewonnen vs gelijk en in slechts 8 minuten. Lijkt mij wel.![]()
Moet trouwens zeggen dat dit systeem met totaalranking wel prima bevalt, niet gedacht dat clubs als Real en PSG gewoon nog keihard moeten werken om er niet al meteen uit te liggen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wie had dan nu die Cocototo goed? @Coco
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 28 november 2024 08:33 schreef KingRoland het volgende:
Hebben we nu serieus een discussie wie de beste comeback heeft?
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2024 09:11:02 ]![]()
@Charz heeft de beste cumbekquote:Op donderdag 28 november 2024 08:33 schreef KingRoland het volgende:
Hebben we nu serieus een discussie wie de beste comeback heeft?![]()
Ordinairquote:Op donderdag 28 november 2024 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Charz heeft de beste cumbek
@Mortaxx graag brvestigengraag op anoniem![]()
Was ook een heel ordinair juffiequote:Op donderdag 28 november 2024 09:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ordinair
@:mortaxx graag brvestigen![]()
In de zin van: ‘wat een sukkels, niet doordrukken tot je 3 punten hebt… laten wij maar eens zien hoe het wel moet’?quote:Op donderdag 28 november 2024 10:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat Feyenoord een inspiratie was voor PSV. Nederland mag ons wel dankbaar zijn.
Dan: ja.![]()
Dankjewel Feyenoord!!!quote:Op donderdag 28 november 2024 10:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat Feyenoord een inspiratie was voor PSV. Nederland mag ons wel dankbaar zijn.![]()
Zo heeft Luuk het niet gezegd.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de zin van: ‘wat een sukkels, niet doordrukken tot je 3 punten hebt… laten wij maar eens zien hoe het wel moet’?
Dan: ja.![]()
City en Juve zijn er ook nog niet; beiden op 8 punten.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:08 schreef TheVulture het volgende:
Moet trouwens zeggen dat dit systeem met totaalranking wel prima bevalt, niet gedacht dat clubs als Real en PSG gewoon nog keihard moeten werken om er niet al meteen uit te liggen.
Ze spelen eerst tegen elkaar, dus daar wordt door minstens een team punten gemorst.
Dan moet City nog tegen PSG en Club Brugge.
Juventus moet dan eveneens nog tegen Club Brugge en ook Benfica.
Als Club Brugge op het juiste moment piekt kan een van de twee zomaar buiten de boot vallen dus.![]()
Zeg het maar
10 december 21:00 Brest - PSV | Ziggo Sport
@maxi-mus 1-3
@Oriente 2-4
@fetX
@GGMM 1-3
@PicoMMP 1-2
@Scrummie 3-0
@onlogisch 4-0
@Mexicanobakker 2-2
@Tarado 1-3
@klaasweetalles 0-0
@3rr0r 0-2
@Caland 2-1
@DombohetOlifantje1 2-2
@R-woud93 0-3
@tong80 2-3
@Bezsen
@Pisces29 1-2
@Flitsbezorger 1-2
@Frozen-assassin 1-2
@WheeledWarrior 1-3
@Immerdebestebob
[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 10-12-2024 18:15:07 ]What can change the nature of a man?![]()
0-3quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
1-1quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Immerdebestebob
Ja ik denk dat PSV het daar Brest lastig krijgt![]()
Stop hiermeequote:Op maandag 9 december 2024 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
1-1
Ja ik denk dat PSV het daar Brest lastig krijgt![]()
Laatste waarschuwing!quote:Op maandag 9 december 2024 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
1-1
Ja ik denk dat PSV het daar Brest lastig krijgtGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
3-1OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
0-0quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Immerdebestebob"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
1:2quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Immerdebestebob![]()
1-2quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:ImmerdebestebobOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Akkoord.quote:Op maandag 9 december 2024 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wees blij dat ik dat infantiele grapje heb weggelaten.![]()
Winnen is opnieuw overwintering CL (best knap voor een ploeg die het nooit laat zien in Europa)..
Daarom verwacht ik een kleine overwinning voor PSV, 1-2![]()
2-4quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik switch naar 1-3.
(niet door @GGMM maar door dat Brest blijkbaar een half elftal mist)
'We missen zeven spelers, waarvan vijf à zes basisspelers', onthulde Roy maandagavond. 'Dit wordt zeker de ingewikkeldste wedstrijd. De wedstrijd tegen Lille was al ingewikkeld met zes geblesseerden. We kunnen 23 spelers meenemen, we hebben slechts zestien of zeventien veldspelers.'![]()
3-0quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
En nu?quote:Op maandag 9 december 2024 19:55 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 66% gewijzigd door Netsplitter op 09-12-2024 19:55 ]OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
2-2quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-3quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-3quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-4quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-2quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ja want als je verliest lig je er inderdaad voor de winter uit!quote:Op maandag 9 december 2024 20:08 schreef PSVCL het volgende:
Winnen is opnieuw overwintering CL (best knap voor een ploeg die het nooit laat zien in Europa)..
Daarom verwacht ik een kleine overwinning voor PSV, 1-2![]()
4-0quote:Op maandag 9 december 2024 19:46 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-2[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar ze spelen niet in Brest.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kleinigheidje.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ze spelen niet in Brest.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zagreb - Celtic kan ook wel een belangrijke zijn vanavond. Als Zagreb die wint halen die ook de 10 punten-grens.
Dan zal Stuttgart-PSG wel eens een potje kunnen zijn om de laatste plek bij de beste 24 ronde 8. Stuttgart heeft 2x een lollerprogramma maar die hebben natuurlijk hun doelsaldo totaal verneukt in Belgrado.
Club Brugge zal wel wegvallen namelijk uit de top 24, die hebben nog een loodzwaar programma. Juve en City moeten ook nog en zijn 2 van de tegenstanders voor Brugge, die morgen ook nog tegen elkaar moeten. Al kun je discussiëren of Juve en City nu 'zwaar' zijn maar ik vind van wel.
Tis wel echt zaak voor Feyenoord om morgen te winnen. 10 punten met een goed doelsaldo zal alsnog wel genoeg zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Overwinteren = de k.o ronde bereikenquote:Op dinsdag 10 december 2024 06:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja want als je verliest lig je er inderdaad voor de winter uit!
Iets wat Feyenoord niet gelukt is deze eeuw![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zagreb - Celtic kan ook wel een belangrijke zijn vanavond. Als Zagreb die wint halen die ook de 10 punten-grens.
Dan zal Stuttgart-PSG wel eens een potje kunnen zijn om de laatste plek bij de beste 24 ronde 8. Stuttgart heeft 2x een lollerprogramma maar die hebben natuurlijk hun doelsaldo totaal verneukt in Belgrado.
Club Brugge zal wel wegvallen namelijk uit de top 24, die hebben nog een loodzwaar programma. Juve en City moeten ook nog en zijn 2 van de tegenstanders voor Brugge, die morgen ook nog tegen elkaar moeten. Al kun je discussiëren of Juve en City nu 'zwaar' zijn maar ik vind van wel.
Tis wel echt zaak voor Feyenoord om morgen te winnen. 10 punten met een goed doelsaldo zal alsnog wel genoeg zijn.![]()
2-3
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
NEDERLANDERS alarm!!!! Vijf LANDGENOTEN (Virgil, Gravenberch, Danjuma, VD Beek, Blind) op het veld bij Girona v Liverpool. @Alaphilippe_![]()
Geen Gakpo.
SlotoutUn dann rettet kein Kavallerie,
Deden ze een wedstrijdje sjoelen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maakte afgelopen weekend tegen Everton nog de winnende.Un dann rettet kein Kavallerie,
Helaas heb ik vanavond andere bezigheden en kan met veel geluk misschien nog net het laatste kwartier van PSV meepakken.
Gezien de wedstrijd tegen Shaktar is dat ook ruim voldoende.Un dann rettet kein Kavallerie,
5 euroVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Het lastig hebben tegen Girona...
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Lekker nutteloos ook om met je sterkste opstelling daar te spelen terwijl je al door bent lol.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Het lastig hebben tegen Girona...
Slome Blind zal maar een keer te laat zijn terwijl die Salah ongelukkig schopt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Mwah. Snap wel dat ze deze nog willen willen. Met 18 ben je er zeker wel. Kun je de laatste 2 weggeven eventueel. PSV altijd weer geluk @PSVCLquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker nutteloos ook om met je sterkste opstelling daar te spelen terwijl je al door bent lol.
Slome Blind zal maar een keer te laat zijn terwijl die Salah ongelukkig schopt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ze spelen alsof ze liever een vrije avond hebben gehad.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mwah. Snap wel dat ze deze nog willen willen. Met 18 ben je er zeker wel. Kun je de laatste 2 weggeven eventueel. PSV altijd weer geluk @:psvclRED ONS HENNIEGOD![]()
Slot outquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze spelen alsof ze liever een vrije avond hebben gehad.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Die Nunez kan er ook helemaal niks van. Dat die daar nog zit.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Berghiushoofd.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Nunez kan er ook helemaal niks van. Dat die daar nog zit.![]()
Het lijkt echt helemaal nergens op bij Lollerpool. @Pistolero“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ja, je moet niet op een schoen gaan staan, ongelukkig, maar wel terecht.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Lief van jequote:Op dinsdag 10 december 2024 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ik schrijf Liverpool op als eerste geplaatse team in mijn schriftje.![]()
@Coco wil graag weten of je een mooi handschrift hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ik schrijf Liverpool op als eerste geplaatse team in mijn schriftje.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Mag Inter er al bij?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ik schrijf Liverpool op als eerste geplaatse team in mijn schriftje.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Jan Reker ook.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Piet de Visser heeft ook een schriftje.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Frank en Ronald ook.quote:
@RamboDirk ook.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/OptaJohan/status/1866563529094078825
@:slobeend![]()
![]()
NEDERLANDERSquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/OptaJohan/status/1866563529094078825
@:slobeendWhat can change the nature of a man?![]()
Jawel, maar dan moet @GGMM ook nog aansluiten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij er vertrouwen in beste Coco?
Die komt vast wat later.What can change the nature of a man?![]()
Vast weer aan het 'sporten'.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet @:GGMM ook nog aansluiten.
Die komt vast wat later.![]()
ik drink nu warme theequote:Op dinsdag 10 december 2024 20:32 schreef Nober het volgende:
De nummer 11 van Frankrijk weet straks nog maar eens waar het staat.graag op anoniem![]()
Mooie tijd voor Feyenoord dus.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Ook met de nieuwe opzet blijven 18:45 wedstrijden matig.What can change the nature of a man?![]()
Saibari is idd een tikje dikkig.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Ook met de nieuwe opzet blijven 18:45 wedstrijden matig.![]()
![]()
PSV interesseert ook vanavond niemand.
Switch aan.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Welke spel maat?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:49 schreef LordVoldermort het volgende:
PSV interesseert ook vanavond niemand.
Switch aan.graag op anoniem![]()
GGMM is sporten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:50 schreef KingRoland het volgende:
ik vraag me af hoe het is met die Rene le Blanc![]()
Het beste voor Feyenoord zou zijn als psv deze wedstrijd verliest
het beste voor het nederlands voetbal zou zijn als psv wint voor de punten
ik prefereer optie 1"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Komt net uit z’n blessa.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bij voetballers kun je dit gewoon zeggen, ja.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forum.
Hier graag rekening mee houden. (Of zeg je dit ook op dates?)Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wie zou z’n beste mattie binnen PSV zijn? Noa?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Switch ook erbij opgezet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Hopelijk gaat Atalanta weer een show opvoeren“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Waterquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Saibari beetje puffen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Walgelijk gezondquote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Leipzig alweer achter....![]()
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Paar paaltjes in het vet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
Als Marco zegt dat je dikkig bent kun je maar beter om ozempic gaan leuren bij de arts
Forum Opties Forumhop: Hop naar: