Echtquote:
Krijgt wel een straf voor. Over de witte lijn van pit entry mag niet.quote:
Yup maar dit is wel een Ferrariclassic.quote:Op zondag 24 november 2024 07:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgt wel een straf voor. Over de witte lijn van pit entry mag niet.
zit je lekker te iptv-enquote:Op zondag 24 november 2024 07:52 schreef Kickinalfa het volgende:
Godverdomme hele race niet te volgen, om die 15 seconden zwart beeld.
Moet nog pitten.quote:Op zondag 24 november 2024 07:52 schreef OmniRocket het volgende:
Norris 15s in een ronde sneller dan Verstappen.. gaat niet goed komen dit.
Heb je wel je IPTV Diamond plus package betaald jongquote:Op zondag 24 november 2024 07:52 schreef Kickinalfa het volgende:
Godverdomme hele race niet te volgen, om die 15 seconden zwart beeld.
Zo gaat het bij normale stervelingen bij de plaatselijke garage ook niet?quote:Op zondag 24 november 2024 07:52 schreef Tijn het volgende:
Is ook vervelend natuurlijk. Zit je net lekker aan de koffie, wil zo'n coureur opeens nieuwe banden. Nou, dat kan ook wel een rondje later, hoor
Kan ie nu iets doen waarvoor hij zoiets zou krijgen?quote:
Leuke grap.quote:Op zondag 24 november 2024 07:52 schreef OmniRocket het volgende:
Norris 15s in een ronde sneller dan Verstappen.. gaat niet goed komen dit.
Zou je zeggen he?quote:Op zondag 24 november 2024 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ie nu iets doen waarvoor hij zoiets zou krijgen?
Ja Max laat hem gaan. Zou dom zijn om te gaan racen met Lewisquote:
Dit, gewoon op safe spelenquote:Op zondag 24 november 2024 07:54 schreef pmponer het volgende:
[..]
lekker laten gaan en proberen mee te drs-en
Die rijdt voor het kampioenschap.quote:
Die doet het primaquote:
Die vent is cool geboren.quote:
Deden ze gister met Perez alquote:Op zondag 24 november 2024 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zouden ze kampioen op die sphere projecteren?
ik neem aan van welquote:Op zondag 24 november 2024 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
P1 denk ikquote:Op zondag 24 november 2024 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou een uitstekende conclusie zijn via de boardradio.quote:Op zondag 24 november 2024 07:56 schreef heywoodu het volgende:
Man, that guy is fast on the straight.
quote:
allebeiquote:Op zondag 24 november 2024 07:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Slim.quote:Op zondag 24 november 2024 07:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull wil 'm uit de buurt van Max houden voor de veiligheid
Voor Max zou een podium wel leuk zijn als ie WK wordtquote:
zou erg mooi zijn als Ferrari die paktquote:Op zondag 24 november 2024 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Constructeurskampioenschap
Ja, voor Ferrari. Voor Max maakt het niet uit.quote:Op zondag 24 november 2024 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Constructeurskampioenschap
Door Stroll veroorzaaktquote:
Nou nou.quote:
george die zich in de laatste bocht verremtquote:
Nee.quote:Op zondag 24 november 2024 08:05 schreef Mano_ het volgende:
Battle for first? Hamilton loopt toch uit de pas met de stops?
Afvlaggen maarquote:Op zondag 24 november 2024 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max nu 69 (nice) punten voorsprong
Neequote:Op zondag 24 november 2024 08:05 schreef Mano_ het volgende:
Battle for first? Hamilton loopt toch uit de pas met de stops?
binnenkantquote:Op zondag 24 november 2024 08:06 schreef SiGNe het volgende:
Wow,,, Perez die gewoon 2 auto's aan de buitenkant inhaalt en niet eens een crash veroorzaakt
iemand bij Ferrari heeft het juiste paspoort?quote:Op zondag 24 november 2024 08:06 schreef Vliegbaard het volgende:
Hoe zit t nu met die straf voor Sainz?
Had ook zomaar in een crash kunnen uitlopenquote:
Ja maar dat is in principe bij elke inhaalactie waarbij je iemand uitremtquote:Op zondag 24 november 2024 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ook zomaar in een crash kunnen uitlopen
Wij hebben geen goede beoordeling voor jou.quote:Op zondag 24 november 2024 08:07 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allen. Hoe staat het er voor
Prima, titel nummer 4 is onderwegquote:Op zondag 24 november 2024 08:07 schreef Maver24 het volgende:
Kut, de koffie is opquote:Op zondag 24 november 2024 08:07 schreef Maver24 het volgende:
Je bent afquote:Op zondag 24 november 2024 08:07 schreef Maver24 het volgende:
Boordradio zegt andersquote:Op zondag 24 november 2024 08:08 schreef heywoodu het volgende:
Ik mag aannemen dat Verstappen geen risico gaat nemen als die Ferrari's aanvallen
Noooooooooooooooooouquote:Op zondag 24 november 2024 08:08 schreef heywoodu het volgende:
Ik mag aannemen dat Verstappen geen risico gaat nemen als die Ferrari's aanvallen
Het is blufpoker, ook Ferrari kan het niet veroorloven om uit te vallen.quote:Op zondag 24 november 2024 08:08 schreef heywoodu het volgende:
Maar voor het WCC zijn die punten belangrijkquote:Op zondag 24 november 2024 08:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is blufpoker, ook Ferrari kan het niet veroorloven om uit te vallen.
Logisch ook, waarom je titel binnen hengelen als je het ook nog spannend kunt maken.quote:Op zondag 24 november 2024 08:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boordradio zegt anders
Je loopt achterquote:
Maar die pakt ie wel ergens, voor Ferrari ligt dat anders.quote:Op zondag 24 november 2024 08:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar voor het WCC zijn die punten belangrijk
nee niet perse. Norris moet punten maken dus plek 11 en lager is ook fout voor hemquote:
Yups.quote:Op zondag 24 november 2024 08:13 schreef _UserName_ het volgende:
Maar, als Max voor Norris eindigt is het gewoon goed toch?
Dank, ik twijfelde evenquote:Op zondag 24 november 2024 08:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups.
Nortis moet 2 punten méér pakken om Max' kampioenschap te vertragen
Ja lijkt me ookquote:Op zondag 24 november 2024 08:13 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen kan gewoon in de DRS van Sainz blijven
Ja, dat bedoel ii, voor Ferrari is het belangrijkquote:Op zondag 24 november 2024 08:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar die pakt ie wel ergens, voor Ferrari ligt dat anders.
Zie schema in OPquote:
Te ver terug scrollenquote:
Die denkt nog derde te wordenquote:Op zondag 24 november 2024 08:15 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe kan Norris nu opeens wel een 1.35,6 rijden?
het komt vaker voor dat een band opeens tot leven komt.quote:Op zondag 24 november 2024 08:15 schreef Peterselieman het volgende:
vrije luchtquote:Op zondag 24 november 2024 08:15 schreef Peterselieman het volgende:
Foutje van de computer.quote:
kettingzaag. moest snel.quote:Op zondag 24 november 2024 08:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hulde aan de Redbull monteur die de decoupeerzaag in de achtervleugel gezet heeft.
Gelijk de politie bellen. Het is nog geen 31 december.quote:
Gaat 'ie op jou mikken?quote:
Al gedaan!quote:Op zondag 24 november 2024 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelijk de politie bellen. Het is nog geen 31 december.
Vuurwerk buiten zetten is niet strafbaar an sich.quote:Op zondag 24 november 2024 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Afsteken wel buiten de genoemde datum.quote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vuurwerk buiten zetten is niet strafbaar an sich.
Ja en die begon vrij grootquote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
er was eens een man die besloot dat hij een tatoeage liet zetten bij elke overwinning van Max Verstappen.
Ow ja die mafkees. die heeft geen vel meer over nuquote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
er was eens een man die besloot dat hij een tatoeage liet zetten bij elke overwinning van Max Verstappen.
Dat zou je niet zeggen. Ik woon 200 meter van een landweggetje waar sinds begin deze week iedere avond iemand zijn oudejaarsaankopen aan het uitproberen is (de kartonnen resten liggen er nog als ik langs wandel)quote:Op zondag 24 november 2024 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je meent het, je snapt de grap niet.quote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Afsteken wel buiten de genoemde datum.
doet ze wel.quote:Op zondag 24 november 2024 08:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je meent het, je snapt de grap niet.
Of jouw grap is gewoon slechtquote:Op zondag 24 november 2024 08:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je meent het, je snapt de grap niet.
Is wel zo, maar ik zou het wel leuk vinden als Charles uiteindelijk tweede wordt in het kampioenschap.quote:Op zondag 24 november 2024 08:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sainz verdient het meer vind ik, die moet plek maken voor Hamilton
quote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Cheaterquote:
WK #2 en hoger hoef je alleen het jaartal te laten zetten hequote:
RB haalt Lawson straks binnen en pikt hem inquote:
Nee.quote:Op zondag 24 november 2024 08:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een weekje uitstellen.
Nee, zie het schema.quote:Op zondag 24 november 2024 08:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een weekje uitstellen.
Neequote:Op zondag 24 november 2024 08:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Was dat oversteken van de pitline nog een dingetje trouwens?
Hij werkt voor Red Bullquote:
ik las hier berichten over spektakel etcquote:
Nou ik weet niet hoeveel ruimte er nog is: https://autobahn.eu/artik(...)-van-oostenrijk-2018quote:Op zondag 24 november 2024 08:23 schreef wdn het volgende:
[..]
WK #2 en hoger hoef je alleen het jaartal te laten zetten he
dan mag hij van mij al het vuurwerk afsteken. je ziet er toch niets van nu het licht isquote:
Hij declareert het vuurwerk?quote:
Nee niks van gezienquote:Op zondag 24 november 2024 08:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Was dat oversteken van de pitline nog een dingetje trouwens?
Alsjeblieft niet.quote:
WCC..quote:Op zondag 24 november 2024 08:25 schreef SiGNe het volgende:
Maar Norris gaat dus nog voor de FL terwijl dat totaal geen zin mer heeft
maar spelende vrouw wat heeft u nu geleerd?quote:
Beter dan ditquote:
Voor constructeurs wel.quote:Op zondag 24 november 2024 08:25 schreef SiGNe het volgende:
Minder brandstofquote:Op zondag 24 november 2024 08:07 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari heeft de pace weer gevonden. Hoe hebben die het zo erg laten liggen als dit mogelijk is
Kweetnietquote:Op zondag 24 november 2024 08:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar spelende vrouw wat heeft u nu geleerd?
Hamilton die met de beste auto 10e start en Ferrari die echt helemaal nergens waren halverwege maakten het wel interessant. Maar er zal wel weer gigantisch overdreven worden door iedereen.quote:Op zondag 24 november 2024 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik las hier berichten over spektakel etc
maar ik zie het ook niet
Dat weet meneer kaktus wel...quote:
Constructeursquote:Op zondag 24 november 2024 08:25 schreef SiGNe het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2024 08:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ViaPlay begint aan het kampioenspraatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |