SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 15:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn verlanglijst. Ik ben nieuwsgierig of ze verwijzingen naar de oorlog hebben toegevoegd. Die loopgraven die de Russen in de radioactieve aarde gingen graven in het begin van de oorlog. Of hier en daar een koepel van een tank dertig meter naast het wrak of zo.
Nu weten we allemaal dat jij weinig begrijpt maar je snapt ook hoe sommige zaken indirect gekozen worden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Weet je wie ook niet democratisch gekozen zijn?
Kamala Harris
Ursala von der Leyen
Hihihi
In de praktijk zal dat dus neerkomen op 0 kwijtschelding, want je moet eerst je contract uitdienen en laat dat nou net het probleem zijn als je als meatgrinder wordt ingezetquote:Op zaterdag 23 november 2024 16:32 schreef oheng het volgende:
En het is officieel. Als je nu de meat grinder ingaat, wordt maximaal 10 miljoen roebel schuld kwijtgescholden. Maximale tekenbonus is 5 miljoen roebel in Moskou.
RIA: Poetin heeft een wet ondertekend over het afschrijven van leningschulden voor SVO-deelnemers
RIA: Peskov: iedere dag tekenen honderden mannen een contract
De comment sectie was een bloedbad en is sinds vanmorgen helaas opgeruimd. Maar het was vermakelijk om te zien dat er vele pijnlijke vragen waren over waar al die honderdduizenden mannen bleven, als vrijwel niemand verlof of ontslag krijgt.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:00 schreef Ulx het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbmtxbw2k223
Frankrijk geeft ook het OK om door hun geleverde raketten in te zetten tegen doelen in Rusland.
https://www.bbc.com/news/articles/cn0dpdx420loquote:Ukraine front could 'collapse' as Russia gains accelerate, experts warn
President Biden’s decision to provide anti-personnel mines to Ukraine, and allow the use of long-range missiles on Russian territory comes as the Russian military is accelerating its gains along the front line.
Data from the Institute for the Study of War (ISW) shows that Russia has gained almost six times as much territory in 2024 as it did in 2023, and is advancing towards key Ukrainian logistical hubs in the eastern Donbas region.
Meanwhile, Ukraine's surprise incursion into Russia's Kursk region is faltering. Russian troops have pushed Kyiv's offensive backwards. Experts have questioned the success of the offensive, with one calling it a "strategic catastrophe" given manpower shortages faced by Ukraine.
These developments come at a time of heightened uncertainty with a second Donald Trump administration looming. The US president-elect has vowed to bring the war to a close when he takes office in January, with some fearing he could cut future military aid to Ukraine.
Yup. We laten het versloffen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/articles/cn0dpdx420lo
Maar meer wapens gaan er niet komen.
Samengevat: Door de hoge rente en de instortende economie door de voortdurende oorlog komen veel mensen in de schulden die ze alleen kunnen wegwerken door de oorlog te laten voortduren.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:32 schreef oheng het volgende:
En het is officieel. Als je nu de meat grinder ingaat, wordt maximaal 10 miljoen roebel schuld kwijtgescholden. Maximale tekenbonus is 5 miljoen roebel in Moskou.
RIA: Poetin heeft een wet ondertekend over het afschrijven van leningschulden voor SVO-deelnemers
RIA: Peskov: iedere dag tekenen honderden mannen een contract
De comment sectie was een bloedbad en is sinds vanmorgen helaas opgeruimd. Maar het was vermakelijk om te zien dat er vele pijnlijke vragen waren over waar al die honderdduizenden mannen bleven, als vrijwel niemand verlof of ontslag krijgt.
Mss ergens deep-down, tongue in cheek ofzo, maar krijg er 0,0 van mee.quote:Op zaterdag 23 november 2024 15:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn verlanglijst. Ik ben nieuwsgierig of ze verwijzingen naar de oorlog hebben toegevoegd.
Er gaan aan de lopende band nog steeds wapens naar aldaar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/articles/cn0dpdx420lo
Maar meer wapens gaan er niet komen.
Niet genoeg hoor, want Rusland wint nog steeds terrein op alle fronten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Er gaan aan de lopende band nog steeds wapens naar aldaar.
[ x ]
Het schiet nog steeds geen flikker op. In dit tempo duurt het nog 50 jaar om heel Oekraïne onder de voet te lopen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niet genoeg hoor, want Rusland wint nog steeds terrein op alle fronten.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niet genoeg hoor, want Rusland wint nog steeds terrein op alle fronten.
Naja kijk naar de kaart. Overal kleine stukjes erbij van Rusland. En niet van Oekraine.quote:
Ik denk niet dat het om heel Oekraïne gaat. Maar in dit tempo duurt het ook nog wel drie jaar voor de hele oblast Donetsk in Russische handen is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het schiet nog steeds geen flikker op. In dit tempo duurt het nog 50 jaar om heel Oekraïne onder de voet te lopen.
Rusland houdt dit geen 3 jaar meer vol.quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het om heel Oekraïne gaat. Maar in dit tempo duurt het ook nog wel drie jaar voor de hele oblast Donetsk in Russische handen is.
Maar Oekraïne stopt niet en blijft gewoon raketten op Rusland schieten. Dus Rusland zal wel moeten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het om heel Oekraïne gaat. Maar in dit tempo duurt het ook nog wel drie jaar voor de hele oblast Donetsk in Russische handen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |