Zelensky zit natuurlijk sws in reservetijd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
En als de bevolking het niet bevalt hebben we Maidan Redux.
Werpt de immer populaire kyrylo zich op als vader des vaderlands en zijn we nog verder af van een oplossing.
Zalensky is een held. Oekraiene heeft deze man nog wel wat jaren nodig voor de wederopbouw en de boel bij elkaar te houden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelensky zit natuurlijk sws in reservetijd.
Ik hoop dat hij nagedacht heeft. Over zijn opvolging.
Op basis van de Gallup poll is slechts 25% bereid tot het opgeven van "een bepaalde hoeveelheid" land.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
En als de bevolking het niet bevalt hebben we Maidan Redux.
Je bent cynisch. Hoop ik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zalensky is een held. Oekraiene heeft deze man nog wel wat jaren nodig voor de wederopbouw en de boel bij elkaar te houden.
Hij verdient een standbeeld als het goed afloopt. Oekraiene en Kiev staat nog, dat is mede zijn verdiensten.
Zelensky is de Churchill van deze tijd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zalensky is een held. Oekraiene heeft deze man nog wel wat jaren nodig voor de wederopbouw en de boel bij elkaar te houden.
Hij verdient een standbeeld als het goed afloopt. Oekraiene en Kiev staat nog, dat is mede zijn verdiensten.
Inderdaad, doorgaan met bewapenen is de enige optie... helaas. Welkom in de echte wereld...quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:13 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Laten we ervan uitgaan dat u (uiteraard) het gelijk ook aan uw kant heeft met 'niet toegeven' en door te gaan met bewapenen tegen de russen (naar hun eigen grondgebied te schieten e.d.), dan zijn er nu ook geen garanties dat het goed zal aflopen.
Dit is een ware impasse.
Ja, levert leuke doelen op voor rus raketten en drones, rijen van mensen die staan te wachten om hun stem uit te brengen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:40 schreef capricia het volgende:
Tijd voor verkiezingen, denk ik dan.
Verkiezingen in oorlogstijd zijn verboden volgens de Oekrainsche grondwet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:40 schreef capricia het volgende:
[..]
De man is zeker een held.
Maar zijn democratisch mandaat is al lang verstreken.
Nee, bloedserieus.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Je bent cynisch. Hoop ik.![]()
De man is zeker een held.
Maar zijn democratisch mandaat is al lang verstreken.
Ja zeker.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, levert leuke doelen op voor rus raketten en drones, rijen van mensen die staan te wachten om hun stem uit te brengen.
Forever is a very long time. Eindeloos is het nooit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja zeker.
Maar eindeloos doorregeren zonder mandaat is ook niet best.
Na de oorlog kan hij zich aanbieden voor hopelijk nog een termijn. Alle focus en inzet is nodig om niet te snel achteruit te boeren aan het front. Bovendien worden verkiezingsuitslagen waarschijnlijk toch in twijfel getrokken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja zeker.
Maar eindeloos doorregeren zonder mandaat is ook niet best.
Krijg je tegenstand en gerommel in je achterland van.
Willen mensen wel naar het front, of zijn ze oorlogsmoe en geven ze liever die (soms toch al pro Russische) gebieden op?
Ik zou er niet direct een FvD referendum voor uit schrijven. Maar zelensky moet toch iets van een mandaat hebben.
Ik hoop voor hem dat hij het niet doet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
Na de oorlog kan hij zich aanbieden voor hopelijk nog een termijn.
Waarom?quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij het niet doet.
Als dat al een probleem is doe je het digitaal, zijn geen domme mensen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 00:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, levert leuke doelen op voor rus raketten en drones, rijen van mensen die staan te wachten om hun stem uit te brengen.
Met dat laatste ben ik het absoluut niet met je eens. Het is Rusland geweest die deze inval gedaan heeft, een full scale oorlog begonnen is. Niet het westen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, bloedserieus.
Hij heeft een verdeeld land verenigd is een hele korte tijd, heeft de blaren op zijn tong gekletst om laffe eu politici te bewegen om wapens te sturen. Met gevaar voor eigen leven in Kiev gebleven met zijn mede makkers.
Vanzelfsprekend zijn er geen verkiezingen, die kunnen simpelweg niet gehouden worden.
Sommigen denken dat ik tegen Oekraiene ben (of voor Rusland 😂) maar dat is onzin. Ik zie de pijn en bezwaren bij beide partijen em die zijn legitiem.
De eu en vs zijn de basis van het probleem geweest, hopelijk wordt die gedachte wat meer manifest ipv dat het een gedachtengang is die alleen leeft bij de politieke flanken.
Quit while you're ahead, dan krijgt hij zeker standbeelden. Na de oorlog verzand het weer in politiek-politiek. Een controversieel kabinet verder en je bent verguist.quote:
Ja, vinden ze in het st. petersburgse Internet Research Agency ook een toppie idee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als dat al een probleem is doe je het digitaal, zijn geen domme mensen natuurlijk
Geen idee wat dat is maar zal bestquote:Op dinsdag 26 november 2024 01:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, vinden ze in het st. petersburgse Internet Research Agency ook een toppie idee.
Juist.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als dat al een probleem is doe je het digitaal, zijn geen domme mensen natuurlijk
Grootste probleem met verkiezingen atm is dat een flinke deel van het volk simpelweg niet kan stemmen omdat de Russen het gebied bezet houden
Ken je veel westerse landen die over internet mogen stemmen?quote:
Die naar Rusland neigende Oekraïners zijn ook Oekraïnersquote:Op dinsdag 26 november 2024 01:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist.
Maar dat is op dit moment helaas een gegeven.
Je kunt de andere helft (of meer dan de helft) wel vragen of ze akkoord zijn om hun zonen en mannen naar het front te sturen. Voor een gebied waarbij veel mensen toch al wat meer richting Rusland neigden.
Wat vinden die mensen er eigenlijk van?
Zelensky is zijn democratisch mandaat namelijk al te buiten gegaan.
Nope, boeit me allemaal totaal nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 01:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ken je veel westerse landen die over internet mogen stemmen?
Heb je een idee waarom in NL zelfs de stemmachines maar weer afgeschaft zijn?
Dus eindeloos doorregeren?quote:Op dinsdag 26 november 2024 01:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die naar Rusland neigende Oekraïners zijn ook Oekraïners
Zonder hun stem gaan Oekraïense verkiezingen helemaal nergens over
Zolang de oorlog duurt jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |