abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215687617
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 12:43 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ze wilde graag naar school komen want….
* ze wil de pietengymles niet missen
* jullie gaan een nieuwe letter leren
* ze vindt jou zo’n lieve juf
Bel maar als het niet gaat ik werk gewoon thuis vandaag
Ik vind het heel lastig, ik weet dat de moeder momenteel chemo's krijgt, niet officieel, vriendinnetje meldde dat een tijd geleden. Ze was eigenlijk schoon maar het is teruggekomen.
Dus misschien heeft ze vandaag onderzoek, of chemo, of is ze juist zelf hondsberoerd van de chemo.

Steeds als ik erna wil vragen, lijkt het alsof ze het aanvoelt en roept iets en gaat snel weg. Dus nou ja, wij weten verder niets. Vriendinnetje komt ook zelf naar ons toe en weer naar huis dus we zien de ouders vrijwel nooit.
  dinsdag 26 november 2024 @ 13:17:41 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215687626
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 12:57 schreef Nijna het volgende:
Hier zit een keukenontwerper die zegt: ik kom meten, je zegt wat je erin wilt hebben en ik maar 2 ontwerpen, je hoeft niet te vertellen wat waar moet zitten e.d.
Maar we zijn op aanraden van de aannemer de grens over gegaan en daar hebben we wel een goed gevoel bij.
We zijn bij keukenkampioen geweest, maar daar werden we niet blij van, alle verkooptrucjes enzo deden het niet voor ons. De actie duurt deze week nog dus je moet snel beslissen e.d.
We gaan nu nog naar een andere keukenzaak en nog een keer naar de duitser en dan hopelijk een beslissing nemen.
Als je al bij KeukenKampioen geweest bent dan kun je alle andere winkels van DMG overslaan, want die weten dan al precies wat je wilde en wat je daar voor offerte hebt gehad.

Los van het feit dat ik het een intens kutbedrijf vind met hun "beslis nu" verkooptactiek. Ik kan daar niets mee en blijf er ver vandaan.
Bij alles wat gaat om huis en haard controleer ik eerst of het bedrijf onderdeel van DMG is, en zo wel koop ik er niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 26 november 2024 @ 13:19:13 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215687635
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 november 2024 12:54 schreef Troel het volgende:

[..]
Dat laatste zou je willen zeggen als je de juf bent en ze brengen zo'n kind toch >:)
Ik spreek alleen feiten Troel O-)
  dinsdag 26 november 2024 @ 13:22:31 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215687650
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 13:16 schreef exode het volgende:

[..]
Ik vind het heel lastig, ik weet dat de moeder momenteel chemo's krijgt, niet officieel, vriendinnetje meldde dat een tijd geleden. Ze was eigenlijk schoon maar het is teruggekomen.
Dus misschien heeft ze vandaag onderzoek, of chemo, of is ze juist zelf hondsberoerd van de chemo.

Steeds als ik erna wil vragen, lijkt het alsof ze het aanvoelt en roept iets en gaat snel weg. Dus nou ja, wij weten verder niets. Vriendinnetje komt ook zelf naar ons toe en weer naar huis dus we zien de ouders vrijwel nooit.
Vervelend, maar de basisschool is geen opvang.
  dinsdag 26 november 2024 @ 13:26:04 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215687668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 12:58 schreef livelink het volgende:

[..]
-O-

Ik weet dat het zo gaat; ik hoor het ook van mijn buurvrouw die op een kdv werkt. Maar begrijpen doe ik het niet.
Vorig jaar nog. Voor 9 uur had ik al naar huis gebeld omdat het kind al een half uur boven de plee had gehangen.

“Oh, ja, dan kom ik hem wel halen”
pi_215687675
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 13:22 schreef amaranta het volgende:

[..]
Vervelend, maar de basisschool is geen opvang.
Oh, absoluut, ik ben echter wel de persoon die op zo'n moment zelf zou zeggen 'En E is nu wel op school? Is dat nou zo handig?' Maar ik slikte de woorden in merkte ik.
pi_215687685
Verloofde staat nu voor groep 4 en in deze periode moet ze minstens 2 kinderen per dag naar huis sturen die ziek zijn. Vaak al voor 9 uur....ze wordt er gek van. In groep 7 en 8 was dat toch minder zegt ze. Die kinderen kunnen makkelijker thuisblijven ofzo?
pi_215687754
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 13:26 schreef amaranta het volgende:

[..]
Vorig jaar nog. Voor 9 uur had ik al naar huis gebeld omdat het kind al een half uur boven de plee had gehangen.

“Oh, ja, dan kom ik hem wel halen”
En dan heb je in het SO dus als je pech hebt: ik heb geen vervoer / geld voor de bus / kan hem niet komen halen want dan staat broertje straks voor een gesloten deur. :')
Dit is niet mijn favoriete tijd van het jaar, met alle virussen.
pi_215688522
@Schanu ik heb dat ook gehad na mijn burnout maar heb er effectieve therapie voor gevonden en kreeg daardoor mijn (door mij) al afgeschreven brein zomaar weer terug.
Kom maar op de lijn als je info wil.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215688622
Ik doe even een shout-out naar de juf van oudste.
We hadden dit weekend concerten (voor een paar honderd mensen 2 keer) en hij had de hele donderdagnacht gehoest. ‘s Ochtends zat hij huilend op de bank dat hij zo bang was om het concert niet te halen.
Dus ik heb de juf maar een berichtje gestuurd dat hij de rust nodig had.
Ze stuurde een berichtje terug dat ze het snapte, wenste hem succes en was benieuwd naar de foto’s O+
Soms zijn andere dingen leerzamer en belangrijker dan een ochtendje school. Fijn dat de juf dat ook zag.

Ik was trouwens weer een plasje van trots na afloop. Wat heerlijk om je kind zo blij op een podium te zien.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 26 november 2024 @ 16:22:14 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215688693
Het grappige is dat ik Soneal vrij makkelijk thuis hield omdat ik dat wel kon doen en hij daarmee niet de halve klas besmette als hij ziek was en toen zo'n moeder die wel een probleem heeft als haar kinderen ziek zijn het in haar hoofd haalde om tegen mij "Hij is wel vaak ziek hè" te zeggen.

Ik: Ik hou hem thuis zodat de andere kinderen niet ziek worden, want ik weet dat het in veel huishoudens wel een probleem is.

Dit was voor Covid overigens, en hij was helemaal niet vaak ziek, maar ik bracht hem simpelweg niet snotverkouden of misselijk naar school.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215688776
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 16:22 schreef Leandra het volgende:
Het grappige is dat ik Soneal vrij makkelijk thuis hield omdat ik dat wel kon doen en hij daarmee niet de halve klas besmette als hij ziek was en toen zo'n moeder die wel een probleem heeft als haar kinderen ziek zijn het in haar hoofd haalde om tegen mij "Hij is wel vaak ziek hè" te zeggen.

Ik: Ik hou hem thuis zodat de andere kinderen niet ziek worden, want ik weet dat het in veel huishoudens wel een probleem is.

Dit was voor Covid overigens, en hij was helemaal niet vaak ziek, maar ik bracht hem simpelweg niet snotverkouden of misselijk naar school.
Dit :Y
Vorig jaar had zoon keelontsteking, week thuis geweest. Vond zn mentor maar mwah :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215688803
Besloten om zoon maar niet stiekum om te ruilen voor kleinzoon. Ik was even vergeten hoe poepluiers stinken én hoe dat in huis blijft hangen :r :')

Ennuh, die babydoekjes? Kleinzoon had er daarstraks ook één in zn mond :X Was een toetenpoetser en die ruiken...eetbaar :')
If they say
  dinsdag 26 november 2024 @ 16:48:12 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215688846
Oh kut, een klasgenootje van prul kotste vandaag over de tafel op school. In combinatie met mijn 3 jarige die vannacht spuugde en een vriendinnetje van prul dat blijkbaar vrijdag ziek was, vrees ik dat we allemaal aan de beurt komen.

Maar het lijkt voor de kinderen neer te komen op een half uur overgeven, buikpijn en klaar. Dat is iig met de mijne dus zo gegaan, met dat vriendinnetje en met een ander klasgenootje ook al. Dus ik houd me eraan vast dat ik het kan handelen als we allemaal ziek worden... Adem in, adem uit, angstgedachten: rot op!

En over school en kdv vol zieke kinderen... Ik vind dat toch soms ingewikkeld. Want ik heb prul ook weleens na een half uur school moeten ophalen, terwijl ze 's ochtends alleen wat moe leek. En als ik voor elke keer verkouden m'n kind van het kdv thuis moest houden, ging hij zelden of nooit. Dus nee, ze gaan niet ziek. Maar soms kan ik echt niet inschatten of ze ziek zijn of gewoon wat verkouden of moe of roept dat ze oorpijn heeft omdat ze geen zin heeft in school. En ouders kunnen ook eens een inschattingsfout maken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 26 november 2024 @ 17:08:38 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215688972
Wat verkouden is wat anders dan snotverkouden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215689112
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 13:17 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je al bij KeukenKampioen geweest bent dan kun je alle andere winkels van DMG overslaan, want die weten dan al precies wat je wilde en wat je daar voor offerte hebt gehad.

Los van het feit dat ik het een intens kutbedrijf vind met hun "beslis nu" verkooptactiek. Ik kan daar niets mee en blijf er ver vandaan.
Bij alles wat gaat om huis en haard controleer ik eerst of het bedrijf onderdeel van DMG is, en zo wel koop ik er niet.
We gaan niet meer naar een aanhangsel van DMG.
Mijn man wilde ook een andere offerte, om te vergelijken met de duitser zeg maar.
En waar de duitser alles mooi uitgewerkt heeft op papier met prijs erbij, kregen we bij Keukenkampioen een: ja voor zoveel moet het ongeveer wel lukken, mondeling.

Mijn bankhangmoment werd ingekort door een puber die de fietssleutel kwijt was.
En deze puber lukt het niet om te gaan vragen of hij gevonden is. Dus ik ben naar school gereden, ondertussen plat geappt door het kind dat de sleutel vast gejat was enzovoort... (handig dat android auto die de berichtjes voorleest).
Reservesleutel in de fiets gestopt en zelf maar even naar binnen gelopen. Gelukkig was de sleutel gevonden, huissleutel zat er ook aan namelijk.
Fake it till you make it...
pi_215689199
Hier de jongste die ‘‘s ochtends heel vaak vind dat ze ziek is. Helaas, gewoon naar school. Niet omdat ze ziek naar school moet, maar omdat het 19 van de 20 keer gewoon een smoesje is of ze gewoon nog wat moe is.
Ja daardoor heb ik wel eens een verkeerde inschatting gemaakt en kon ik haar op school ophalen. En ook wel eens de verkeerde inschatting gemaakt dat ze thuis bleef en dat ze wat lekkers wilde en energie voor 10 had. Maar meestal klopt de inschatting wel. Maar als ze in de nacht al ziek zijn, dan gaan ze echt niet naar school.
pi_215689557
Wat een mazzel dat de sleutels gevonden zijn @Nijna Huissleutel kwijt is 😖

Ach, niks is zo veranderlijk als een kind, Hillie en soms is het gewoon moeilijk in te schatten. Zoon heeft best vaak buikpijn of 'voelt zich niet zo lekker' gehad en dan hield ik hem ook echt niet elke keer thuis. Er is ook wel een verschil tussen ziek en ziek ;)

Laatst moest ik hem van school halen. Salto's voor een cijfer met keiharde muziek. Hij kreeg knallende hoofdpijn en werd straal misselijk. Belde de ha voor advies en hij moest meteen langskomen. Salto's zijn vanaf nu dus verboden, op advies van de ha.
If they say
pi_215689817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 13:13 schreef exode het volgende:
Ik hou op over onze keuken hoor, verloofde wordt ook gek van me O-) We hebben 6 januari een eerste afspraak staan met een keukenontwerper bij Baboon. Daar geven we de maten, onze eisen etc door. Zij gaat ontwerpen, niet ik, nou ja, wel een beetje.
We moeten al wel de maten weten voor de aannemer zodat hij kan berekenen hoeveel het ons kost om de achterdeur te verplaatsen en de afzuiger die in het plafond zit. En die weten we nu.

SPOILER: leeg
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moraal van het verhaal, ik lul te veel >:) :D
Ik kan uren me vermaken met praten/nadenken over ontwerpen van keukens, dus pm/dm me gerust als je zin hebt om erover te praten maar verloofde niet lastig mag vallen ;) . Ik ben ook goed in tegen anderen zeggen dat ze moeten stoppen met nadenken (niet zo goed in dat advies zelf uitvoeren :P )

En je spoiler klinkt idd als een goed teken!!
pi_215689954
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 12:43 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ze wilde graag naar school komen want….
* ze wil de pietengymles niet missen
* jullie gaan een nieuwe letter leren
* ze vindt jou zo’n lieve juf
Bel maar als het niet gaat ik werk gewoon thuis vandaag
Dat vind ik wel een enorm voordeel van mijn nachtdiensten: zelfs als 1 van de monkeys ziek is, kunnen ze in feite wel thuis blijven.
Moeten slapen is toch nog anders dan niet aanwezig zijn. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door vencodark op 26-11-2024 19:19:32 ]
pi_215690358
Als het 's ochtends mee lijkt te vallen vind ik het niet zo'n probleem als ouders aangeven dat ze twijfelen over hoe fit hun kind is, als ze dan maar bereikbaar zijn om het op te halen als het niet gaat.
Doe ik zelf ook. Wij wonen 2 minuten van school, dus als ik denk, het gaat wel, dan gaat-ie gewoon en zeg ik de juf dat ze bij twijfel moet bellen. Hebben we een brakke nacht gehad en slaapt hij nog bij opsta tijd, dan blijft-ie thuis.
  Redactie Frontpage woensdag 27 november 2024 @ 08:43:56 #147
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_215694591
De montessorischool waar de jongens op zaten stopt einde van het jaar. Ze hebben nog 64 kinderen over en het geld is op, onderwijs komt in het gedrang. Zo ontzettend jammer!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215700097
Dat is jammer Troel. Zeker als het een goede school is!

Ga je alweer meer de goede kant op?
pi_215702747
Van die dingen die je niet wil om 21;30... een bijkeuken vol water uit je wasmachine... blijkbaar iets kapot bij de deur, water stroomde eruit met spoelen...
Morgen bedrijf maar contacten voor garantie.. hoop ik...
S. 2014
J. 2016
pi_215704023
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Van die dingen die je niet wil om 21;30... een bijkeuken vol water uit je wasmachine... blijkbaar iets kapot bij de deur, water stroomde eruit met spoelen...
Morgen bedrijf maar contacten voor garantie.. hoop ik...
Neeej! :o dat is een echt klote
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')