Het is uiteraard nogal wat als je de autochtone burgers in hun eigen land vraagt beter te integreren (lees: zich aanpassen aan de autochtonen). Dan draai je het probleem om. Het is een vrij land dus mensen mogen dat vinden, maar het is natuurlijk geen oplossing, want de betere integratie en assimilatie moet van allochtonen komen, niet van autochtonen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:34 schreef Fok-it het volgende:
Oei. Een andere mening. Hoe waagt de Volkskrant het
Oh, die mening die mag gewoon hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:34 schreef Fok-it het volgende:
En dit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:48 schreef Hexagon het volgende:
Gezien het grote gebrek aan feitenkennis van velen, is dat niet helemaal onwaar.
Jeetje, dacht dat we dit hoofdstuk met de 'kut-Marokkanen' wel hadden afgesloten?quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is uiteraard nogal wat als je de autochtone burgers in hun eigen land vraagt beter te integreren (lees: zich aanpassen aan de autochtonen). Dan draai je het probleem om. Het is een vrij land dus mensen mogen dat vinden, maar het is natuurlijk geen oplossing, want de betere integratie en assimilatie moet van allochtonen komen, niet van autochtonen.
Onzin repliek. Het staat de TS vrij om hier iets van te vinden. Net zo goed als de Volkskrant meent hun mening te mogen verkondigen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:34 schreef Fok-it het volgende:
Tenzij je van de zelfopheffing bent natuurlijk. Vanuit dat perspectief is dit artikel meer dan verantwoord.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is uiteraard nogal wat als je de autochtone burgers in hun eigen land vraagt beter te integreren (lees: zich aanpassen aan de autochtonen). Dan draai je het probleem om. Het is een vrij land dus mensen mogen dat vinden, maar het is natuurlijk geen oplossing, want de betere integratie en assimilatie moet van allochtonen komen, niet van autochtonen.
Ik kreeg deze gepushed via de chrome feed, met ook nog eens gratis toegang tot het artikel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Snap sowieso niet dat TS vaak de berichten op gaat zoeken waar hij het toch niet mee eens is.
Ik heb zelf niks met de Telegraaf of X, dus daar ben ik weinig te vinden en lees ik zo min mogelijk.
Zijn er meer die dat doen en zich er daarna boos over maken.
Je vult te veel in. Ik kreeg dit artikel te zien op LinkedIn. Ook komt het niet van de Telegraaf of X, maar uit de Volkskrant.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Snap sowieso niet dat TS vaak de berichten op gaat zoeken waar hij het toch niet mee eens is.
Ik heb zelf niks met de Telegraaf of X, dus daar ben ik weinig te vinden en lees ik zo min mogelijk.
Naar mijn mening moeten nieuwkomers de normen en waarden, taal en wetgeving van het land waar ze kiezen te willen wonen, respecteren. De autochtone bevolking hoeft zich niet aan te passen, maar moet wel bepaalde afwijkende culturele waarden accepteren, voor zover die niet in strijd zijn met onze wetten en regels.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:54 schreef Horzula het volgende:
[..]
Jeetje, dacht dat we dit hoofdstuk met de 'kut-Marokkanen' wel hadden afgesloten?
In hoeverre mogen we van immigranten vragen zich aan de al inwonenden aan te passen, hoeveel mag van de inwonenden verwacht worden zich aan de nieuwkomers aan te passen, en wie maakt dat uit?
De deur wordt vanuit zekere hoek inderdaad uit alle macht dichtgedrukt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:54 schreef Horzula het volgende:
[..]
Jeetje, dacht dat we dit hoofdstuk met de 'kut-Marokkanen' wel hadden afgesloten?
Helemaal, waarom zouden ze en de inwonenden.quote:In hoeverre mogen we van immigranten vragen zich aan de al inwonenden aan te passen, hoeveel mag van de inwonenden verwacht worden zich aan de nieuwkomers aan te passen, en wie maakt dat uit?
Ik lees de Telegraaf juist wel omdat ze als een van de weinige media pro-Israël zijn. Verder zit ik ook niet op X en mijd ik linkse media, inclusief NOS. Media opzoeken waarvan ik op voorhand weet dat die mij ergeren is zonde van de energiequote:Op dinsdag 26 november 2024 16:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Zoals:quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Tenzij je van de zelfopheffing bent natuurlijk. Vanuit dat perspectief is dit artikel meer dan verantwoord.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:48 schreef Hexagon het volgende:
Gezien het grote gebrek aan feitenkennis van velen, is dat niet helemaal onwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |