Mijn crypto is nu ook meer waard dan m'n spaargeld, niet hatenquote:Op donderdag 5 december 2024 12:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij "Life savings" haak ik al af. Eigen schuld, dikke bult.
Maar dat is iets anders dan dat je al je spaargeld in één memecoin flikkert.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn crypto is nu ook meer waard dan m'n spaargeld, niet haten
Verschil is dat ik dit nooit van m'n leven in troep zal gooien.
Ah, ETH toch weer verkocht?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, ETH toch weer verkocht?
We spreken elkaar wel weer over een jaar.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, ETH toch weer verkocht?
Oh, daar twijfel ik niet aan.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We spreken elkaar wel weer over een jaar.
Waarom zou je nog fiat spaargeld aanhouden terwijl je Bitcoin kan hebben als spaargeld?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 5 december 2024 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je nog fiat spaargeld aanhouden terwijl je Bitcoin kan hebben als spaargeld?
quote:
Dat zegt meer over je banksaldo van ¤16,37 zeker?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bij ‘huge fan of Hawk Tuah’ alquote:Op donderdag 5 december 2024 12:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij "Life savings" haak ik al af. Eigen schuld, dikke bult.
Misschienquote:Op donderdag 5 december 2024 13:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je banksaldo van ¤16,37 zeker?
quote:Op donderdag 5 december 2024 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb mijn liefdadigheidswerk voor vandaag erop zitten door in het NWS-topic te posten.
Can devs do something :’)quote:
Alsof je die tering boomers ooit kan laten inzien dat ze met hun knurftenaandelen nooit het rendement gaan krijgen die we in crypto zien.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb mijn liefdadigheidswerk voor vandaag erop zitten door in het NWS-topic te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |