abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215834826
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 22:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Binnen 30 jaar onherkenbaar. Mensen maken dat bewust mee.
Het gros van de bevolking heeft dit nooit gewild. Links-progressief heeft het recht genoemd dit te bewerkstelligen
:D onherkenbaar zelfs ja?
Dit, dus.
pi_215835181
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2024 10:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zogenaamd ja. De werkelijkheid is anders. Het ligt namelijk aan die mensen zelf. Zij willen of kunnen niet goed integreren en assimileren. Zij zijn vanwege hun eigen gedrag dan ook zelf het probleem.

Maar doordat er in die culturen vaak een gebrek aan zelfreflectie is en er bij de Westerse elite veelal een progressief linkse wind waait die stelt dat deze mensen onderdrukte slachtoffers zijn met maar weinig zelfbeschikking, die slechts gedreven worden door externe factoren. Op deze manier wordt de realiteit genegeerd en van daders slachtoffers gemaakt.
Je ziet bij DPG ook heel veel fatalistisch taalgebruik wanneer het over allochtonen gaat. Het escaleerde, het liep uit de hand, de termperaturen liepen hoog op, hen overkomt altijd van alles. Het wordt in onvoldoende mate beschreven als eigen keuzes van die mensen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215835192
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Je ziet bij DPG ook heel veel fatalistisch taalgebruik wanneer het over allochtonen gaat. Het escaleerde, het liep uit de hand, de termperaturen liepen hoog op, hen overkomt altijd van alles. Het wordt in onvoldoende mate beschreven als eigen keuzes van die mensen.
Alles overkomt ze ook zomaar. Alsof het ze overkomen is dat ze zomaar ineens in Nederland rondwaggelen.
pi_215835310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Correct.

En de ophef die er is (zoals na de recente motie van de VVD) over allochtonen. Man man man, tranen met tuiten en dagenlang geschuimbek omdat iemand het probleem durft te benoemen.

Het grote probleem is dat je zo een samenleving krijgt waarin één groep (allochtonen) dus eigen boven de wet staat. Niemand mag benoemen dat de groep die voor de meeste problemen zorgt, voor de meeste problemen zorgt, want dat is dan "racisme".
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215835705
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 11:34 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Alles overkomt ze ook zomaar. Alsof het ze overkomen is dat ze zomaar ineens in Nederland rondwaggelen.
Inderdaad, je probeert gewoon granaatscherven te ontwijken en al doende passeer je zomaar ineens de Nederlandse grens en ben je gedwongen je hand op te houden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 11 december 2024 @ 14:46:24 #56
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215836671
Links Progressief hebben ook enorme hekel aan witte mannen.
We kunnen ook het land verlaten, blijkbaar kunnen ze ook zonder witte mannen.
pi_215836820
quote:
Integratie van witte mensen is in Nederland zorgelijk
In zekere zin is dit precies de manier zoals men naar de Nederlanders kijkt, vanaf de dag dat "Multi-Cultural Mode" (hoi Barbara) is "ingevoerd". Wil het beetje op IT-achtige wijze gaan beschrijven :P

Vanaf dat moment, toen dat lintje werd doorgeknipt, is "de Nederlander" (als ook "De Fransman, Belg, Italiaan") effectief "Gevirtualiseerd". En virtualiseren, is een ander woord voor: Ontkoppelen

Je ontkoppelt iets van de oorsprong, waardoor je van een Eenheid, meerdere stukjes hebt om te puzzelen. Die stukjes, kan je vervolgens weer anders rangschikken, in elkaar zetten, verwijderen, etc. ; Je breekt een Eenheid op, omdat het kennelijk opportuun was (Opportuun voor wie? hmm hmm).

De Nederlander is letterlijk Ontkoppeld van haar oorsprong, de Nederlander moest opnieuw Integreren in eigen land immers een nieuwe entiteit is als een nieuwe laag uitgerold over ons: Zonder overleg, zonder inspraak, zonder toestemming en onder valse voorwendselen. Wie die tijd heeft meegemaakt, weet dat niemand hardop heeft gezegd dat de eigen Cultuur moest sneuvelen als je een "Gastland" wordt, om plaats te maken voor al die andere(n). Dàt is het valse voorwendsel.

De titel van het nieuwsbericht is technisch gezien, vanuit het perspectief van de Multi-Culti aanstichters, dan ook correct. Los van mijn mening/waardeoordeel, klopt het inderdaad, dat van Nederlanders wordt verwacht zich te rangschikken naar de nieuwe orde die is geschapen onder een andere vlag.

Om op IT-wijze te vervolgen, iedereen die weleens met FW/Proxy werkt weet:
- Als je een Whitelist maakt, heb je automatisch een Blacklist.. dat is "de rest", al dat niet op de Whitelist staat.
- Als je een Blacklist maakt, heb je automatisch een Whitelist.. dat is "de rest", al dat niet op de Blacklist staat.

Wat ons overkomt, is overkomen, is dat men stelselmatig en gradueel zaken/mensen/groepen op een Whitelist heeft gezet. Het sneaky daaraan is dat je zo langzaam "de rest" kan Blacklisten zonder dat te hoeven benoemen. Als een Net dat zich laaangzaam om jouw sluit, tot je op een dag in de minderheid bent, er een kritieke massa / kantelpunt is, en je beseft: We're being fucked :Y

Na verloop van tijd, zal iedereen die niet wit/blank/autochtoon is, op een impliciete "Blacklist" staan omdat "de rest" is geWhitelist.

Alsjeblieft, en zo, wordt Esau/Edom ofwel het Westen uit de geschiedenis gewist: Je wordt uitgefaseerd, je bent OBSOLETE, te mondig, te duur, te bijdehand.. je bent: te wit!!

Denk aan die scene in Fight Club waar die witharige man, volledig lens wordt geslagen. De reden?

"You're just.. too white!" hij's fijn.. hele gezellige film, maar de boodschap van de maker komt prima over! Het is wel duidelijk wat de maker van de flim daarmee wilt zeggen :Y oooh yes, het pure racisme van deze filmmaker schijnt "prachtig" door de film heen.. the Light unto the Nations huh :')

Je denkt nu wss, huh wat lul je nu weer, Esau? JA ESAU, dat ben jij.. de idioot die niet weet, dat dit plan al 1000-en jaren in gang is, terwijl ik dit type. Als je je dit nu pas beseft, het is nooit te laat jezelf te informeren. Pak dat vreselijke boek (Bible online) en zoek ALLES wat je kan vinden over Esau / Edom: Control-Find out.

Zie in dat boek de kiemetjes gelegd, de zaadjes gepland, over je ondergang. Het is zo'n gezellig boek!

Telkens als je iets over Esau / Edom leest bedenk dan: Shit, dit gaat over mij!!!

Als je het dan nog niet snapt, zoek dan een goed Online kanaal die er dieper op ingaat. Je zult niet teleurgesteld zijn, het enige dat je nog kan doen is de boodschapper aanvallen, je kop in het zand steken, maar het liegt er niet om.. dat boek, is een Blueprint voor jouw ondergang, en heeft NIETS met zuiver religie te maken.

Om die reden, hoop ik de dag mee te maken, dat de Abrahamitische religie volledig wordt ontmaskerd, en ontmanteld, exposed voor wat het écht is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Buikbrein op 11-12-2024 15:29:39 ]
  woensdag 11 december 2024 @ 15:21:41 #58
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_215836913
Links: Onnodige negatieve aandacht storten op een minderheid heeft een negatief effect op de participatie en toegang die die minderheid zal hebben tot de samenleving. Iedereen heeft een bijdrage voor onze samenleving en die moeten we koesteren

Ook links: WITTE MANNEN ZIJN ERGER DAN HITLER EN MOETEN GEWOON ALLEMAAL IN DE GEVANGENIS EN JE MOET ZE KUNNEN UITCHECKEN ALS EEN BIBLIOTHEEKBOEK ALS JE ER EENTJE WIL SPREKEN.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_215837005
"geweld en alcohol misbruik is bijna onderdeel van hun cultuur", "integratie van dit tuig is volledig mislukt", "hun soort vertikt het om onze normen en waarden te omarmen",

De man die in maart in Ede vier medewerkers van Café Petticoat gegijzeld hield, stond vandaag in Zutphen voor de rechter. Hij hoort daar wat hij heeft aangericht bij zijn slachtoffers. ‘Naar mijn mening kon je inzien dat je ons een trauma zou bezorgen.’

Al voor hij zes wodka, een whisky en zeven bier op heeft, voelt Corné H. (28) zich vrijdag 29 maart ‘wazig in zijn hoofd’. https://www.volkskrant.nl(...)al-te-goed~b354fa53/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215843370
is de mondkapjes graaier Sywert "goed geïntegreerd" en "omarmt" hij "onze normen en waarden"?

Asking for a friend.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215843393
Verkeerde topic
-Rabia Al-Basri
pi_215843395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 00:04 schreef egayalS het volgende:
is de mondkapjes graaier Sywert "goed geïntegreerd" en "omarmt" hij "onze normen en waarden"?

Asking for a friend.

[ x ]
Nice try, maar niet goed genoeg klapjosti.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215843413
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 00:11 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nice try, maar niet goed genoeg klapjosti.
Deze beter?

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215843434
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 00:15 schreef egayalS het volgende:

[..]
Deze beter?

[ x ]
Oh, net als die nepposters van DENK...

Jammer dat dit soort zaken je alleen boeien als je mensen buiten je eigen groepje kan bekritiseren.
pi_215843461
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 00:15 schreef egayalS het volgende:

[..]
Deze beter?

[ x ]
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk,
pi_215843468
Goeie bron ook trouwens man. _O-
pi_215843475
Die Emine is ook zo'n wolf in schaapskleren met haar islam propaganda.
pi_215859301
Gek he hoe linkse mensen alles maar kunnen omdraaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')