Nee, dat nemen ze idd ook niet mee neequote:
Dan hoop ik dat mijn kind een groot huis koopt waar ze ze ook allemaal in kwijt kan, als haar knuffelvoorraad blijft groeien zoals het nu doet past ze er straks zelf niet meer bij in haar kamerquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:08 schreef Mushanga71 het volgende:
Whaha @:Schanu![]()
Opslagbox huren ofzo![]()
Knuffels mogen/mochten hier ook nooit weg. Had ze van dochter in vuilniszakken in de schuur gezet en die heb ik haar allemaal meegegeven toen ze uit huis ging
Heeel groot huis dan. Huis van dochter is 130m2 en zelfs daar komt ze ruimte tekortquote:Op vrijdag 29 november 2024 14:11 schreef Schanu het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat mijn kind een groot huis koopt waar ze ze ook allemaal in kwijt kan, als haar knuffelvoorraad blijft groeien zoals het nu doet past ze er straks zelf niet meer bij in haar kamer
Ja zijn wij ook blij mee! Het is om de week met in februari een evaluatie moment met hopelijk ook advies.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:08 schreef Mushanga71 het volgende:
Het is iig wel fijn dat ze op school de ruimte krijgt om even wat rust in haar hoofd te krijgen door te gaan tekenen, Schanu. Moeilijk hoor, voor haar én voor jullie. Hopelijk gaat de speltherapie idd helpen. Is dat wekelijks?
Grappig, ik mis de kerstboom nu al terwijl ik hem hoe dan ook niet had staanquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Afwachten dus maar Schanu. Best spannend allemaal.
Nah exode, je kan niet alles hebben hoor. Tis een groot huis of een schattig huisje![]()
Wat lief van Juul dat ze zo solidair is met haar broer![]()
Wij gaan de kerstboom zo opzetten. Kan eerlijk gezegd niet wachten tot ie weer is opgehoepeld![]()
Het peuterpraten doet mijn zoon (8) ook als het eigenlijk allemaal teveel is... en op school mag hij tussendoor vaak even een wandelingetje maken, even de trap op en af lopen,of even een kop koffie halen voor de juf, Hij start in Januari met ergotherapie om beter met de prikkelverwerkings problemen om te gaan want het is nu iedere dag "feest" . Op school vertoont hij gewenst gedrag maar eenmaal thuis ontploft hij dan al snel om de kleinste dingen (een verkeerde blik van zijn zus kan al genoeg zijn) en dat is dan vooral omdat hij dan zo vreselijk moe is... Sociaal gaat hij gelukkig nog wel goed mee.quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:51 schreef Schanu het volgende:
Een tiny house![]()
De afspraak ging goed, ze hebben gekleid en met een winkeltje gespeeld. Kind was blij en vond het leuk, praatte in de wachtkamer wel als een peuter zei vrouwlief en dat doet ze altijd als ze te druk wordt in haar hoofd. De juf gaf ook aan dat ze wel ziet dat ze de laatste tijd heel druk is in haar hoofd, aangeeft de klas te veel te vinden. Tekent veel tussendoor omdat ze daar rustig van wordt en die ruimte krijgt ze gelukkig. Doet wel sinds een paar weken levelwerk op het gebied van lezen dus hoe goed dat blijft combineren weet ik niet, want cognitief loopt ze dus steeds verder voor terwijl ze sociaal emotioneel helemaal stuk lijkt te lopen. Speeldate vandaag ging ook weer niet goed. Juf had ook al gezegd dat het in groepjes goed gaat, al neemt Jewel dan het spel over omdat ze niet goed mee kan spelen (heeft ze nooit gekund) maar dan krijg je subgroepjes en zijn er altijd wel een paar die Jewel volgen in haar spel. Maar 1 op 1 contact gaat steeds moeilijker, dus ook op school. De juf erkent onze angst daarin en voorziet ook dat ze zonder verbetering hierin waarschijnlijk hartstikke gaat vastlopen vanaf groep 5 of 6.
Eerst maar eens zien wat de speltherapie gaat brengen.
Dat kan ookquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Grappig, ik mis de kerstboom nu al terwijl ik hem hoe dan ook niet had staan
Oh kak... wij hadden een vergeetdoos voor van die prullaria als happy meal speeltjes, die stond uit het zicht. Maar ik heb ook wel eens gehad dat ze op zolder iets tegenkwamen wat dan toch echt niet weg mocht.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:59 schreef Schanu het volgende:
Ik heb Sint Pannenkoek heel subtiel gedropt bij vrouwlief, maar helaasch, geen pannenkoeken in huize Schanu vanavond![]()
Opruimen, heerlijk vind ik dat. Periodiek mest ik de slaapkamers en de speelkamer van de meiden uit en gaat alles waar te lang niet mee gespeeld is naar zolder toe. Als ze er dan daarna ook lang genoeg niet meer naar gevraagd hebben gaat het naar de kringloop of op vinted.
Helaas ontdekte de 8 jarige laatst de zak met net in beslag genomen knuffels op zolder en heb ik een niet geringe preek van haar ontvangen met als bottom line: knuffels mogen nóóit weg, ook al heb ik er duizenden. Dus die knuffels liggen weer allemaal op/onder/achter/naast/in haar bed en ik moet een nieuwe plek zoeken voor het uit-te-faseren-speelgoed thuis
Waarschijnlijk omdat je alleen schrijft wat je niet kookt heb ik altijd de indruk dat je minstens 6x per week afhaalt of bestelt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 15:32 schreef Mushanga71 het volgende:
Sta nu voor de Javaan en zoon heeft binnen de bestelling gedaan. Vond dat ik niet koken wel verdiend had na mijn vele rauswerk![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 07:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je alleen schrijft wat je niet kookt heb ik altijd de indruk dat je minstens 6x per week afhaalt of bestelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |