Die wil je natuurlijk op geen enkel moment van de dag. Maar in de avond is nog vervelend.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Van die dingen die je niet wil om 21;30... een bijkeuken vol water uit je wasmachine... blijkbaar iets kapot bij de deur, water stroomde eruit met spoelen...
Morgen bedrijf maar contacten voor garantie.. hoop ik...
aaarghquote:Op woensdag 27 november 2024 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Van die dingen die je niet wil om 21;30... een bijkeuken vol water uit je wasmachine... blijkbaar iets kapot bij de deur, water stroomde eruit met spoelen...
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben jaren wit met witte nachtkastjes gehad, maar ik vond dat een beetje truttig staan... Welke kleur heeft je muur?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh, das kut, @:gewoonmezelf87Veel schade?
Oké, vraagje.
Ik wil een nieuw nachtkastje, met lades ipv de planken die ik nu heb en wat heel onhandig is.
Nou heb ik alles van de Hemnes serie van ikea, in het wit. Maar, mijn bed is een zwart ledikant. En nou twijfel ik tussen het witte en zwarte nachtkastjeHeb nu witte.
Nieuw wit zal witter zijn dan wat er al staat, denk ik? Maar, staat zwart wel?
Dus, wat denken jullie?
Hij is er ook int grijs, btw. Matcht wel met mn gordijnen![]()
Truttig, jaquote:Op donderdag 28 november 2024 10:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wij hebben jaren wit met witte nachtkastjes gehad, maar ik vond dat een beetje truttig staan... Welke kleur heeft je muur?
Duidelijkquote:
Die heb ik ook in het wit, naast een antraciet bed, kan primaquote:Op donderdag 28 november 2024 09:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh, das kut, @:gewoonmezelf87Veel schade?
Oké, vraagje.
Ik wil een nieuw nachtkastje, met lades ipv de planken die ik nu heb en wat heel onhandig is.
Nou heb ik alles van de Hemnes serie van ikea, in het wit. Maar, mijn bed is een zwart ledikant. En nou twijfel ik tussen het witte en zwarte nachtkastjeHeb nu witte.
Nieuw wit zal witter zijn dan wat er al staat, denk ik? Maar, staat zwart wel?
Dus, wat denken jullie?
Hij is er ook int grijs, btw. Matcht wel met mn gordijnen![]()
De douglas vind ik ook echt een horror winkel, die geurenquote:Op donderdag 28 november 2024 15:04 schreef Schanu het volgende:
Oh nee Gewoonmezelf, ik hoop dat de wasmachine te maken is en dat de schade door het water meevalt?
Ik kan echt niet tegen drukke winkels, liep laatst met vrouwlief in de Douglas en kreeg daar een zodanig bijna paniekaanval dat ik zo de winkel weer ben uitgelopen en vrouwlief daar achterlietsowieso kwam ik juist nooit bij de Douglas omdat ik het er verschrikkelijk vind (met al die luchtjes ook). Ik kom er de komende 20 jaar dus niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |