Net daarvoor zei Jerome Powell (FED chair) dat Bitcoin concurreert met goud.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:03 schreef Claudia_x het volgende:
Poetin heeft het laatste zetje gegeven.
[ x ]
Iedere altcoin is een shitcoinquote:Op woensdag 4 december 2024 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Noem je Vechain nou een shitcoin?
RTquote:Op donderdag 5 december 2024 08:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iedere altcoin is een shitcoin
Er is maar één Bitcoin.
quote:BlackRock’s IBIT Hits $50 Billion in Record Time as Bitcoin Surges Past $100,000
The performance of BlackRock's Bitcoin ETF points to the rising demand for crypto as an institutional-grade investment amid this year's surge.
Hoax, er zijn geen woningen meer te koopquote:Op donderdag 5 december 2024 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
MSTR zal ook wel door het dak gaan.
Komt mooi uit, net een bod gedaan op een woning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2024 11:19 schreef recursief het volgende:
[..]
Hoax, er zijn geen woningen meer te koopIk hoefde niet tegen iemand op te bieden, dat scheelt, het stond ook al een paar maand in de marktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook nog een normale bezichtiging kunnen doen van ruim een uur, geen haast.
Maar hier in het noorden is die trend er ook wel; als een woning echt gewild is, is hij weg voor je een bezichtiging hebt kunnen inplannen.
Is dit aankoopadvies?quote:Op donderdag 5 december 2024 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik geef geen aankoopadvies. MSTR heb ik in maart al gekocht, dus meer een meldingquote:Op donderdag 5 december 2024 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dit aankoopadvies?
Grgr, iemand die nog een beetje de illusie heeft ooit een huis te kunnen kopen
Ik heb geleerd dat MaGNeT en z'n klonen altijd betrouwbaar zijn met dit soort dingenquote:Op donderdag 5 december 2024 11:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik geef geen aankoopadvies. MSTR heb ik in maart al gekocht, dus meer een melding
@MaGNeT is een prutser.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat MaGNeT en z'n klonen altijd betrouwbaar zijn met dit soort dingen
Het feit dat ik nog heel jong was heeft mij absoluut de das om gedaan toen niets te gek wasquote:Op donderdag 5 december 2024 11:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
@:MaGNeT is een prutser.
Je bent nog piepjong, ik begon pas met crypto toen ik 35 was. En dat is ook nog "piepjong"
Als je de komende bitcoin cycli gewoon stug blijft kopen dan ben je "op mijn leeftijd" ook "binnen", denk ik.
Haast en ongeduld zijn "dodelijk" als het op investeren aankomt, dat is wél advies.
Dus:
- geld opzij zetten
- investeren
- wachten, op je handen zitten
En dat laatste is het moeilijkst.
Het gaat niet best met die coinquote:Op donderdag 5 december 2024 10:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |