Afsteken wel buiten de genoemde datum.quote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vuurwerk buiten zetten is niet strafbaar an sich.
Ja en die begon vrij grootquote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
er was eens een man die besloot dat hij een tatoeage liet zetten bij elke overwinning van Max Verstappen.
Ow ja die mafkees. die heeft geen vel meer over nuquote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
er was eens een man die besloot dat hij een tatoeage liet zetten bij elke overwinning van Max Verstappen.
Dat zou je niet zeggen. Ik woon 200 meter van een landweggetje waar sinds begin deze week iedere avond iemand zijn oudejaarsaankopen aan het uitproberen is (de kartonnen resten liggen er nog als ik langs wandel)quote:Op zondag 24 november 2024 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelijk de politie bellen. Het is nog geen 31 december.
Je meent het, je snapt de grap niet.quote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Afsteken wel buiten de genoemde datum.
doet ze wel.quote:Op zondag 24 november 2024 08:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je meent het, je snapt de grap niet.
Of jouw grap is gewoon slechtquote:Op zondag 24 november 2024 08:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je meent het, je snapt de grap niet.
Is wel zo, maar ik zou het wel leuk vinden als Charles uiteindelijk tweede wordt in het kampioenschap.quote:Op zondag 24 november 2024 08:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sainz verdient het meer vind ik, die moet plek maken voor Hamilton
quote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |