• Weeronline - begrippen (nederlands)SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou maar echt hoor...hele dag van die zeik regen soms nog hard ook... gelukkig net een pakket ophaal rondje op de fiets was het aardig gereduceerdquote:
Vorig jaar was een dure stookmaand. Tot nu toe heeft die verwarming nog helemaal niet aan gestaan hier.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:02 schreef Evangelion het volgende:
Volgens mij wel beter dan vorig jaar begin december, pleuriskoud toen.
Koudekatquote:Op donderdag 5 december 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was een dure stookmaand. Tot nu toe heeft die verwarming nog helemaal niet aan gestaan hier.
Hier wel, maar gelukkig is het buiten niet zo koud. Scheelt altijd wat.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was een dure stookmaand. Tot nu toe heeft die verwarming nog helemaal niet aan gestaan hier.
Nee motregen is lekkerquote:Op donderdag 5 december 2024 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Denk je dat het droog is, valt er bakken motregen....dat is nog erger dan gewone regen
Oja nog even m'n vit D pilletje nemenquote:Op donderdag 5 december 2024 19:10 schreef dick_laurent het volgende:
Was een uitstekende dag voor vampieren vandaag bij jullie in ieder geval.
Motregen heeft een hogere dichtheid en dus wordt je sneller kledder nat!quote:
Alweer...quote:
Datquote:Op donderdag 5 december 2024 19:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Motregen heeft een hogere dichtheid en dus wordt je sneller kledder nat!
Plenst af en toe even goed door inderdaad!quote:Op donderdag 5 december 2024 23:00 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Grote zeik, veel nat.
Klimaatridders bidden zo hard omdat ze gelijk willen hebben. EMP, HAARP...quote:Op vrijdag 6 december 2024 03:29 schreef Kriegel het volgende:
Welke kutstoring hangt er nú dan weer ergens, dat de ene na de andere inktvlek over ons land trekt, met een bak wind erbij? T/m zondag dezelfde bullshit als vandaag.
Word zo moe hiervan, flikker eens op met die regen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop