SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 26-11-2024 22:26:24 ]Smile, it's free therapy.![]()
Genieten van de omgeving daar. Toegegeven, het is daar wat heuvelachtiger en iets interessanter dan het Noorden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gewoon een keertje naar het zuiden reizen als het Carnaval is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben overal wel geweest in Nederland. Wat ik nog nooit heb meegemaakt is Carnaval.![]()
[quote]Op dinsdag 26 november 2024 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 26 november 2024 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou niet echt want dit soort dingen boeien me eigenlijk totaal niet. ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
[quote]Op dinsdag 26 november 2024 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 26 november 2024 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kwootverkloot?SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker laten danquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt want dit soort dingen boeien me eigenlijk totaal niet. ?♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er wel eerlijk voor betaald hoor, en heb ze zelfs laten staan!
Iedere provincie heeft wel wat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Genieten van de omgeving daar. Toegegeven, het is daar wat heuvelachtiger en iets interessanter dan het Noorden.
Herstel
Flevoland niet.. vind ik niks aan.Smile, it's free therapy.![]()
kweetniet @Kissingbird ?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef Rob het volgende:
[..]
ik denk copy past voorbereiding op Topic kaap ???![]()
Ja dat mensen de puntentelling van een spelletje belangrijk vinden boeit je veel meer idd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt want dit soort dingen boeien me eigenlijk totaal niet. ?
Maar serieus, ook al denk je dat het je niet boeit; als het eenmaal af is merk je wel dat het echt een verschil maakt.
Leef als een zwerver en je voelt je een zwerver.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Iedere provincie heeft wel wat.
Herstel
Flevoland niet.. vind ik niks aan.![]()
![]()
![]()
Door Flevoland ga je vooral hard over de A6, door de polder. Snel naar huisquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Iedere provincie heeft wel wat.
Herstel
Flevoland niet.. vind ik niks aan.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat is geluktquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wilde de foto uit de OP halen![]()
![]()
nee? gewoon geopend hier net ..quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef Rob het volgende:
[..]
ik denk copy past voorbereiding op Topic kaap ???
maar wat ik zei.. wilde de foto uit de OP halen..
klikte op iets.. en foto stond er nog in![]()
Kom ik opeens die post hier tegen
Smile, it's free therapy.![]()
Flevoland is alleen goed om groente en fruit te verbouwen. Lelystad en Almere mogen ook helemaal tot bossen of landbouwgrond getransformeerd wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Flevoland is alleen goed om groente en fruit te verbouwen. Lelystad en Almere mogen ook helemaal tot bossen of landbouwgrond getransformeerd wordenM'n ex en ik hadden een aantal jaren geleden nog interesse in een huis in Lelystad!
Achteraf blij dat het huis voor onze neus is weggekaapt door Randstedelingen!
![]()
o o o o oquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
neeeee 22:22 gemist door mn gepruts in de OP![]()
En Pantropica, die lichtjesavonden schijnen wel heel mooi te zijn. Tenminste toen het nog de orchideeënhoeve was hoorde ik er goede verhalen over, maar is me te ver weg.
https://pantropica.nl/ontdek-het-park/evenementen/winterdroom/Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die is echt wel de moeitequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
die hoort eigenlijk helemaal onderinquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]staat nog verkeerd..
Mijn foto stond net helemaal bovenin..![]()
Dus Carnaval moet op de bucketlist? Lekker hossen en bier zuipen een heel weekend lang?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben vorig jaar hier geweest: https://lightsafari.beeksebergen.nl/quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
En Pantropica, die lichtjesavonden schijnen wel heel mooi te zijn. Tenminste toen het nog de orchideeënhoeve was hoorde ik er goede verhalen over, maar is me te ver weg.
https://pantropica.nl/ontdek-het-park/evenementen/winterdroom/
was ook schitterend![]()
![]()
Ja, het heet nu Pantropica.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pantropica is zonder lichtjesavond ook heel mooi en leuk om te bezoekenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
https://pantropica.nl/ontdek-het-park/evenementen/winterdroom/
Weekendquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus Carnaval moet op de bucketlist? Lekker hossen en bier zuipen een heel weekend lang?Donderdag beginnen, hele weekend door en op Woensdag de week erop uitslapen. En ik trek dat niet meer
Neem er dan ook geen vrij meer voor.
En hoi
Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
WeekendDonderdag beginnen, hele weekend door en op Woensdag de week erop uitslapen. En ik trek dat niet meer
En hoi![]()
![]()
Gozerdt!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
WeekendDonderdag beginnen, hele weekend door en op Woensdag de week erop uitslapen. En ik trek dat niet meer
En hoi![]()
![]()
Hee lylt goeienavondquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En hoi
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat was kortquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Laatste zwaai van de avond naar iedereen![]()
ola
WelterustenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat ziet er leuk uit. Even een hengeltje uitgooienquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar hier geweest: https://lightsafari.beeksebergen.nl/
was ook schitterend
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Laatste zwaai van de avond naar iedereen![]()
ola
![]()
![]()
Bordje is leeg hier en morgenochtend staat er weer een blije koter vroeg te stuiteren omdat hij wil zien wat Sinterklaas deze keer gebracht heeft.
Ik wens u allen tezaam een uitermate plezante voortzetting toe, met of zonder gezeik over puntjes!![]()
![]()
GG altijd welquote:Leuke dude wel. Als ik toch eens homo was kon ie mijn meiske wezen
Maar zo ver wegquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pantropica is zonder lichtjesavond ook heel mooi en leuk om te bezoeken
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:33 schreef ToT het volgende:
Bordje is leeg hier en morgenochtend staat er weer een blije koter vroeg te stuiteren omdat hij wil zien wat Sinterklaas deze keer gebracht heeft.
Ik wens u allen tezaam een uitermate plezante voortzetting toe, met of zonder gezeik over puntjes!
oeh de liefde ...quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
GG altijd welLeuke dude wel. Als ik toch eens homo was kon ie mijn meiske wezen
![]()
![]()
Op woensdag is hering bietequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En hoi
O ik dacht van die gaat al naar bed!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ik klaar was met het hallo zeggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
hering biete?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ik klaar was met het hallo zeggen![]()
![]()
Uurtje overleef ik nog wel denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O ik dacht van die gaat al naar bed!
ow. Das niks voor mij.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ook, maar na 5 dagen intensief drinken en hossen? Vind haring heerlijk maar kom er dan niet mee aanquote:Maar sinds 2019 geen Carnaval meer gevierd.
het is geen verplichting hequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook, maar na 5 dagen intensief drinken en hossen? Vind haring heerlijk maar kom er dan niet mee aanMaar sinds 2019 geen Carnaval meer gevierd.
![]()
![]()
Misschien als je dronken genoeg bent dat het je niet meer uitmaakt of je nog een haring gaat happen....quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook, maar na 5 dagen intensief drinken en hossen? Vind haring heerlijk maar kom er dan niet mee aanMaar sinds 2019 geen Carnaval meer gevierd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
vis moet zwemmenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien als je dronken genoeg bent dat het je niet meer uitmaakt of je nog een haring gaat happen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die haring vreet je de dag na carnaval, brak en tegen kotsen aan nog na 5 dagen Sodom en Gomorra.... Je maag kan niks anders verdragen dan vette hap na 100 liter bier. Dan laat mij maar lekker slapenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien als je dronken genoeg bent dat het je niet meer uitmaakt of je nog een haring gaat happen....
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die haring vreet je de dag na carnaval, brak en tegen kotsen aan nog na 5 dagen Sodom en Gomorra.... Je maag kan niks anders verdragen dan vette hap na 100 liter bier. Dan laat mij maar lekker slapen![]()
![]()
![]()
We hebben wel ooit een gigantisch mooie wagen gebouwd waar we mee aan de optocht aan mee deden, daar zouden we nu voor verketterd wordenquote:
zwarte pieten er opquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We hebben wel ooit een gigantisch mooie wagen gebouwd waar we mee aan de optocht aan mee deden, daar zouden we nu voor verketterd worden![]()
![]()
Nee was net na de Bijlmer ramp, en wij een gigantisch grote wagen gebouwd met een regenton erop. En uit die regenton zag je nog een half vliegtuig met vleugels steken. We hadden de tekst erop staan "de mannen in witte pakken niet gezien? Hier lopen er toch een stuk of 10" en we liepen daar dus inderdaad in witte pakken bij.quote:
Dat is niet het ergste, maar we hadden meiske uit asielzoekerscentrum bij ons in de plaats getrokken en zitje achter op de wagen gemaakt waar zij kon zitten met bordje om haar nek. Hier vind je de zwarte doos. We haalden de eerste prijs in de optocht toen, geld kreeg dat meisje van asielzoekerscentrum en weer door.
Voor zoiets stenigen ze je nuEn zij vond juist al die aandacht geweldig, is er ook de hele carnaval bij geweest.
Omgquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee was net na de Bijlmer ramp, en wij een gigantisch grote wagen gebouwd met een regenton erop. En uit die regenton zag je nog een half vliegtuig met vleugels steken. We hadden de tekst erop staan "de mannen in witte pakken niet gezien? Hier lopen er toch een stuk of 10" en we liepen daar dus inderdaad in witte pakken bij.
Dat is niet het ergste, maar we hadden meiske uit asielzoekerscentrum bij ons in de plaats getrokken en zitje achter op de wagen gemaakt waar zij kon zitten met bordje om haar nek. Hier vind je de zwarte doos. We haalden de eerste prijs in de optocht toen, geld kreeg dat meisje van asielzoekerscentrum en weer door.
Voor zoiets stenigen ze je nuEn zij vond juist al die aandacht geweldig, is er ook de hele carnaval bij geweest.
![]()
![]()
Kan nu echt niet meer, toen welquote:Jammer dat toen niemand mobiel had. Was echt een mooie wagen wel. En dat meisje is goed geintegreed daarna ook. Haar broer wat minder, die heeft in Arnhem iemand dood gestoken terwijl bij ie bij ons in dorp was goeie gast was.
Kan zeker nu niet meerquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan nu echt niet meer, toen welJammer dat toen niemand mobiel had. Was echt een mooie wagen wel. En dat meisje is goed geintegreed daarna ook. Haar broer wat minder, die heeft in Arnhem iemand dood gestoken terwijl bij ie bij ons in dorp was goeie gast was.
![]()
![]()
Zij is nu getrouwd met Nederlander, woont nog in zelfde dorp en heeft 2 kinderen en helemaal happy. Wat er van haar broer geworden is weet ze ook niet. Wilde ze geen contact meer mee na zijn veroordeling. Maar zij is gewoon Nederlander, kom haar heel af en toe tegen nog bij de supermarkt omdat wij ons kantoor nog steeds in dat dorp hebbenquote:Leuk mens.
3-3
R.I.P DTS.![]()
Die mag net zo mee naar huis als overwinning als de 1-1 van PSV tegen PSGquote:Dat zijn onverwachte punten. Feli
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zij is nu getrouwd met Nederlander, woont nog in zelfde dorp en heeft 2 kinderen en helemaal happy. Wat er van haar broer geworden is weet ze ook niet. Wilde ze geen contact meer mee na zijn veroordeling. Maar zij is gewoon Nederlander, kom haar heel af en toe tegen nog bij de supermarkt omdat wij ons kantoor nog steeds in dat dorp hebbenLeuk mens.
![]()
![]()
Ja heerlijk zo terugkomenquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die mag net zo mee naar huis als overwinning als de 1-1 van PSV tegen PSGDat zijn onverwachte punten. Feli
R.I.P DTS.![]()
Ja maar niemand weet wat met Ali haar broer gebeurd is. Zij dus ook niet. Nederland ontvlucht, in bajes? Nobody knows. Terwijl hij toen ook super tof was. Kwamen uit Iran dus.quote:Lach met een schone bips![]()
Lekker manquote:En zeker niet tegen de minste, die dachten het vertrouwen wel ff op te poetsen tegen eredivisie clubje... Fuck hun! Lekker Feyenoord
wie zei er nu wat over EL-AL en Bijlmer?
want zat dat net nog nog te kijken paar weken terug. wtf?Do what you love, love what you do!![]()
Dat was ikquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:20 schreef kree het volgende:
wie zei er nu wat over EL-AL en Bijlmer?
want zat dat jet nog nog te kijken paar weken terug. wtf?
ok want weet niet of je erbij was of van weet, maar dat verhaal is wel iets van wtf in doofpot gegaan. for share dat er meer speelde als je het mij vraagt. ?quote:
idee over?Do what you love, love what you do!![]()
Lees post 91 eens terug op de vorige paginaquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
ok want weet niet of je erbij was of van weet, maar dat verhaal is wel iets van wtf in doofpot gegaan. for share dat er meer speelde als je het mij vraagt. ?
idee over?
ik haat het om lullig te doen, maar dit soort dingen werkt niet echt in dit topic?quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lees post 91 eens terug op de vorige pagina
Ik wil best teruglezen, maar weet nu al; gaat weer pagina terug etc etc.Do what you love, love what you do!![]()
Uhm nee, dit was letterlijk de vorige pagina.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik haat het om lullig te doen, maar dit soort dingen werkt niet echt in dit topic?
Ik wil best teruglezen, maar weet nu al; gaat weer pagina terug etc etc.Lach met een schone bips![]()
nou ff met wat ik vraag dan nu? wat denk jij ervan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhm nee, dit was letterlijk de vorige pagina.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wat ik nu denk is niet relevant meer. Dit is 32 jaar geleden, er kwamen toen onderzoeken en een aantal jaar erna dachten wij er een carnavals wagen over te maken. Die doofpot wagen zegt genoeg over hoe ik er toen over dacht. Nu? Ik heb geen idee man, heb er verder niet meer over nagedacht of bij stilgestaan.quote:Lach met een schone bips![]()
32 jaar..quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ik nu denk is niet relevant meer. Dit is 32 jaar geleden, er kwamen toen onderzoeken en een aantal jaar erna dachten wij er een carnavals wagen over te maken. Die doofpot wagen zegt genoeg over hoe ik er toen over dacht. Nu? Ik heb geen idee man, heb er verder niet meer over nagedacht of bij stilgestaan.
Trillend op mijn benen♡♡♡♡![]()
dus eigenlijk want jij was daar min of meer betrokken mee?quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ik nu denk is niet relevant meer. Dit is 32 jaar geleden, er kwamen toen onderzoeken en een aantal jaar erna dachten wij er een carnavals wagen over te maken. Die doofpot wagen zegt genoeg over hoe ik er toen over dacht. Nu? Ik heb geen idee man, heb er verder niet meer over nagedacht of bij stilgestaan.Do what you love, love what you do!![]()
LalalalalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wacht maar tot de bom valt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
32 jaar..
Trillend op mijn benenLach met een schone bips![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
waarom ik het vraag he over Bijlmer, omdat ik zoveel dus niet snap. ook niet nadat alle docu heb bekeken. maar mss kan iemand die erbij was wat meer zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wacht maar tot de bom valt.![]()
♡♡♡♡![]()
Ja en nee. Die carnavals wagen kwam nadat alle onderzoeken zeiden niks aan de hand. Toen toch gebouwd want als groep hadden we het idee er kloppen dingen niet. Maar het is ook niet zo dat ik er toen indook, ik was jong en internet was niet weid verspreid dus dat is grotendeels een beetje een ver weg dingetje in mijn gedachten geworden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
dus eigenlijk want jij was daar min of meer betrokken mee?Lach met een schone bips![]()
Hu was @loveyoulongtime erbij?quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:32 schreef kree het volgende:
waarom ik het vraag he over Bijlmer, omdat ik zoveel dus niet snap. ook niet nadat alle docu heb bekeken. maar mss kan iemand die erbij was wat meer zeggen?♡♡♡♡![]()
Er vloog een vliegtuig in de Bijlmer neer. Niks meerquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:32 schreef kree het volgende:
waarom ik het vraag he over Bijlmer, omdat ik zoveel dus niet snap. ook niet nadat alle docu heb bekeken. maar mss kan iemand die erbij was wat meer zeggen?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ben aan mijn 2e leven bezigquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hu was @:loveyoulongtime erbij?
En je hebt er 7?quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben aan mijn 2e leven bezig♡♡♡♡![]()
Meer benieuwd naar Enschede inmiddels zijn bijna alle betrokken dood.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kut! Miscalculatie dus.... Ik ging voor 9Naja 7 nog te gaan is goed
♡♡♡♡![]()
Whyquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet nog even wachten helaas.♡♡♡♡![]()
Omdat ik wel supercute ben, en lief, en super hygiënisch ben ik gewoon een man. Dus alle was opgespaard en te laat weer in de was gegooid en nu wachten tot de droger klaar isquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat ik wel supercute ben, en lief, en super hygiënisch ben ik gewoon een man. Dus alle was opgespaard en te laat weer in de was gegooid en nu wachten tot de droger klaar is![]()
Staat los van geslacht♡♡♡♡![]()
Okquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat alleen mannen alleen alles last moment doen♡♡♡♡![]()
Je kussen in de was?quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat ik wel supercute ben, en lief, en super hygiënisch ben ik gewoon een man. Dus alle was opgespaard en te laat weer in de was gegooid en nu wachten tot de droger klaar is![]()
Deed ik nooit, kocht nieuwe. Maar nu die zachte schuimkussens zijn wel beterquote:
Hoe bevalt dat dekbed eigebl8jk?quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deed ik nooit, kocht nieuwe. Maar nu die zachte schuimkussens zijn wel beter♡♡♡♡![]()
En ik maar denken dat vrouwtjes iedere dag de was ff doen voor mannetje @kreequote:
Nee, maar serieus zijn jullie vrouwmenschen net zo erg als wij manmenschen? Mijn laatste we ex vriendinnen vouwden zelfs iedere avond de kleding op voor het de volgende dag in de was ging. En 100000x vragen waarom doe je dat?? Krijg je als antwoord, ziet er netter uit in de kamer.
Nou als ik het bed in duik boeit het me echt niet waar de kleding ligt. Dan wil ik slapen
Je meent deze opmerking niet tochquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwtjes iedere dag de was ff doen voor mannetje @:kree
Nee, maar serieus zijn jullie vrouwmenschen net zo erg als wij manmenschen? Mijn laatste we ex vriendinnen vouwden zelfs iedere avond de kleding op voor het de volgende dag in de was ging. En 100000x vragen waarom doe je dat?? Krijg je als antwoord, ziet er netter uit in de kamer.
Nou als ik het bed in duik boeit het me echt niet waar de kleding ligt. Dan wil ik slapen♡♡♡♡![]()
je hebt punt hier.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou als ik het bed in duik boeit het me echt niet waar de kleding ligt. Dan wil ik slapenDo what you love, love what you do!![]()
Vrouwtjesquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou als ik het bed in duik boeit het me echt niet waar de kleding ligt. Dan wil ik slapenAls ik 's nachts moet piesen moet ik eerst mijn kleding weg trappen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik moet je heel eerlijk zeggen, ik had er geen vertrouwen in. Vooral ook omdat het zo'n licht materiaal is. Heb dan wel de keuze gemaakt waar je er 2 op elkaar kan klikken met de drukknoppen. Maar ik hou van een koude slaapkamer en die is de laatste tijd rond de 10 graden als ik naar bed ga. Maar wordt soms wakker dat ik het echt te warm heb. En dan gooi ik 1 van die dekens er weer af.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat dekbed eigebl8jk?
Ben positief verbaasd, en inderdaad afgelopen weekend in de was gegooid en beiden over rugleuning van de keukenstoelen laten drogen en met 2u compleet droog.
Ik kan het wel aanraden, waar ik eigenlijk eerst het idee had ze compleet te gaan afzeiken als troep. Nee dit is echt goed.Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je meent deze opmerking niet tochWat denkde zelf
Geen problemen met een vrouwtje tegen zere been hoorquote:Op woensdag 27 november 2024 00:00 schreef kree het volgende:
dat als "vrouwtjes": noemen gaat tegen zere been weet ik nu al.
Hahaquote:Op woensdag 27 november 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk zeggen, ik had er geen vertrouwen in. Vooral ook omdat het zo'n licht materiaal is. Heb dan wel de keuze gemaakt waar je er 2 op elkaar kan klikken met de drukknoppen. Maar ik hou van een koude slaapkamer en die is de laatste tijd rond de 10 graden als ik naar bed ga. Maar wordt soms wakker dat ik het echt te warm heb. En dan gooi ik 1 van die dekens er weer af.
Ben positief verbaasd, en inderdaad afgelopen weekend in de was gegooid en beiden over rugleuning van de keukenstoelen laten drogen en met 2u compleet droog.
Ik kan het wel aanraden, waar ik eigenlijk eerst het idee had ze compleet te gaan afzeiken als troep. Nee dit is echt goed.
Goed zo
Welk merk heb je?♡♡♡♡![]()
Zo naar huis hopelijk geen gekkigheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kwam van HappyBed... Prima. Merk geen idee.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha
Goed zo
Welk merk heb je?Lach met een schone bips![]()
hahaha je snapt wat ik bedoel. denk trouwens meeste hebben liever knuffel schouder enzo. maar hoe het gaat nu. durf t niet hoor om zoiets te doen op werk, want problemen.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen problemen met een vrouwtje tegen zere been hoorDo what you love, love what you do!![]()
Je houdt dus van goedkope troep net als je vrouwtjesquote:Op woensdag 27 november 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet je heel eerlijk zeggen, ik had er geen vertrouwen in. Vooral ook omdat het zo'n licht materiaal is. Heb dan wel de keuze gemaakt waar je er 2 op elkaar kan klikken met de drukknoppen. Maar ik hou van een koude slaapkamer en die is de laatste tijd rond de 10 graden als ik naar bed ga. Maar wordt soms wakker dat ik het echt te warm heb. En dan gooi ik 1 van die dekens er weer af.
Ik kan het wel aanraden, waar ik eigenlijk eerst het idee had ze compleet te gaan afzeiken als troep. Nee dit is echt goed.
Mijn kleding slingert ook overal rond hoor. En als ik het dan weer eens een keer opgeruimd en netjes en gewassen hebt, dan blijft dat maar een paar dagen zo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou als ik het bed in duik boeit het me echt niet waar de kleding ligt. Dan wil ik slapen![]()
Je hebt trouwens DM over heel wat anders, maar misschien dat jij daar wel wat mee kan.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:00 schreef kree het volgende:
dat als "vrouwtjes": noemen gaat tegen zere been weet ik nu al.Lach met een schone bips![]()
Ja eigenlijk wel, voldoet net zo goed voor veel minder geldquote:Op woensdag 27 november 2024 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Je houdt dus van goedkope troep net als je vrouwtjes
Happybed is t merkquote:Op woensdag 27 november 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kwam van HappyBed... Prima. Merk geen idee.♡♡♡♡![]()
Ben serieus tevreden, eerder dons dekbed. Maar dit voelt net zo zacht. Is wel wat lichter qua gewicht. Maar dikke primaquote:
zal kijken, ik doe DM altijd wel.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt trouwens DM over heel wat anders, maar misschien dat jij daar wel wat mee kan.Do what you love, love what you do!![]()
Fijn zoquote:Op woensdag 27 november 2024 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben serieus tevreden, eerder dons dekbed. Maar dit voelt net zo zacht. Is wel wat lichter qua gewicht. Maar dikke prima♡♡♡♡![]()
Ik was altijd van pocket spring, softe kussens en dons dekbed. Maar lig nu op schuim en met hoofd en lichaam. En onder fijn dekbedje. Dikke ok, kan niet zeggen dat het slechter is. Denk zelfs dat ik beter slaap.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was altijd van pocket spring, softe kussens en dons dekbed. Maar lig nu op schuim en met hoofd en lichaam. En onder fijn dekbedje. Dikke ok, kan niet zeggen dat het slechter is. Denk zelfs dat ik beter slaap.
♡♡♡♡![]()
Immers plezantquote:Op woensdag 27 november 2024 00:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
En weer wakker
Geeft niks want bolken is plezantThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik denk het wel en zoals in DM. of het werkt ik weet het niet. Maar alk met al vind t goed dat je ff vertelde enzo en wie weet joh wat eruit komt.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hebt trouwens DM over heel wat anders, maar misschien dat jij daar wel wat mee kan.Do what you love, love what you do!![]()
naja spannend, kweet niet of je het zo moet noemen, maar het geeft wel aan zo via dus kom je bij dingen die je mss anders niet kwam. en het is wss heel anders als jullie denken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maat wat zeg je nou?quote:Op woensdag 27 november 2024 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk het wel en zoals in DM. of het werkt ik weet het niet. Maar alk met al vind t goed dat je ff vertelde enzo en wie weet joh wat eruit komt.Dadelijk denken ze nog dat we de Duinen in duiken?
Liever morgen niet, stuifzand enzo want storm.
Maar komt goed, denk wel dat het jou in gesprekken met hem kan helpen. En misschien als band ook weer nieuwe optredens
hahaha nouja het was om ik maar het wilde zeggen.....quote:Op woensdag 27 november 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maat wat zeg je nou?Dadelijk denken ze nog dat we de Duinen in duiken?
Liever morgen niet, stuifzand enzo want storm.
Maar komt goed, denk wel dat het jou in gesprekken met hem kan helpen. En misschien als band ook weer nieuwe optredens
tuurlijk denken ze er veel van.
Maar ok voor iedereen het is anders verhaal en als love wat erover wil vertellen prima.
Voor mij is het ok verhaal en denk thanks dat je me DM stuurde
Do what you love, love what you do!![]()
Helleu.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nee joh, laat ze maar denken.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nouja het was om ik maar het wilde zeggen.....
tuurlijk denken ze er veel van.
Maar ok voor iedereen het is anders verhaal en als love wat erover wil vertellen prima.
Voor mij is het ok verhaal en denk thanks dat je me DM stuurde
soms via DM he, is het verhaal soms duidelijker. niet omdat onwijs ondertrouwen, maar het vermoeden dat er misbruik gemaakt wordt ervan in openbaar. dat is mijn hele probleem daarmee.Do what you love, love what you do!![]()
nouja idd over dit welquote:Op woensdag 27 november 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh, laat ze maar denken.. Prima toch
Ze weten nu al lang dat jij morgen uren lang in het kussen gaat bijten vanwege keiharde buttsex als ik langskom. We hoeven het nu niet meer te verbergen. We maken foto's en plaatsen ze hierquote:Op woensdag 27 november 2024 00:42 schreef kree het volgende:
soms via DM he, is het verhaal soms duidelijker. niet omdat onwijs ondertrouwen, maar het vermoeden dat er misbruik gemaakt wordt ervan in openbaar. dat is mijn hele probleem daarmee.
hahahahaha. jaja dat zoquote:Op woensdag 27 november 2024 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze weten nu al lang dat jij morgen uren lang in het kussen gaat bijten vanwege keiharde buttsex als ik langskom. We hoeven het nu niet meer te verbergen. We maken foto's en plaatsen ze hierDo what you love, love what you do!![]()
Vertel vertrlquote:Op woensdag 27 november 2024 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
naja spannend, kweet niet of je het zo moet noemen, maar het geeft wel aan zo via dus kom je bij dingen die je mss anders niet kwam. en het is wss heel anders als jullie denken.♡♡♡♡![]()
quote:quote:Op woensdag 27 november 2024 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze weten nu al lang dat jij morgen uren lang in het kussen gaat bijten vanwege keiharde buttsex als ik langskom. We hoeven het nu niet meer te verbergen. We maken foto's en plaatsen ze hier![]()
Ondertrouwen is wel wat achterhaaldquote:Op woensdag 27 november 2024 00:42 schreef kree het volgende:
soms via DM he, is het verhaal soms duidelijker. niet omdat onwijs ondertrouwen, maar het vermoeden dat er misbruik gemaakt wordt ervan in openbaar. dat is mijn hele probleem daarmee.
Dat wordt een dubbel stormachtige dag dan.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nailed it as kree is getting nailed tomorrow![]()
![]()
Ik zei al, niet in de duinen met die windquote:Op woensdag 27 november 2024 00:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat wordt een dubbel stormachtige dag dan.![]()
Laatste keer bloede het al tot op de ballen, die man kan schuurpapier verwerken als een bouwvakkerComplimenten wel.
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zei al, niet in de duinen met die wind![]()
Laatste keer bloede het al tot op de ballen, die man kan schuurpapier verwerken als een bouwvakkerComplimenten wel.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je zin hebt kun je langskomen, doen we tjoek tjoek het treintje![]()
![]()
boequote:Op woensdag 27 november 2024 00:54 schreef mario390 het volgende:
je kann je selfs bolken de hele nachtIedereen is een kutlultrut
Met zand tussen de bips?quote:Op woensdag 27 november 2024 00:54 schreef mario390 het volgende:
je kann je selfs bolken de hele nachtLach met een schone bips![]()
Liever nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
schuurt wel schoonquote:Op woensdag 27 november 2024 00:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met zand tussen de bips?![]()
En kleine schelpjes.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met zand tussen de bips?![]()
Gast doe normaalquote:Op woensdag 27 november 2024 00:56 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel rob zall zich selfs bolkenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Doet wel beetje pijn aan de pielemuis, maar ja als je mot dan mot je. Hij kan wel hard schreeuwen trouwens die kreequote:Lach met een schone bips![]()
nicequote:Op woensdag 27 november 2024 00:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik hoef niet uit bed vandaag dus kan lekker bolken.![]()
Kan je mario misschien inhalen![]()
![]()
Dat is niet fijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had gisteren een dieptepuntje![]()
![]()
Hebben we allemaal wel eens, niet verder aan denken en gewoon doorquote:Op woensdag 27 november 2024 00:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had gisteren een dieptepuntje
Hahaha ja. Nee serieus, ik probeer mijn leven te sorteren.quote:Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Eerst nog december doorquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nogmaals, fuck it! Iedere dag is een nieuwe dag.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Nee serieus, ik probeer mijn leven te sorteren.Lach met een schone bips![]()
Nieuwe dag, nieuwe kansen.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd maar vandaag is een nieuwe dag![]()
![]()
betrekkelijkquote:Op woensdag 27 november 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nogmaals, fuck it! Iedere dag is een nieuwe dag.![]()
zekere voor het onzekere.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ondertrouwen is wel wat achterhaaldDo what you love, love what you do!![]()
In de duinen kunnen dagen sowieso als eeuwen lijken.quote:
Maar ja. Point taken.Lach met een schone bips![]()
noorwegen middernachtzon dus 24u dagquote:Op woensdag 27 november 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nogmaals, fuck it! Iedere dag is een nieuwe dag.
licht![]()
Gast doe normaalquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik ben echt een meer evenaar fan, zelfde tijden donker en licht.quote:Op woensdag 27 november 2024 01:01 schreef Rob het volgende:
[..]
noorwegen middernachtzon dus 24u dag
lichtLach met een schone bips![]()
Zullen zich vast wel mensen aanmelden voor dat suck meter ding op highquote:
zomertijd dus?quote:Op woensdag 27 november 2024 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben echt een meer evenaar fan, zelfde tijden donker en licht.Do what you love, love what you do!![]()
Maakt niet echt uit, zomer winter.... Gewoon die kutklok niet verzettenquote:
daar ben ik het met je eens mee sowieso.quote:Op woensdag 27 november 2024 01:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit, zomer winter.... Gewoon die kutklok niet verzetten
En rond de evenaar maakt het dus niet uit. Zon komt op en gaat neer. Hele jaar door zonder gezeik.quote:Op woensdag 27 november 2024 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
daar ben ik het met je eens mee sowieso.Lach met een schone bips![]()
europa verhaal is dit en scheen energie te besparen, allang achterhaaldquote:Op woensdag 27 november 2024 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En rond de evenaar maakt het dus niet uit. Zon komt op en gaat neer. Hele jaar door zonder gezeik.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ja, weet ik... Olie crisis en shit,,,, Nu hebben we Rusland crisis en shit. Maakt toch geen zak uit allemaal. Doe gewoon die zon weer aan en maak het zomerquote:Op woensdag 27 november 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
europa verhaal is dit en scheen energie te besparen, allang achterhaald
no shit, ik snap je./quote:Op woensdag 27 november 2024 01:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ja, weet ik... Olie crisis en shit,,,, Nu hebben we Rusland crisis en shit. Maakt toch geen zak uit allemaal. Doe gewoon die zon weer aan en maak het zomer
maar ff duidelijk maar te maken. nog steeds gaat zon op en neer?
Die hele tijd verschuiven moeten wmb afschaffen.
maargoed uur dus in winter/zomer
rest Rusland heeft niet zoveel een als ze doen lijken. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
die zomer is niet anders? als je aan tijden gaat houden wel. daarom afschaffen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ah. Daarom werd ik wakkerquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
als je wakker gaat worden door post hier op fok, Euhm dan moet je je zorgen gaan maken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
als je wakker gaat worden door post hier op fok, Euhm dan moet je je zorgen gaan maken.
Denk je serieus dat ik daardoor wakker word? Ik zocht een excuus om er even een random bolk in te jasse.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
nou niemand houdt je tegen?quote:Op woensdag 27 november 2024 01:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik daardoor wakker word? Ik zocht een excuus om er even een random bolk in te jasse.Do what you love, love what you do!![]()
quote:daarom post ik ook
Jij nuist wel '(quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ka bolk terug. En welterusten.
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4091 / +0 / +0 / 8891 / 9979
2. Dr.Mikey / 1339 / +47 / +6 / 1313 / 1859
3. KillemWieft / 1137 / +1 / +0 / 449 / 827
4. ToT / 801 / +33 / +0 / 3595 / 4070
5. AardappelSchotel / 792 / +92 / +0 / 2535 / 2985
6. Rob / 737 / +148 / +24 / 822 / 1004
7. Lovely / 709 / +58 / +0 / 3205 / 3710
8. mario390 / 668 / +78 / +0 / 407 / 633
9. kree / 626 / +4 / +8 / 1007 / 1308
10. Pinnenmutske / 584 / +98 / +1 / 1398 / 1834
11. hemarookworst / 530 / +41 / +0 / 1078 / 1411
12. HappyCharly / 441 / +29 / +13 / 1173 / 1400
13. gebrokenglas / 432 / +49 / +0 / 2185 / 2539
14. loveyoulongtime / 414 / +22 / +7 / 1639 / 1910
15. mascara-klodder / 405 / +0 / +0 / 780 / 992
16. greysbones / 399 / +35 / +0 / 2128 / 2325
17. MizzezAmy / 342 / +31 / +0 / 1865 / 2147
18. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
19. devzero / 320 / +2 / +0 / 512 / 657
20. Bally-b / 267 / +0 / +0 / 72 / 117SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ha dankje ik hoor het zachtjes.quote:Op woensdag 27 november 2024 01:20 schreef Rob het volgende:
[..]
welterusten
Hopelijk zonder buurman tv geluidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Voor zoveelste keer Highlander gezien op BBC..
Eigenlijk enigszins aardig verhaal maar in deze tijd lijkt het enorm amateuristisch![]()
Ik moet toch al niet ontbijten.
Ik krijg het niet weg of ik zie het nog een keer terug.
Meestal is het eerste wat ik eet, tegen koffietijd.![]()
Moet echt wel wat eten voor ik ga werken anders val ik omquote:Op woensdag 27 november 2024 03:34 schreef marc0871 het volgende:
Ik moet toch al niet ontbijten.
Ik krijg het niet weg of ik zie het nog een keer terug.
Meestal is het eerste wat ik eet, tegen koffietijd.![]()
![]()
Ik ben er mee opgehouden.
Wat heeft het voor zin, als je nog voordat je weggaat boven de wc staat te kokhalzen?
Je bent het weer kwijt en je voelt je nog ff gauw rot ook.![]()
Vervelend, maar wel begrijpelijk dan dat je niks eet.quote:Op woensdag 27 november 2024 03:40 schreef marc0871 het volgende:
Ik ben er mee opgehouden.
Wat heeft het voor zin, als je nog voordat je weggaat boven de wc staat te kokhalzen?
Je bent het weer kwijt en je voelt je nog ff gauw rot ook.![]()
"het bolk idee dus?
voor sommige heilig. .... voor denderen niet.
bekijk deze avond
Zembla
waar we het onderste uit de kan halen.
te snel conclusies trekken, nu is dit overdreven en weet ik. maar goeie om voor jullie te kijken
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
ik heb een leukere nog trouwens. maar moet ff zoeken, en dat gaat over die onderzeeër van russen die ze ff kwijt waren.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: