SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik vond Loverboy in de titel nog net wat enger.
Die wil je ook niet tegenkomen in het bosquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik vond Loverboy in de TT nog net wat enger.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Labi siffre something inside so strong
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Labi Siffre - Something Inside So Strong
quote:
middenstreepje hoeft ook nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:24 schreef DJ11 het volgende:
note to self: stoppen met hoofdletters typen; kan nét beslissend zijn in de strijd om 0 punten
Ik ben sowieso gehandicapt met chronische typgriep.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:24 schreef DJ11 het volgende:
note to self: stoppen met hoofdletters typen; kan nét beslissend zijn in de strijd om 0 punten
Geniale antwoorden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Straks even kijken als je hem nog niet kent. Niki Terpstra
Gelukkig ben je er weer.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Ben even weggevallen. Er was hier een stroomdipje. Genoeg voor de modem om eruit te knallen. Even opnieuw opstarten
Of hij postte dat met zijn telefoon.quote:
Was even via mobiel internet. De internetverbinding is nu weer zo'n beetje terug. Het dipje was net lang genoeg om ervoor te zorgen dat internet eruit knalde.quote:
Iemand die ik ken heeft een nieuwe videoclip voor Flock of Seagulls opgenomen. Die clip is in Amsterdam gefilmd, geloof ik.quote:
Die kleine dipjes zorgen altijd voor de vervelendste storingen is mijn ervaring (werkgerelateerd)quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was even via mobiel internet. De internetverbinding is nu weer zo'n beetje terug. Het dipje was net lang genoeg om ervoor te zorgen dat internet eruit knalde.
Je wordt vanavond wel verwend wat muziek betreft, zo heb ik het idee.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Je wordt vanavond wel verwend wat muziek betreft, zo heb ik het idee.
Je zat er dicht bij.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:52 schreef livelink het volgende:
Roger Daltry - Sailing (of Kriss Kross of zo)
Ik weet dat ik altijd denk dat het Roger Daltry is en dat dat niet klopt. Maar dat bedacht ik me pas toen ik Roger Daltry al had getypt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zat er dicht bij.![]()
[ afbeelding ]
Dat was snel! Zelfs met hoofdletters en tussenstreepjequote:
Ik nam het risicoquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was snel! Zelfs met hoofdletters en tussenstreepje
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:04 schreef livelink het volgende:
Frankie goes to Hollywood - Two tribes
Beide artiest goed, maar titel fout.quote:
Ik hoor het al: Welcome To The Pleasuredomequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Beide artiest goed, maar titel fout.
quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoor het al: Welcome To The Pleasuredome
Ik geloof je wel. Toch zou ik er wel naartoe gaan als ik de kans zou krijgen. Hoewel de VS uberhaupt niet zo op mijn verlanglijstje meer staat.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Hollywood, wat een deceptie vond ik dat.
Hoewel 90210 wel gaaf is om doorheen te rijden.
Voor de rest teveel gepats op Rodeo Dr. En de schoonheid van Sunset Bld zit vooral in de naam.
Inderdaad. Maar wat het allemaal voor moet stellen?quote:
De pleasuredomequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wat het allemaal voor moet stellen?
Ik ben wel verslingerd aan Californië, maar ik moet er wel meer aan denken om zo lang in een vliegtuig te zittenquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik geloof je wel. Toch zou ik er wel naartoe gaan als ik de kans zou krijgen. Hoewel de VS uberhaupt niet zo op mijn verlanglijstje meer staat.
De enige keer dat ik naar de VS ben geweest zijn we via IJsland gegaan. Tussenstop daar en 3 dagen in Reykjavik gebleven. Voordeel was dat je niet zo lang hoefde te vliegen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben wel verslingerd aan Californië, maar ik moet er wel meer aan denken om zo lang in een vliegtuig te zitten
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:14 schreef livelink het volgende:
Foreigner - I've been waiting for a girl like you
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Klaagzang van Symphonic of DDM in 3... 2... 1...
Ik wilde toen net typen dat Foreigner zo'n generieke band is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Klaagzang van Symphonic of DDM in 3... 2... 1...
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:20 schreef Symphonic het volgende:
Wilde Tress - Ik doe mijn bes, maar je kan nie horen dat ik heb zangles
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben de titel van dit nummer trouwens even kwijt. Zangeres is Kim Wilde
Alleen al het feit dat iemand dat een goed idee vondquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Ze brengt binnenkort trouwens een nieuw album uit. De eerste voorproefjes vond ik niet bijzonder en ook niet zo geweldig geproduceerd, helaas.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Bolland & Bolland - You're In The Army Now
De manlijke equivalent van Maywoodquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik herkende meteen dat het niet Status Quo was, dus dan moet het B&B wel zijn. En hun titel is volgens mij met "You're" ervoor.
Wellicht kan Putin het even voordoen?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik zat toevallig net wat te lezen over de nieuwste groep Russen die als kanonnenvoer mag dienen, in ruil voor kwijtschelding van hun schulden.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Paul McCartney - Once Upon A Long Ago
Eén van de meest onbegrijpelijke niet-noteringen in de Top 2000 ooit.
Er zijn zo bizar veel meer onbegrijpelijke wel-noteringen…quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Paul McCartney - Once Upon A Long Ago
Eén van de meest onbegrijpelijke niet-noteringen in de Top 2000 ooit.
Goede avond en welkom kerstige Mad.quote:
Met deze belletjes en rinkeltjes moet je wel je kerstmuts opzetten…quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom kerstige Mad.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Right Here Waiting For You van Richard nogwat…
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Zo in te wisselen voor Bryan Adams - Everything I do
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Don't Answer Me - Alan Parsons Project
Ik heb nergens last van…quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:41 schreef livelink het volgende:
Het forum is weer opnieuw tergend traag bij mij.
Hier nu ook.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:41 schreef livelink het volgende:
Het forum is weer opnieuw tergend traag bij mij.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Krijg de schijtteringtakketyfus - Danny de Munck
Kun jij ook zo Amsterdams praten?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Als ik tegenwoordig iemand zo hoor praten, dan probeer ik er zo lang mogelijk naar te luisteren.
Het Amsterdams sterft steeds meer uit, helaas…
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Krijg de schijtteringtakketyfus - Danny de Munck
Jawel, als ik onder echte Amsterdammers ben, dan gaat het weer vanzelf.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun jij ook zo Amsterdams praten?
Dat is wel jammer inderdaad. Ik heb het idee dat ik nog wel genoeg plat Utregs hoor, maar dan meer in mijn woonplaats dan in Utrecht zelf.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Als ik tegenwoordig iemand zo hoor praten, dan probeer ik er zo lang mogelijk naar te luisteren.
Het Amsterdams sterft steeds meer uit, helaas…
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, als ik onder echte Amsterdammers ben, dan gaat het weer vanzelf.
Mijn moeder heeft ooit gedreigd met een logopediste, omdat ik zo enorm plat praatte…
In Almere en Purmerend hoor je ook meer Amsterdams dan in Amsterdam…quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel jammer inderdaad. Ik heb het idee dat ik nog wel genoeg plat Utregs hoor, maar dan meer in mijn woonplaats dan in Utrecht zelf.
Het is bij dreigen gebleven?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, als ik onder echte Amsterdammers ben, dan gaat het weer vanzelf.
Mijn moeder heeft ooit gedreigd met een logopediste, omdat ik zo enorm plat praatte…
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Met deze sluit ik af. De wekker staat redelijk vroeg morgen.
Was weer een fijne muziekavond. Dank, en fijne avond nog.
Ja, ik hield me thuis wat meer in.quote:
Nooit iets van jouw rrrr gemerkt…quote:Toen wij in Schagen gingen wonen praatte mijn broer binnen no time plat West-Fries en ik ben jaren bezig geweest om van mijn Haarlems r af te komen
Laterrrrrrrrrr….quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Welterusten Symphquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Hij was een stuk jonger. Dat scheelt.quote:
Dat was ik ooit ook.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij was een stuk jonger. Dat scheelt.
Toch denk ik dat mensen over het algemeen mooier oud worden zonder zo'n lift.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij was een stuk jonger. Dat scheelt.
Hallooo, halloooquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:03 schreef brother52 het volgende:
![]()
Even mijn nieuwe koptelefoon testen.
Goedenavondquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:03 schreef brother52 het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was ik ooit ook.
Ik heb echter nooit een face-lift overwogen…
Welkom brother.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:03 schreef brother52 het volgende:
![]()
Dan werkt dat in elk geval wel. Noise cancelling werkt niet zoals ik wil. Hoorde net nog een stukje Lionel Richiequote:Op zaterdag 23 november 2024 23:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondAls de koptelefoon goed werkt, hoor je Aretha Franklin.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan werkt dat in elk geval wel. Noise cancelling werkt niet zoals ik wil. Hoorde net nog een stukje Lionel Richie
[..]
Dan werkt dat in elk geval wel. Noise cancelling werkt niet zoals ik wil. Hoorde net nog een stukje Lionel Richie
[..]
Daar zijn er in de jaren 70 en 80 best veel van gemaakt, vind ik. Schril contrast met tegenwoordig.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Dit is zo'n echte on-Hollandse goede plaat.
De zangeres is nu een lerares op een muziekschool…
Ja, dit had zo een internationale hit kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Ja, maar die kwamen maar van een paar uitvoerenden…quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar zijn er in de jaren 70 en 80 best veel van gemaakt, vind ik. Schril contrast met tegenwoordig.
Wel bijzonder als je kan zeggen dat je lerares een wereldplaat heeft gezongen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Marian is nog steeds schattig:quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit had zo een internationale hit kunnen zijn.
Grappig, als muzikant of mocht hij het bad vol laten lopen na een optreden?quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel bijzonder als je kan zeggen dat je lerares een wereldplaat heeft gezongen.![]()
Zo is een oud collega van me met Joan Jett aan touren geweest ten tijde van I love rock & roll.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, als muzikant of mocht hij het bad vol laten lopen na een optreden?
Geen lastige vragen stellen zo laat op de avond.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:21 schreef DJ11 het volgende:
Een extra 0 bonuspunten voor wie weet wie dit nummer schreef(Hint: ik heb dinsdag nog een nummer van deze artiest gedraaid)
Ik heb het geweten, maar kom er niet meer op.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:21 schreef DJ11 het volgende:
Een extra 0 bonuspunten voor wie weet wie dit nummer schreef(Hint: ik heb dinsdag nog een nummer van deze artiest gedraaid)
Maria Mackee, als ik het goed onthouden heb…quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:21 schreef DJ11 het volgende:
Dat is correct ende tevens juistquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maria Mackee, als ik het goed onthouden heb…
Het was een vrouw inderdaad. Leo Blokhuis had er een keer een verhandeling over.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maria Mackee, als ik het goed onthouden heb…
quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:25 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig zijn DMM en Symph al weg..
Womack & Womack - Teardrops
Fijne avond nog.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:27 schreef brother52 het volgende:
Ik ben er weer weg van. Er wordt hier van me verwacht dat ik sociaal ga doen.![]()
Thanks voor zover melting!
Veel sociaal plezier dan nog, brother.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:27 schreef brother52 het volgende:
Ik ben er weer weg van. Er wordt hier van me verwacht dat ik sociaal ga doen.![]()
Thanks voor zover melting!
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:30 schreef livelink het volgende:
Belinda Carlisle - Heaven is a place on earth
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:42 schreef DJ11 het volgende:
David Bowie & Mick Jagger - Dancing In The Street
Maar gelukkig is het weer even droog.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik was net even buiten en je voelt nu al dat het warmer wordt.
Het is wel jammer dat de wind gedraaid is, alle blaadjes liggen hier nu weer voor de deur, terwijl ik gisteren alles schoongeveegd had…
Die sneeuw was ook te vroeg, die kou had pas na onze vakantie moeten komen…quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:48 schreef DJ11 het volgende:
Ja, echt een rare temperatuuromslag zo ineens.
Gelukkig heb ik het vegen voor morgen gereserveerd.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik was net even buiten en je voelt nu al dat het warmer wordt.
Het is wel jammer dat de wind gedraaid is, alle blaadjes liggen hier nu weer voor de deur, terwijl ik gisteren alles schoongeveegd had…
Het vegen vind ik nog niet zo erg, maar met dat natte weer ligt de hele gang na elk uitstapje naar buiten weer vol bladeren. Alles blijft aan je zolen plakken…quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het vegen voor morgen gereserveerd.
Ja, klopt. Het is een vieze bende inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het vegen vind ik nog niet zo erg, maar met dat natte weer ligt de hele gang na elk uitstapje naar buiten weer vol bladeren. Alles blijft aan je zolen plakken…
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:53 schreef MadMaster het volgende:
De mindere versie van Rock Me Amadeus van Falco…
Wat jij beschrijft is de zgn. USA versie, de remix van deze versie, het origineel…quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:54 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn nogal veel verschillende versies van dit nummer, geloof ik. Deze is zonder de gesproken intro.
Vind ik helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:56 schreef DJ11 het volgende:
Eric Clapton - Forever Man
Dinsdag nog gedraaid...![]()
![]()
Jon & Vangelisquote:Op zondag 24 november 2024 00:00 schreef livelink het volgende:
I'll find my way home van 'ik kom er niet op'
quote:Op zondag 24 november 2024 00:00 schreef livelink het volgende:
I'll find my way home van 'ik kom er niet op'
quote:
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 24 november 2024 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, over 7 uur word ik gewekt met motorgebrul uit Las Vegas…
Dank Melting en welterusten allemaal.
Bruce, net op tijd weg…
Slaap lekker.quote:Op zondag 24 november 2024 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, over 7 uur word ik gewekt met motorgebrul uit Las Vegas…
Bruce, net op tijd weg…
Trustenquote:Op zondag 24 november 2024 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Bruce, net op tijd weg…
Omdat ze met een a beginnen?quote:Op zondag 24 november 2024 00:11 schreef livelink het volgende:
Als ik aan the eighties denk, komt ABC toch wel altijd als eerste bij me op.
Nee, het vertegenwoordigt voor mij eigenlijk het typische geluid van de jaren '80quote:Op zondag 24 november 2024 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat ze met een a beginnen?
Ze hebben namelijk niet de meeste platen uitgebracht. Er zijn er die er meer uitgebracht hebben.
En ze zijn ook wel een behoorlijk deel van de 80s actief geweest.quote:Op zondag 24 november 2024 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het vertegenwoordigt voor mij eigenlijk het typische geluid van de jaren '80
Gesampled bedoel je? Of echt gecovered?quote:Op zondag 24 november 2024 00:27 schreef DJ11 het volgende:
Overigens ook tot weergaloze hoogten gecoverd door de zeer geliefde formatie Undercover....
Gecoverdquote:Op zondag 24 november 2024 00:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Gesampled bedoel je? Of echt gecovered?
Schande. Vindt de DJ die na je komt dat wel goed?quote:Op zondag 24 november 2024 00:27 schreef Melting het volgende:
Hierna nog 1 plaat, omdat ik verkeerd geteld heb.
Ik denk dat hij dat zelf zal zijn donderdagquote:Op zondag 24 november 2024 00:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schande. Vindt de DJ die na je komt dat wel goed?
quote:Op zondag 24 november 2024 00:31 schreef livelink het volgende:
John Hiatt - Have a little faith in me
quote:Op zondag 24 november 2024 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf zal zijn donderdag
Ik heb nog niet buiten gekeken, het is te donker, maar ik verwacht wel dat er wat dingen omgewaaid zijn ja, het ging heel hard tekeer.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het bij jullie, @:symphonic en @:doedezemaar ?
Staat alles nog overeind?
Hopelijk geen schade.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb nog niet buiten gekeken, het is te donker, maar ik verwacht wel dat er wat dingen omgewaaid zijn ja, het ging heel hard tekeer.
Helaas...... volgende week nieuwe ronde.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:00 schreef livelink het volgende:
Ik was achteraf nog net op tijd thuis, dus.
Veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:58 schreef livelink het volgende:
Helaas ben ik er vanavond weer niet bij. We gaan vanavond naar het inhaalconcert van Bouke. Het lijkt dit keer wel door te gaan, nadat het eerder 2x verzet is wegens ziekte van hem.
Mijn vriendin die er juist zo graag naartoe wilde gaan, kan helaas niet meer. Die is op vakantie. Dus nu ga ik samen met mijn man.
Ik heb geen tijd voor een vooraf-track; ik doe wel watquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Rushed
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ik vind veel muziek van U2 hetzelfde klinken.quote:
Ik draai ze ook niet zo gek vaak, maar dit vind ik wel een fijne plaat. Eén van hun betere nummers.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind veel muziek van U2 hetzelfde klinken.
1 van de redenen waarom ik ze zelden draai.
Wie is PM Dawn?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Heel subtiel onderhanden genomen door PM Dawn:Simply Red - Stars (Pm-ized mix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |