https://postimages.org/quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Via waar doen we foto's uploaden tegenwoordig?
Voel me echt een boomer![]()
Weet ik niet meer, volgens mij wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
https://postimages.org/
Waren wij niet ongeveer van dezelfde leeftijd?![]()
Helemaal goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:15 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
En hoe bevalt het ? Onze oudste hond is bijna 3 weken terug tijdelijk geholpen d.m.v. een chemische castratie, daar zullen we binnenkort de effecten van zien.
Kan zijn dat het chipje is gaan zweven en dus niet goed werkte ? Vroeger was het idd gewoon hakkie takkie, maar met de kennis van nu... Sommige honden worden sloom na castratie of onzeker en gaan uitvallen dan is dit wel een goede tussen oplossing. We zullen het zien, pas als z'n ballen verschrompelde rozijntjes zijn moet het gaan werkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Chemisch castreren kan dezelfde effecten geven als castratie, maar dat is niet altijd zo.
Ik heb een van mijn reuen eens chemisch laten castreren, en merkte 0.0 niks daarvan.
Paar jaar later heeft de fokker hem uiteindelijk eigenhandig gecastreerd en was hij op dezelfde dag nog een nieuwe hond, na zijn keta tripje!
Als ik dat had geweten had ik die chip gewoon geskipt!
Wat een schatje 🥰quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:19 schreef SacreCoeur het volgende:
nog eentje dan![]()
[ afbeelding ]
Ze is echt zooo lief en opdringerig![]()
Haha ja,quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat een schatje 🥰
En opdringerig .. hahaha tja toch een golden he
Onze Loebes was ook een heel stuk onafhankelijker. Die kwam een kroel halen en ging daarna zijn gang weer. Odin komt een kroel halen en gaat niet meer wegquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:23 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha ja,
hiervoor hadden we een retriever mix uit Kroatie, maar die was een stuk onafhankelijker.
Helaas is ze 8 december na 10 jaar bij ons overleden (ze is ongeveer 11/11,5 geworden).
Wat een schatjequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:36 schreef Cod_player het volgende:
[ afbeelding ]
Grote knuffelbeer is het.
Misschien even aanlijnen ? of een puppy ren zodat ze op afstand aan elkaar kunnen wennen ? Wij hebben dan 2 honden en moesten de oudste in bescherming nemen omdat hij jax niet corrigeerde Dus die zat geregeld met zn puppy tandjes in de oren of staart en als dat teveel gebeurde was het weer even tijd voor een slaapje in de bench omdat hij overprikkeld was. Nu is het al een tijdje niet meer nodigquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zoek wat ervaring... mijn ouders hebben een jack russel pup van inmiddels 15 weken en deze heeft een obsessie voor de kat, ondanks dat hij uit een huis kwam waar ook katten liepen.
De kat in kwestie is een muts want ze haalt niet uit, een keer nagels uitslaan doet ze niet...
We/mn moeder corrigeren hem, proberen af te leiden met iets leuks maar hij gaat vol in jachthouding en aanval...
Ik zoek tips want dit is wachten tot het misgaat en dat is bloedzielig voor de kat..
Wellicht is een bench wel n goed idee, de kat moet gewoon vrij door t huis kunnen lopen, en eigenlijk meneer een keer een paar tikken geven met nagels uit maar dat doet ze dus niet...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Misschien even aanlijnen ? of een puppy ren zodat ze op afstand aan elkaar kunnen wennen ? Wij hebben dan 2 honden en moesten de oudste in bescherming nemen omdat hij jax niet corrigeerde Dus die zat geregeld met zn puppy tandjes in de oren of staart en als dat teveel gebeurde was het weer even tijd voor een slaapje in de bench omdat hij overprikkeld was. Nu is het al een tijdje niet meer nodig
Hij heeft nog puppy creditsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wellicht is een bench wel n goed idee, de kat moet gewoon vrij door t huis kunnen lopen, en eigenlijk meneer een keer een paar tikken geven met nagels uit maar dat doet ze dus niet...
Wat een knapperd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een Odin fotodump. Gewoon omdat het zo’n leuk ventje is![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Daar streef ik wel zo veel mogelijk naarquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Een hond gelukkig zien, daar word ik happy van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoi, mag ik jullie voorstellen aan
Cooper! Over 3 weken onze nieuwe huisgenoot.Rare naam voor een kindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoi, mag ik jullie voorstellen aan
Cooper! Over 3 weken onze nieuwe huisgenoot.DB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vandaag hebben we onze Cooper mogen ophalen. 8 weken oud en kerngezond verklaard.
Nu benieuwd hoe het vannacht gaat, ik slaap in de buurt dus als het nodig is staan we zo buiten.Wat een snuitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vandaag hebben we onze Cooper mogen ophalen. 8 weken oud en kerngezond verklaard.
Nu benieuwd hoe het vannacht gaat, ik slaap in de buurt dus als het nodig is staan we zo buiten.Wat een dotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
J. 2016
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:19 schreef StateOfMind het volgende:
Luna bij de Scooby Doo knuffel op schoot, bij pa en ma
[ link | afbeelding ]
Wat een mooie karakteristieke kopquote:Op woensdag 30 april 2025 09:08 schreef Cod_player het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
J. 2016
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |