SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik vond Loverboy in de titel nog net wat enger.
Die wil je ook niet tegenkomen in het bosquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik vond Loverboy in de TT nog net wat enger.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Labi siffre something inside so strong
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Labi Siffre - Something Inside So Strong
quote:
middenstreepje hoeft ook nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:24 schreef DJ11 het volgende:
note to self: stoppen met hoofdletters typen; kan nét beslissend zijn in de strijd om 0 punten
Ik ben sowieso gehandicapt met chronische typgriep.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:24 schreef DJ11 het volgende:
note to self: stoppen met hoofdletters typen; kan nét beslissend zijn in de strijd om 0 punten
Geniale antwoorden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Straks even kijken als je hem nog niet kent. Niki Terpstra
Gelukkig ben je er weer.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Ben even weggevallen. Er was hier een stroomdipje. Genoeg voor de modem om eruit te knallen. Even opnieuw opstarten
Of hij postte dat met zijn telefoon.quote:
Was even via mobiel internet. De internetverbinding is nu weer zo'n beetje terug. Het dipje was net lang genoeg om ervoor te zorgen dat internet eruit knalde.quote:
Iemand die ik ken heeft een nieuwe videoclip voor Flock of Seagulls opgenomen. Die clip is in Amsterdam gefilmd, geloof ik.quote:
Die kleine dipjes zorgen altijd voor de vervelendste storingen is mijn ervaring (werkgerelateerd)quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was even via mobiel internet. De internetverbinding is nu weer zo'n beetje terug. Het dipje was net lang genoeg om ervoor te zorgen dat internet eruit knalde.
Je wordt vanavond wel verwend wat muziek betreft, zo heb ik het idee.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Je wordt vanavond wel verwend wat muziek betreft, zo heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |