Die wil je natuurlijk op geen enkel moment van de dag. Maar in de avond is nog vervelend.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Van die dingen die je niet wil om 21;30... een bijkeuken vol water uit je wasmachine... blijkbaar iets kapot bij de deur, water stroomde eruit met spoelen...
Morgen bedrijf maar contacten voor garantie.. hoop ik...
aaarghquote:Op woensdag 27 november 2024 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Van die dingen die je niet wil om 21;30... een bijkeuken vol water uit je wasmachine... blijkbaar iets kapot bij de deur, water stroomde eruit met spoelen...
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben jaren wit met witte nachtkastjes gehad, maar ik vond dat een beetje truttig staan... Welke kleur heeft je muur?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh, das kut, @:gewoonmezelf87Veel schade?
Oké, vraagje.
Ik wil een nieuw nachtkastje, met lades ipv de planken die ik nu heb en wat heel onhandig is.
Nou heb ik alles van de Hemnes serie van ikea, in het wit. Maar, mijn bed is een zwart ledikant. En nou twijfel ik tussen het witte en zwarte nachtkastjeHeb nu witte.
Nieuw wit zal witter zijn dan wat er al staat, denk ik? Maar, staat zwart wel?
Dus, wat denken jullie?
Hij is er ook int grijs, btw. Matcht wel met mn gordijnen![]()
Truttig, jaquote:Op donderdag 28 november 2024 10:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wij hebben jaren wit met witte nachtkastjes gehad, maar ik vond dat een beetje truttig staan... Welke kleur heeft je muur?
Duidelijkquote:
Die heb ik ook in het wit, naast een antraciet bed, kan primaquote:Op donderdag 28 november 2024 09:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh, das kut, @:gewoonmezelf87Veel schade?
Oké, vraagje.
Ik wil een nieuw nachtkastje, met lades ipv de planken die ik nu heb en wat heel onhandig is.
Nou heb ik alles van de Hemnes serie van ikea, in het wit. Maar, mijn bed is een zwart ledikant. En nou twijfel ik tussen het witte en zwarte nachtkastjeHeb nu witte.
Nieuw wit zal witter zijn dan wat er al staat, denk ik? Maar, staat zwart wel?
Dus, wat denken jullie?
Hij is er ook int grijs, btw. Matcht wel met mn gordijnen![]()
De douglas vind ik ook echt een horror winkel, die geurenquote:Op donderdag 28 november 2024 15:04 schreef Schanu het volgende:
Oh nee Gewoonmezelf, ik hoop dat de wasmachine te maken is en dat de schade door het water meevalt?
Ik kan echt niet tegen drukke winkels, liep laatst met vrouwlief in de Douglas en kreeg daar een zodanig bijna paniekaanval dat ik zo de winkel weer ben uitgelopen en vrouwlief daar achterlietsowieso kwam ik juist nooit bij de Douglas omdat ik het er verschrikkelijk vind (met al die luchtjes ook). Ik kom er de komende 20 jaar dus niet meer
Maar het is morgen pas Sint Pannekoek!quote:
Ik ben alleen thuis en had geen zin om aardappels te schillen, dus pannenkoek laten bezorgenquote:Op donderdag 28 november 2024 18:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar het is morgen pas Sint Pannekoek!wij eten morgen pannenkoeken
Sint pannekoek?quote:Op donderdag 28 november 2024 18:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar het is morgen pas Sint Pannekoek!wij eten morgen pannenkoeken
https://sintpannekoek.nl/oorsprong-legende-sint-pannekoek/quote:Op donderdag 28 november 2024 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat is sint pannekoek? Klinkt als een goed excuus voor pannenkoeken![]()
Vandaag 2 surprises in elkaar geknutseld,nog 2 te gaan en dan zijn we klaar voor dit jaar...
Oh ja, de prikkels van luchtjes in parfumzaken kan ik echt niet hebben.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:04 schreef Schanu het volgende:
Oh nee Gewoonmezelf, ik hoop dat de wasmachine te maken is en dat de schade door het water meevalt?
Ik kan echt niet tegen drukke winkels, liep laatst met vrouwlief in de Douglas en kreeg daar een zodanig bijna paniekaanval dat ik zo de winkel weer ben uitgelopen en vrouwlief daar achterlietsowieso kwam ik juist nooit bij de Douglas omdat ik het er verschrikkelijk vind (met al die luchtjes ook). Ik kom er de komende 20 jaar dus niet meer
Is dus een goed excuus om pannenkoeken te etenquote:Op donderdag 28 november 2024 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat is sint pannekoek? Klinkt als een goed excuus voor pannenkoeken![]()
Vandaag 2 surprises in elkaar geknutseld,nog 2 te gaan en dan zijn we klaar voor dit jaar...
Hier altijd een succes maar doe het maar 2-3x per jaar. Moet nogal een stapel maken hier om alles te voeden. Maar morgenochtend is het weer zo ver. Als de acht dames hier ontbijten na het ‘slaap’ feestje van vannachtquote:Op vrijdag 29 november 2024 08:26 schreef Troel het volgende:
Het is altijd een goed excuus om pannenkoeken te eten. Ik eet ze niet meer zo heel vaak want vriend vindt ze niet super.
En stroopquote:
Denk niet dat ze levende haven meenemen bij de grofvuilplaatsquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:46 schreef Tink89 het volgende:
Wat houdt je tegen om rotzooi bij het vuilnis te zetten? En ik moet me hier vast niet mee bemoeien, maar kan deze situatie echt niet snel anders? Dit is zo toch voor niemand fijn...
Je hebt je wel geïnspireerd. Ik ga m'n kast uitmesten.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze levende haven meenemen bij de grofvuilplaats![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |