quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:00 schreef StateOfMind het volgende:
Luna blijkt een Elon Musk fan te zijn, kwam ik vandaag achter 😱
[ link | afbeelding ]
Ze zei nog "woef woef wwwwoef" ("ja maar, jamaar, het kwam uit het hart" red.) tegen mij, maar daar trap ik niet inquote:
Sieg Frietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Je weet dat ik een Duits ras heb, he
Inderdaad even de huisartsenpost bellen voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:32 schreef F_r het volgende:
Ik wil je niet bang maken. Ik ben als kind een met gebeten door een hond en dit is vreselijk gaan ontsteken. Als tip bel dus even de hap die kunnen je vast vertellen of je een tetanus inenting moet komen halen.
Niet best!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:00 schreef StateOfMind het volgende:
Luna blijkt een Elon Musk fan te zijn, kwam ik vandaag achter 😱
[ link | afbeelding ]
Das een super mooie!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn knappe ventje![]()
[ link | afbeelding ]
Schofthoogte echt geen idee. Hij wordt 2 maart 2.quote:Op maandag 10 februari 2025 08:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Das een super mooie!
Hoe oud? wat is zijn schofthoogte en waar gekochtik wil alle details, wij zijn aan het kijken voor een golden.
We hebben nu een mixje op het oog om te adopteren, alleen ik vind het eng.
Fokken blijft gokken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar volgens mij willen ze met Pippa zus van Odin ook gaan gokken want die hebben ze allerlei testen laten doen
Lief!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Schofthoogte echt geen idee. Hij wordt 2 maart 2.
Hij komt van marble mountains golden retrievers. Hele fijne lieve fokker. Tweede nestje is echt net uitgevlogen. Was ook Freddy (mama) haar laatste nestje. Maar volgens mij willen ze met Pippa zus van Odin ook gaan fokken want die hebben ze allerlei testen laten doen
Gefeliciteerd! We willen graag foto’s natuurlijk!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Lief!
wij hebben zaterdag onze golden opgehaald.
Ze wordt in juni 2.
Ze draagt een gen voor een oogafwijking en was daarom ter adoptie (als er een match was).
Ze is echt ontzettend lief.
ideaal he, zo'n beschermhoes in de autoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Op de zandverstuiving met favoriete speelmaatje
[ afbeelding ]
Daarna vermoeid in de auto
[ afbeelding ]
En hoe bevalt het ? Onze oudste hond is bijna 3 weken terug tijdelijk geholpen d.m.v. een chemische castratie, daar zullen we binnenkort de effecten van zien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:05 schreef ondeugend het volgende:
Dit is mijn Teun.
Afgelopen september 2 jaar geworden en sinds maandag 'geholpen'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Via waar doen we foto's uploaden tegenwoordig?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! We willen graag foto’s natuurlijk!
Inderdaad, heb ook geen kinderen dus de hele achterbank is beschikbaar. En kleine kofferbak in mijn Fabia hatchback.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ideaal he, zo'n beschermhoes in de auto
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |