Mooi is datquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn puber jat de hele dag allerlei spullen die hij niet mag, komt eerst voorbij zodat je weet dat hij iets heeft en maakt dan een spelletje van het heroverenDe buit varieert van schoenen tot afstandsbediening of zoals gister een nieuwe nepplant, en nee hij mag het niet doen, maar die zelfvoldane kop als het weer gelukt is...
[ link | afbeelding ]
En vanmorgen zat meneer zijn land te overzien op de bevroren tuintafel![]()
[ link | afbeelding ]
En dan heeft 'een hondenleven hebben' nog wel een negatieve betekenisquote:Op zondag 11 januari 2026 12:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Het lijkt me soms heerlijk om hond te zijn, gewoon met je kont voor de kachel liggen, af en toe naar buiten, eten, spelen en weer slapen.
Ik hou van honden
quote:Op maandag 26 januari 2026 22:22 schreef nostra het volgende:
https://www.ypet.nl/products/ypet-puppy-pads-105-stuks
Deze nieuw in doos, gratis op te halen in Leiden. Heb er niets aan, want geen pup.
Wat noem je een stuk?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe veel weken voordat jullie pup echt een stuk kon wandelen? Die van mij is 15 weken en hij wil nog niet echt wandelen. Blijft altijd staan en wil dan weer terug in huis spelen. Twee, drie weken geleden lukte het wel. Soms lukt het, maar kleine stukjes. Misschien nu dat hij niet wil door de kou en de sneeuw?
Hangt heel erg van het ras ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:58 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe veel weken voordat jullie pup echt een stuk kon wandelen? Die van mij is 15 weken en hij wil nog niet echt wandelen. Blijft altijd staan en wil dan weer terug in huis spelen. Twee, drie weken geleden lukte het wel. Soms lukt het, maar kleine stukjes. Misschien nu dat hij niet wil door de kou en de sneeuw?
Zelf nooit meegemaakt eigenlijk bij alle honden die ik/we heb(ben) gehad sinds ik 4 was.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
Klopt het dat zindelijkheid weer wat achteruit kan gaan tussen 20 en 24 weken? Ja, toch?
Kan altijd bij zo'n jonkie hoor. Tis nog wat jong om al te gaan puberen, dan willen ze ook nog wel een fratsen uithalen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
Klopt het dat zindelijkheid weer wat achteruit kan gaan tussen 20 en 24 weken? Ja, toch?
Daar heb in deze ook eerst voor gebruikt... komende zomer maar even kijken hoe ik t oplos...quote:Op woensdag 18 maart 2026 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Haha GM wij hebben dezelfde zandbak als zwembad voor de honden!
Qua zindelijk hebben mijn honden nooit een terugval gehad als ze het eenmaal waren.
Ik ben drie weken geleden naar Hongarije verhuisd met mijn pack en ze genieten van het weer en van de tuin hier, niet normaal 💜
Heerlijk, honden zijn de hele dag buiten!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Daar heb in deze ook eerst voor gebruikt... komende zomer maar even kijken hoe ik t oplos...
Hoe is het in hongarije?
Wat wil je weten?quote:
Nu niet zo heel veel. Maar omdat er wel een kattenvraagbaak is. Dacht ik wellicht ook voor honden.quote:Op zondag 22 maart 2026 08:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heerlijk, honden zijn de hele dag buiten!
[..]
Wat wil je weten?
Je mag ook pm sturen.
We zijn al een paar weken verder maar het advies was ongeveer 6 weken niks anders te geven. Eerst kreeg hij een dag alleen speciaal vloeibaar eten. Daarna speciaal natvoer. Daarna dat natvoer en wat speciale brokken geweekt in water. Dag later speciale brokken geweekt in water. 2 dagen later alleen de speciale brokken tot dat op was. En toen weer zijn eigen voer.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Is die week nog niet om of mag hij langer niks anders eten?
Bij Leo hadden ze een stuk van zijn darm moeten verwijderen maar die vrat na een week speciaal voer alweer bij de Griek bij iedereen van de tafels 😅
Het was een heel uit getypt blaadjequote:Op zondag 22 maart 2026 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat advies heb ik niet gehad gelukkig...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |