En Willem Alexander en Schoof ook nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Weet je wie ook niet democratisch gekozen zijn?
Kamala Harris
Ursala von der Leyen
Hihihi
Nee, maar denk eens na, waarom zou Putin die export ineens verbieden?quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
export van crypto dat kan ie niet verbieden![]()
We weten al lang dat de militaire export dood is, het was voor 2022 al jaren dalende, de Soviet voorraden raken op, contracten werden niet meer uitgevoerd, de prestaties in het veld vielen tegen, en r&d werd gefinancierd door de export.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat is dood in de pot, geen winst is geen R&D, geen nieuwe producten, en je bent veroordeelt om tot het einde der tijden jaren '70 tanks te blijven maken, want je hebt geen centen om iets nieuws te ontwikkelen.
oligarchen die hun roebels omwisselen voor crypto en die crypto in de USA stallen , die dragen fors bij aan de daling van de roebel , goud kan ie stoppen en in beslag nemenquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, maar denk eens na, waarom zou Putin die export ineens verbieden?
Zou het kunnen zijn dat de export vele malen lucratiever is door de lage roebel koers? En dat dit paardenmiddel toegepast wordt om deze industrie te redden van de ondergang?
Ja, en dan heeft hij het.... over de pro-russen zoals die scot ritter en mat gaetz.quote:
Het gaat om "edelmetalen schroot", ik kan even niet op de juiste term komen. Het gaat om schroot waar edelmetalen uit gewonnen worden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
oligarchen die hun roebels omwisselen voor crypto en die crypto in de USA stallen , die dragen fors bij aan de daling van de roebel , goud kan ie stoppen en in beslag nemen
quote:Op donderdag 21 november 2024 21:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als iemand Trump wijs kan maken dat Putin hem uitlacht of anderszins zijn ego of imago beschadigt, knalt Trump zo het hele US-leger Rusland binnen.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel - Johan Cruijff. Willem van Hanegem. Martinus Nijhoff.Ja trump die staat nu zo sterk , die heeft Poetin niet meer nodig om dictator te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allways check your facts![]()
dus dat zou best kunnenEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
ja klopt , die trouwring van mijn ex is ook edelmetalen schoot, ze vroeg er laatst nog om.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:18 schreef oheng het volgende:
[..]
Het gaat om "edelmetalen schroot", ik kan even niet op de juiste term komen. Het gaat om schroot waar edelmetalen uit gewonnen worden.
De lage roebel koers zorgt ervoor dat nu allerlei grondstoffen uit de russische economie "gezogen" worden. Waarom een product in rusland verkopen voor roebels, als je het in het buitenland voor meer en stabielere munten kunt verkopen?
Dit is de reden waarom een instortende roebel koers wel ontzettend nieuwswaardig is. Want het zet een hele keten van gevolgen in gang.
Hoezo? NK heeft ook kernwapens kunnen ontwikkelen, kraaide geen haan naar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat zou het einde van de wereld betekenen.
Je zult maar in Poetin's nucleaire bluf geloven 🥱quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn verlanglijst. Ik ben nieuwsgierig of ze verwijzingen naar de oorlog hebben toegevoegd. Die loopgraven die de Russen in de radioactieve aarde gingen graven in het begin van de oorlog. Of hier en daar een koepel van een tank dertig meter naast het wrak of zo.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:39 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Leuk nieuws voor de Oekraïense ontwikkelaar GSC Game World.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het zijn beiden leiders die zich laten inspireren door de Bijbel.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:38 schreef michaelmoore het volgende:
Trump: door God gezonden om het land te redden
Trump en Putin zijn allebei door god gezonden om de wereld te redden , ik hoop wel dat ze dezelfde god hebben
Ik hoorde de Ajatollah ook zo iets zeggen
het is een duivels spel anders
Wees gerust, het Kremlin heeft Medvedev en nuke-boys alweer teruggefloten. Zie post #251quote:Op zaterdag 23 november 2024 15:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sommigen zitten zo vol haat jegens Rusland dat het ze niet uitmaakt dat er een derde wereldoorlog ontketend wordt die niet alleen Rusland, maar gewoon nagenoeg iedereen zal vernietigen. In elk geval op het noordelijk halfrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |