Ik vind het heel lastig, ik weet dat de moeder momenteel chemo's krijgt, niet officieel, vriendinnetje meldde dat een tijd geleden. Ze was eigenlijk schoon maar het is teruggekomen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze wilde graag naar school komen want….
* ze wil de pietengymles niet missen
* jullie gaan een nieuwe letter leren
* ze vindt jou zo’n lieve juf
Bel maar als het niet gaat ik werk gewoon thuis vandaag
Als je al bij KeukenKampioen geweest bent dan kun je alle andere winkels van DMG overslaan, want die weten dan al precies wat je wilde en wat je daar voor offerte hebt gehad.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:57 schreef Nijna het volgende:
Hier zit een keukenontwerper die zegt: ik kom meten, je zegt wat je erin wilt hebben en ik maar 2 ontwerpen, je hoeft niet te vertellen wat waar moet zitten e.d.
Maar we zijn op aanraden van de aannemer de grens over gegaan en daar hebben we wel een goed gevoel bij.
We zijn bij keukenkampioen geweest, maar daar werden we niet blij van, alle verkooptrucjes enzo deden het niet voor ons. De actie duurt deze week nog dus je moet snel beslissen e.d.
We gaan nu nog naar een andere keukenzaak en nog een keer naar de duitser en dan hopelijk een beslissing nemen.
Ik spreek alleen feiten Troelquote:Op dinsdag 26 november 2024 12:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat laatste zou je willen zeggen als je de juf bent en ze brengen zo'n kind toch
Vervelend, maar de basisschool is geen opvang.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:16 schreef exode het volgende:
[..]
Ik vind het heel lastig, ik weet dat de moeder momenteel chemo's krijgt, niet officieel, vriendinnetje meldde dat een tijd geleden. Ze was eigenlijk schoon maar het is teruggekomen.
Dus misschien heeft ze vandaag onderzoek, of chemo, of is ze juist zelf hondsberoerd van de chemo.
Steeds als ik erna wil vragen, lijkt het alsof ze het aanvoelt en roept iets en gaat snel weg. Dus nou ja, wij weten verder niets. Vriendinnetje komt ook zelf naar ons toe en weer naar huis dus we zien de ouders vrijwel nooit.
Vorig jaar nog. Voor 9 uur had ik al naar huis gebeld omdat het kind al een half uur boven de plee had gehangen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:58 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik weet dat het zo gaat; ik hoor het ook van mijn buurvrouw die op een kdv werkt. Maar begrijpen doe ik het niet.
Oh, absoluut, ik ben echter wel de persoon die op zo'n moment zelf zou zeggen 'En E is nu wel op school? Is dat nou zo handig?' Maar ik slikte de woorden in merkte ik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vervelend, maar de basisschool is geen opvang.
En dan heb je in het SO dus als je pech hebt: ik heb geen vervoer / geld voor de bus / kan hem niet komen halen want dan staat broertje straks voor een gesloten deur.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vorig jaar nog. Voor 9 uur had ik al naar huis gebeld omdat het kind al een half uur boven de plee had gehangen.
“Oh, ja, dan kom ik hem wel halen”
Ditquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:22 schreef Leandra het volgende:
Het grappige is dat ik Soneal vrij makkelijk thuis hield omdat ik dat wel kon doen en hij daarmee niet de halve klas besmette als hij ziek was en toen zo'n moeder die wel een probleem heeft als haar kinderen ziek zijn het in haar hoofd haalde om tegen mij "Hij is wel vaak ziek hè" te zeggen.
Ik: Ik hou hem thuis zodat de andere kinderen niet ziek worden, want ik weet dat het in veel huishoudens wel een probleem is.
Dit was voor Covid overigens, en hij was helemaal niet vaak ziek, maar ik bracht hem simpelweg niet snotverkouden of misselijk naar school.
We gaan niet meer naar een aanhangsel van DMG.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je al bij KeukenKampioen geweest bent dan kun je alle andere winkels van DMG overslaan, want die weten dan al precies wat je wilde en wat je daar voor offerte hebt gehad.
Los van het feit dat ik het een intens kutbedrijf vind met hun "beslis nu" verkooptactiek. Ik kan daar niets mee en blijf er ver vandaan.
Bij alles wat gaat om huis en haard controleer ik eerst of het bedrijf onderdeel van DMG is, en zo wel koop ik er niet.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:13 schreef exode het volgende:
Ik hou op over onze keuken hoor, verloofde wordt ook gek van meWe hebben 6 januari een eerste afspraak staan met een keukenontwerper bij Baboon. Daar geven we de maten, onze eisen etc door. Zij gaat ontwerpen, niet ik, nou ja, wel een beetje.
We moeten al wel de maten weten voor de aannemer zodat hij kan berekenen hoeveel het ons kost om de achterdeur te verplaatsen en de afzuiger die in het plafond zit. En die weten we nu.Ik kan uren me vermaken met praten/nadenken over ontwerpen van keukens, dus pm/dm me gerust als je zin hebt om erover te praten maar verloofde niet lastig mag vallenSPOILER: leegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moraal van het verhaal, ik lul te veel![]()
. Ik ben ook goed in tegen anderen zeggen dat ze moeten stoppen met nadenken (niet zo goed in dat advies zelf uitvoeren
)
En je spoiler klinkt idd als een goed teken!!
Dat vind ik wel een enorm voordeel van mijn nachtdiensten: zelfs als 1 van de monkeys ziek is, kunnen ze in feite wel thuis blijven.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze wilde graag naar school komen want….
* ze wil de pietengymles niet missen
* jullie gaan een nieuwe letter leren
* ze vindt jou zo’n lieve juf
Bel maar als het niet gaat ik werk gewoon thuis vandaag
Neeej!quote:Op woensdag 27 november 2024 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Van die dingen die je niet wil om 21;30... een bijkeuken vol water uit je wasmachine... blijkbaar iets kapot bij de deur, water stroomde eruit met spoelen...
Morgen bedrijf maar contacten voor garantie.. hoop ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |