Dat is alweer ruim 12 jaar geleden!quote:Op woensdag 4 december 2024 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
WKN / Wie maakt de langste ijspegel?
Zullen we dit ooit nog eens kunnen doen?
Ik ben maar binnen werk gaan doen. Warm in het zwembadquote:Op donderdag 5 december 2024 11:10 schreef bloodymary1 het volgende:
In mijn kantoor is het lekker warm. Met uitzicht op de kipjes, die gewoon gezellig lopen te scharrelen in de regen.
Je bent zwembad-tester geworden?quote:Op donderdag 5 december 2024 11:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben maar binnen werk gaan doen. Warm in het zwembad![]()
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 4 december 2024 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik nog één weekquote:Op donderdag 5 december 2024 12:01 schreef Frutsel het volgende:
Matig dagje... kutregen.
Nog twee weken werken en dan twee weken vakantie... zin in
Nee, maar ons park heeft wel een zwembad en daar wat klusjes gedaan. Lekker warmquote:Op donderdag 5 december 2024 11:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je bent zwembad-tester geworden?
Haha! Als kind wilde ik altijd matrassentester worden. N.a.v. een aflevering in de Donald Duck waar dat een baantje was en hij alleen maar de hele dag hoefde te gaan slapen om bedden te testen. Maar toen kon hij weer niet in slaap komen.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:31 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je bent zwembad-tester geworden?
Ieuw, ik schrok. Wat een rotkind.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:47 schreef Mammietje het volgende:
Wat een treurnis vandaag.
[ afbeelding ]
Ja, zo zijn ze.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ieuw, ik schrok. Wat een rotkind.
Mijn meest bizarre bijbaantje ooit is dat ik in een stadsbus mocht gaan zitten van beginhalte tot eindhalte, op de voorste stoel net achter de chauffeur om bij elke halte te tellen en op een kladblokje te noteren hoeveel mensen instapten. Ze wilden geloof ik toen een gemiddelde weten per halte op verschillende tijden ofzo.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha! Als kind wilde ik altijd matrassentester worden. N.a.v. een aflevering in de Donald Duck waar dat een baantje was en hij alleen maar de hele dag hoefde te gaan slapen om bedden te testen. Maar toen kon hij weer niet in slaap komen.
Oh, dat is toch fantastisch! Zo jammer dat dat soort dingen niet meer bestaan.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mijn meest bizarre bijbaantje ooit is dat ik in een stadsbus mocht gaan zitten van beginhalte tot eindhalte, op de voorste stoel net achter de chauffeur om bij elke halte te tellen en op een kladblokje te noteren hoeveel mensen instapten. Ze wilden geloof ik toen een gemiddelde weten per halte op verschillende tijden ofzo.
Was zomerbaantje en het was voor drie weken. 5 dagen per week iets van 4 uur per dag in een bus zitten en beetje turven terwijl je met de chauffeur zit te ouwehoeren. Mooi man.
Hoe heet ie? Nattekat?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:57 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, zo zijn ze.
Soms trekt het nog bij.
Bij dat kind heb je in elk geval nog de hoop dat het ooit ook weer stopt met janken.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
User @:nattekat wordt hier compleet gesloopt!
Ja dat is echt bizar lang geledenquote:Op donderdag 5 december 2024 11:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat is alweer ruim 12 jaar geleden!
Dat zou zeker leuk zijnquote:
Die paar maandjes per jaar wat kouquote:Op donderdag 5 december 2024 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
Ik wil gewoon weer 17 graden met oud en nieuw en zonder jas naar buiten.
O, die heb je hier in vele vormen en maten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |