Foutje van de computer.quote:
kettingzaag. moest snel.quote:Op zondag 24 november 2024 08:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hulde aan de Redbull monteur die de decoupeerzaag in de achtervleugel gezet heeft.
Gelijk de politie bellen. Het is nog geen 31 december.quote:
Gaat 'ie op jou mikken?quote:
Al gedaan!quote:Op zondag 24 november 2024 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelijk de politie bellen. Het is nog geen 31 december.
Vuurwerk buiten zetten is niet strafbaar an sich.quote:Op zondag 24 november 2024 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Afsteken wel buiten de genoemde datum.quote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vuurwerk buiten zetten is niet strafbaar an sich.
Ja en die begon vrij grootquote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
er was eens een man die besloot dat hij een tatoeage liet zetten bij elke overwinning van Max Verstappen.
Ow ja die mafkees. die heeft geen vel meer over nuquote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
er was eens een man die besloot dat hij een tatoeage liet zetten bij elke overwinning van Max Verstappen.
Dat zou je niet zeggen. Ik woon 200 meter van een landweggetje waar sinds begin deze week iedere avond iemand zijn oudejaarsaankopen aan het uitproberen is (de kartonnen resten liggen er nog als ik langs wandel)quote:Op zondag 24 november 2024 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je meent het, je snapt de grap niet.quote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Afsteken wel buiten de genoemde datum.
doet ze wel.quote:Op zondag 24 november 2024 08:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je meent het, je snapt de grap niet.
Of jouw grap is gewoon slechtquote:Op zondag 24 november 2024 08:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je meent het, je snapt de grap niet.
Is wel zo, maar ik zou het wel leuk vinden als Charles uiteindelijk tweede wordt in het kampioenschap.quote:Op zondag 24 november 2024 08:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sainz verdient het meer vind ik, die moet plek maken voor Hamilton
quote:Op zondag 24 november 2024 08:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Cheaterquote:
WK #2 en hoger hoef je alleen het jaartal te laten zetten hequote:
RB haalt Lawson straks binnen en pikt hem inquote:
Nee.quote:Op zondag 24 november 2024 08:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een weekje uitstellen.
Nee, zie het schema.quote:Op zondag 24 november 2024 08:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een weekje uitstellen.
Neequote:Op zondag 24 november 2024 08:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Was dat oversteken van de pitline nog een dingetje trouwens?
Hij werkt voor Red Bullquote:
ik las hier berichten over spektakel etcquote:
Nou ik weet niet hoeveel ruimte er nog is: https://autobahn.eu/artik(...)-van-oostenrijk-2018quote:Op zondag 24 november 2024 08:23 schreef wdn het volgende:
[..]
WK #2 en hoger hoef je alleen het jaartal te laten zetten he
dan mag hij van mij al het vuurwerk afsteken. je ziet er toch niets van nu het licht isquote:
Hij declareert het vuurwerk?quote:
Nee niks van gezienquote:Op zondag 24 november 2024 08:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Was dat oversteken van de pitline nog een dingetje trouwens?
Alsjeblieft niet.quote:
WCC..quote:Op zondag 24 november 2024 08:25 schreef SiGNe het volgende:
Maar Norris gaat dus nog voor de FL terwijl dat totaal geen zin mer heeft
maar spelende vrouw wat heeft u nu geleerd?quote:
Beter dan ditquote:
Voor constructeurs wel.quote:Op zondag 24 november 2024 08:25 schreef SiGNe het volgende:
Minder brandstofquote:Op zondag 24 november 2024 08:07 schreef Nattekat het volgende:
Ferrari heeft de pace weer gevonden. Hoe hebben die het zo erg laten liggen als dit mogelijk is
Kweetnietquote:Op zondag 24 november 2024 08:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar spelende vrouw wat heeft u nu geleerd?
Hamilton die met de beste auto 10e start en Ferrari die echt helemaal nergens waren halverwege maakten het wel interessant. Maar er zal wel weer gigantisch overdreven worden door iedereen.quote:Op zondag 24 november 2024 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik las hier berichten over spektakel etc
maar ik zie het ook niet
Dat weet meneer kaktus wel...quote:
Constructeursquote:Op zondag 24 november 2024 08:25 schreef SiGNe het volgende:
quote:Op zondag 24 november 2024 08:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ViaPlay begint aan het kampioenspraatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |