SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?Coco
dat vind je leuk hèDe week van de cumbeks.
Morgen Ajax achter en dan toch..What can change the nature of a man?fetX
Al bezig met volgend seizoenDan ik niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord.
@:Paul is het hiermee eens.Ik ben na 6 minuten meekijken al helemaal gek van die man.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Die commentator verpest het hele moment.
Het is net Jack van Gelder
Dat is toch geen 90 minuten vol te houden joh?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”Wat een verschrikkelijke act is die Peter Bosz tochOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!Liverpool was trouwens weer genot.
Dat Real echt compleet kansloos gelaten.
Slotgod.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”PowerLoungen
Duurt een kwartiertjeUit wraak Levchenko deporteren naar het front.
[ Bericht 55% gewijzigd door Coco op 27-11-2024 22:56:05 ]RED ONS HENNIEGODCoco
dat vind je leuk hèEens, ben nog steeds lichtelijk woedend.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn voor de puntjes maar dit was toch wel heel matig van PSV.What can change the nature of a man?Hij deed net alsof ze de CL hebben gewonnenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ben na 6 minuten meekijken al helemaal gek van die man.
Dat is toch geen 90 minuten vol te houden joh?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart. Maar desalniettemin gefeliciteerd aan de meeste PSV'ers. Moet toch wel lekker zijn om zo te winnen.Ja maar dat vergeten we natuurlijk vrij eenvoudigquote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn voor de puntjes maar dit was toch wel heel matig van PSV.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!Erger. Hij kwam klaar alsof die in Yolanthe zat. Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij deed net alsof ze de CL hebben gewonnen“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”Ik voorspel een rode kaart voor Utrecht in het eerste kwartierquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!Zorro
Zquote:Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Zodra PSV niet tegen Hans en Mieke moet falen ze keer op keer. In het PSV topic vonden ze PSV Europees de afgelopen twee seizoenen ontzettend goed Europees. (lol)Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der SchnieSzura
Kijk eens aan!wat lult ie nou weer over die keeper naar PSVLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.Zorro
ZHet is Mantingh. Niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef Szura het volgende:
wat lult ie nou weer over die keeper naar PSVUn dann rettet kein Kavallerie,
Dä piss höchstens e " Zet " en der SchnieBehoorlijkKritisch
Niet te kritischIk nam je al niet serieus, maar dit is wel een tragisch dieptepunt.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart.lastig voetballen tegen een tankquote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn voor de puntjes maar dit was toch wel heel matig van PSV.KingRoland
#TEAMJOHANNESBradley was mokergoed. hopelijk motmquote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Liverpool was trouwens weer genot.
Dat Real echt compleet kansloos gelaten.
Slotgod.VoMy
Seksloos kutventjeIk zie nu dat dat klote Benfica ook gewonnen heeft. Jammer. Concurrent voor Top-24.KingRoland
#TEAMJOHANNESWat vroeg zeg Rene, maar goed welterusten./quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Bedankt voor een gezellige avondWismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!Precies. Alsof dit je koud laat. Je bent er dag in dag uit mee bezig. En dan is de persconferentie weer raar doen als mensen je ernaar vragen. Zeggen dat je met een proces bezig bent enzo.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zielig toch
Wees gewoon blij met je team, probeer niet altijd alles om jezelf te laten draaien.
Wat een vreselijke ventRini dankjewel.maxi-mus
are you not entertained?Ik vind deze wedstrijd eigenlijk nog steeds een faal, ondanks de scorebordjournalistiek.quote:Coco
dat vind je leuk hèTot morgen!quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Bedankt voor een gezellige avondWhat can change the nature of a man?Nou die rode kaart was natuurlijk wel meer dan terechtquote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart. Maar desalniettemin gefeliciteerd aan de meeste PSV'ers. Moet toch wel lekker zijn om zo te winnen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart. Maar desalniettemin gefeliciteerd aan de meeste PSV'ers. Moet toch wel lekker zijn om zo te winnen.Ik zit vol adrenaline verdomme, maar wat maakt het uit!quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Bedankt voor een gezellige avondNetsplitter
#jesuisMasiOnterecht?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart. Maar desalniettemin gefeliciteerd aan de meeste PSV'ers. Moet toch wel lekker zijn om zo te winnen.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.Zorro
ZEigenlijk heb je gelijk, maar ik vond het toch leukquote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind deze wedstrijd eigenlijk nog steeds een faal, ondanks de scorebordjournalistiek.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schniequote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart. Maar desalniettemin gefeliciteerd aan de meeste PSV'ers. Moet toch wel lekker zijn om zo te winnen.Eens. Veel jonge talenten ook. Diaz ook goed.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bradley was mokergoed. hopelijk motm
Ik verwacht je zondag op tijd voor de ondergang van Pep.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”maxi-mus
are you not entertained?ik vind CR7 niet zo'n leuke act maar er trappen wel een hoop mensen in.Weggelopen supportersOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!maxi-mus
are you not entertained?Terecht hoor, en ik kan hem hebben.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk, maar ik vond het toch leuk
Fijn voor de puntjes!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: