SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 26-11-2024 22:26:24 ]Smile, it's free therapy.![]()
Genieten van de omgeving daar. Toegegeven, het is daar wat heuvelachtiger en iets interessanter dan het Noorden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gewoon een keertje naar het zuiden reizen als het Carnaval is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben overal wel geweest in Nederland. Wat ik nog nooit heb meegemaakt is Carnaval.![]()
[quote]Op dinsdag 26 november 2024 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 26 november 2024 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou niet echt want dit soort dingen boeien me eigenlijk totaal niet. ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
[quote]Op dinsdag 26 november 2024 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 26 november 2024 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kwootverkloot?SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker laten danquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt want dit soort dingen boeien me eigenlijk totaal niet. ?♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er wel eerlijk voor betaald hoor, en heb ze zelfs laten staan!
Iedere provincie heeft wel wat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Genieten van de omgeving daar. Toegegeven, het is daar wat heuvelachtiger en iets interessanter dan het Noorden.
Herstel
Flevoland niet.. vind ik niks aan.Smile, it's free therapy.![]()
kweetniet @Kissingbird ?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef Rob het volgende:
[..]
ik denk copy past voorbereiding op Topic kaap ???![]()
Ja dat mensen de puntentelling van een spelletje belangrijk vinden boeit je veel meer idd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt want dit soort dingen boeien me eigenlijk totaal niet. ?
Maar serieus, ook al denk je dat het je niet boeit; als het eenmaal af is merk je wel dat het echt een verschil maakt.
Leef als een zwerver en je voelt je een zwerver.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Iedere provincie heeft wel wat.
Herstel
Flevoland niet.. vind ik niks aan.![]()
![]()
![]()
Door Flevoland ga je vooral hard over de A6, door de polder. Snel naar huisquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Iedere provincie heeft wel wat.
Herstel
Flevoland niet.. vind ik niks aan.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat is geluktquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wilde de foto uit de OP halen![]()
![]()
nee? gewoon geopend hier net ..quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef Rob het volgende:
[..]
ik denk copy past voorbereiding op Topic kaap ???
maar wat ik zei.. wilde de foto uit de OP halen..
klikte op iets.. en foto stond er nog in![]()
Kom ik opeens die post hier tegen
Smile, it's free therapy.![]()
Flevoland is alleen goed om groente en fruit te verbouwen. Lelystad en Almere mogen ook helemaal tot bossen of landbouwgrond getransformeerd wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Flevoland is alleen goed om groente en fruit te verbouwen. Lelystad en Almere mogen ook helemaal tot bossen of landbouwgrond getransformeerd wordenM'n ex en ik hadden een aantal jaren geleden nog interesse in een huis in Lelystad!
Achteraf blij dat het huis voor onze neus is weggekaapt door Randstedelingen!
![]()
o o o o oquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
neeeee 22:22 gemist door mn gepruts in de OP![]()
En Pantropica, die lichtjesavonden schijnen wel heel mooi te zijn. Tenminste toen het nog de orchideeënhoeve was hoorde ik er goede verhalen over, maar is me te ver weg.
https://pantropica.nl/ontdek-het-park/evenementen/winterdroom/Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die is echt wel de moeitequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
die hoort eigenlijk helemaal onderinquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]staat nog verkeerd..
Mijn foto stond net helemaal bovenin..![]()
Dus Carnaval moet op de bucketlist? Lekker hossen en bier zuipen een heel weekend lang?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben vorig jaar hier geweest: https://lightsafari.beeksebergen.nl/quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
En Pantropica, die lichtjesavonden schijnen wel heel mooi te zijn. Tenminste toen het nog de orchideeënhoeve was hoorde ik er goede verhalen over, maar is me te ver weg.
https://pantropica.nl/ontdek-het-park/evenementen/winterdroom/
was ook schitterend![]()
![]()
Ja, het heet nu Pantropica.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pantropica is zonder lichtjesavond ook heel mooi en leuk om te bezoekenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
https://pantropica.nl/ontdek-het-park/evenementen/winterdroom/
Weekendquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus Carnaval moet op de bucketlist? Lekker hossen en bier zuipen een heel weekend lang?Donderdag beginnen, hele weekend door en op Woensdag de week erop uitslapen. En ik trek dat niet meer
Neem er dan ook geen vrij meer voor.
En hoi
Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
WeekendDonderdag beginnen, hele weekend door en op Woensdag de week erop uitslapen. En ik trek dat niet meer
En hoi![]()
![]()
Gozerdt!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
WeekendDonderdag beginnen, hele weekend door en op Woensdag de week erop uitslapen. En ik trek dat niet meer
En hoi![]()
![]()
Hee lylt goeienavondquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En hoi
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat was kortquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Laatste zwaai van de avond naar iedereen![]()
ola
WelterustenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat ziet er leuk uit. Even een hengeltje uitgooienquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar hier geweest: https://lightsafari.beeksebergen.nl/
was ook schitterend
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Laatste zwaai van de avond naar iedereen![]()
ola
![]()
![]()
Bordje is leeg hier en morgenochtend staat er weer een blije koter vroeg te stuiteren omdat hij wil zien wat Sinterklaas deze keer gebracht heeft.
Ik wens u allen tezaam een uitermate plezante voortzetting toe, met of zonder gezeik over puntjes!![]()
![]()
GG altijd welquote:Leuke dude wel. Als ik toch eens homo was kon ie mijn meiske wezen
Maar zo ver wegquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pantropica is zonder lichtjesavond ook heel mooi en leuk om te bezoeken
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:33 schreef ToT het volgende:
Bordje is leeg hier en morgenochtend staat er weer een blije koter vroeg te stuiteren omdat hij wil zien wat Sinterklaas deze keer gebracht heeft.
Ik wens u allen tezaam een uitermate plezante voortzetting toe, met of zonder gezeik over puntjes!
oeh de liefde ...quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
GG altijd welLeuke dude wel. Als ik toch eens homo was kon ie mijn meiske wezen
![]()
![]()
Op woensdag is hering bietequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En hoi
O ik dacht van die gaat al naar bed!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ik klaar was met het hallo zeggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
hering biete?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ik klaar was met het hallo zeggen![]()
![]()
Uurtje overleef ik nog wel denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O ik dacht van die gaat al naar bed!
ow. Das niks voor mij.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ook, maar na 5 dagen intensief drinken en hossen? Vind haring heerlijk maar kom er dan niet mee aanquote:Maar sinds 2019 geen Carnaval meer gevierd.
het is geen verplichting hequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook, maar na 5 dagen intensief drinken en hossen? Vind haring heerlijk maar kom er dan niet mee aanMaar sinds 2019 geen Carnaval meer gevierd.
![]()
![]()
Misschien als je dronken genoeg bent dat het je niet meer uitmaakt of je nog een haring gaat happen....quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook, maar na 5 dagen intensief drinken en hossen? Vind haring heerlijk maar kom er dan niet mee aanMaar sinds 2019 geen Carnaval meer gevierd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
vis moet zwemmenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien als je dronken genoeg bent dat het je niet meer uitmaakt of je nog een haring gaat happen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die haring vreet je de dag na carnaval, brak en tegen kotsen aan nog na 5 dagen Sodom en Gomorra.... Je maag kan niks anders verdragen dan vette hap na 100 liter bier. Dan laat mij maar lekker slapenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien als je dronken genoeg bent dat het je niet meer uitmaakt of je nog een haring gaat happen....
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die haring vreet je de dag na carnaval, brak en tegen kotsen aan nog na 5 dagen Sodom en Gomorra.... Je maag kan niks anders verdragen dan vette hap na 100 liter bier. Dan laat mij maar lekker slapen![]()
![]()
![]()
We hebben wel ooit een gigantisch mooie wagen gebouwd waar we mee aan de optocht aan mee deden, daar zouden we nu voor verketterd wordenquote:
zwarte pieten er opquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We hebben wel ooit een gigantisch mooie wagen gebouwd waar we mee aan de optocht aan mee deden, daar zouden we nu voor verketterd worden![]()
![]()
Nee was net na de Bijlmer ramp, en wij een gigantisch grote wagen gebouwd met een regenton erop. En uit die regenton zag je nog een half vliegtuig met vleugels steken. We hadden de tekst erop staan "de mannen in witte pakken niet gezien? Hier lopen er toch een stuk of 10" en we liepen daar dus inderdaad in witte pakken bij.quote:
Dat is niet het ergste, maar we hadden meiske uit asielzoekerscentrum bij ons in de plaats getrokken en zitje achter op de wagen gemaakt waar zij kon zitten met bordje om haar nek. Hier vind je de zwarte doos. We haalden de eerste prijs in de optocht toen, geld kreeg dat meisje van asielzoekerscentrum en weer door.
Voor zoiets stenigen ze je nuEn zij vond juist al die aandacht geweldig, is er ook de hele carnaval bij geweest.
Omgquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee was net na de Bijlmer ramp, en wij een gigantisch grote wagen gebouwd met een regenton erop. En uit die regenton zag je nog een half vliegtuig met vleugels steken. We hadden de tekst erop staan "de mannen in witte pakken niet gezien? Hier lopen er toch een stuk of 10" en we liepen daar dus inderdaad in witte pakken bij.
Dat is niet het ergste, maar we hadden meiske uit asielzoekerscentrum bij ons in de plaats getrokken en zitje achter op de wagen gemaakt waar zij kon zitten met bordje om haar nek. Hier vind je de zwarte doos. We haalden de eerste prijs in de optocht toen, geld kreeg dat meisje van asielzoekerscentrum en weer door.
Voor zoiets stenigen ze je nuEn zij vond juist al die aandacht geweldig, is er ook de hele carnaval bij geweest.
![]()
![]()
Kan nu echt niet meer, toen welquote:Jammer dat toen niemand mobiel had. Was echt een mooie wagen wel. En dat meisje is goed geintegreed daarna ook. Haar broer wat minder, die heeft in Arnhem iemand dood gestoken terwijl bij ie bij ons in dorp was goeie gast was.
Kan zeker nu niet meerquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan nu echt niet meer, toen welJammer dat toen niemand mobiel had. Was echt een mooie wagen wel. En dat meisje is goed geintegreed daarna ook. Haar broer wat minder, die heeft in Arnhem iemand dood gestoken terwijl bij ie bij ons in dorp was goeie gast was.
![]()
![]()
Zij is nu getrouwd met Nederlander, woont nog in zelfde dorp en heeft 2 kinderen en helemaal happy. Wat er van haar broer geworden is weet ze ook niet. Wilde ze geen contact meer mee na zijn veroordeling. Maar zij is gewoon Nederlander, kom haar heel af en toe tegen nog bij de supermarkt omdat wij ons kantoor nog steeds in dat dorp hebbenquote:Leuk mens.
3-3
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die mag net zo mee naar huis als overwinning als de 1-1 van PSV tegen PSGquote:Dat zijn onverwachte punten. Feli
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zij is nu getrouwd met Nederlander, woont nog in zelfde dorp en heeft 2 kinderen en helemaal happy. Wat er van haar broer geworden is weet ze ook niet. Wilde ze geen contact meer mee na zijn veroordeling. Maar zij is gewoon Nederlander, kom haar heel af en toe tegen nog bij de supermarkt omdat wij ons kantoor nog steeds in dat dorp hebbenLeuk mens.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: