abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215688210
FTM Strong
pi_215688253
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 14:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is niet de eerste die voorspelt dat bitcoin nog een correctie richting de oude Ath nodig heeft voor hij echt verder kan exploderen.

Dus een 20% correctie richting 73k is helemaal geen gekke conclusie. Zijn best wel wat signalen die kant op.
Het kan. Maar ik koppel het niet direct aan iets.
pi_215688473
Die zogenaamde signalen, wat zegt dat berhaupt ooit?
  dinsdag 26 november 2024 @ 15:38:40 #54
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_215688489
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 15:35 schreef Vliegbaard het volgende:
Die zogenaamde signalen, wat zegt dat berhaupt ooit?
Cryptoed
pi_215688504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik gebruik het niet als basis voor m'n aankopen in ieder geval. Nu een dipje, mooi moment om weer wat te kopen. Dipt de koers nog verder, dan koop ik nog meer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215688518
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik ook zeker niet, maar dit soort verbanden zijn over het algemeen meer houvast dan magische lijntjes.

Maar goed, ik doe niks net Bitcoin, dus het interesseert me niet zo veel.
pi_215689203
Doen jullie weleens DCA'en op een munt die op verlies staat in je portfolio? Heb er eentje die ik op ATH heb gekocht in maart en nu op 50% verlies staat.

De gemiddelde aankoopprijs naar beneden halen en dan verkopen zal sneller gaan dan wachten op de ATH prijs. Aan de andere kant is het ook een risico om geld in een put te gooien en hopen op betere tijden ;).
pi_215689326
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2024 17:45 schreef Harveo het volgende:
Doen jullie weleens DCA'en op een munt die op verlies staat in je portfolio? Heb er eentje die ik op ATH heb gekocht in maart en nu op 50% verlies staat.

De gemiddelde aankoopprijs naar beneden halen en dan verkopen zal sneller gaan dan wachten op de ATH prijs. Aan de andere kant is het ook een risico om geld in een put te gooien en hopen op betere tijden ;).
Het hele idee van DCA is nou juist dat je niet probeert je transacties te timen. Maar dat laat natuurlijk onverlet dat het soms verstandig kan zijn om je verlies te nemen.
  Forum Admin dinsdag 26 november 2024 @ 18:15:50 #59
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_215689451
quote:

Ik koop wel eens bij als ik er nog in geloof. Eventueel om wat verlies te dempen, maar soms is het beter verlies te nemen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_215690764
quote:

Dat ligt heel erg aan de de toekomstplannen en de community achter de coin. Je gemiddeld koopprijs naar beneden brengen kan heel slim zijn, maar alleen als er een vrij harde bodem is bereikt en er perspectief is.

Zeker als het iets is met een lage marketcap dan mag je er toch wel van uitgaan dat er in een Bullrun dingen gaan gebeuren. Misschien geen ath, maar met dca kun je dan misschien toch nog wat verdienen.

Ik heb Kendu gekocht net voor ath (280m) en ben bij blijven kopen tot nu toe. Gemiddelde aankoopprijs nu op 50m. Sta daarmee op meer dan 50% verlies, maar voel me daar geen seconde zenuwachtig over.
pi_215691243
twitter
  dinsdag 26 november 2024 @ 21:22:17 #62
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_215691728
quote:

Klinkt als jezelf emotioneel voor de gek houden: niet een coin kopen omdat je denkt dat er potentie in zit maar omdat je niet tegen rode cijfers aan wilt kijken van een vorige aankoop van diezelfde coin.

Beter zet je je geld aan het werk voor een goed rendement ipv je geld in te zetten om je emotioneel te bevredigen ;-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_215694797
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2024 14:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Er is altijd wel een grafiek te vinden waar je de bitcoin koers overheen kan leggen ;)

Het gaat omhoog of het gaat omlaag :P
twitter
pi_215701921
En ineens is de 100k weer in zicht. Ben benieuwd hoelang dit zo doorgaat.
pi_215702078
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
En ineens is de 100k weer in zicht. Ben benieuwd hoelang dit zo doorgaat.
Salaris was op tijd dit keer *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215703351
Ethereum gaat ook niet slecht. Nog altijd zelfstandig tov bitcoin.
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 november 2024 @ 23:40:04 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215704015
Moon?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215704035
Hebben mensen nog gekocht bij dit dipje?
Ik had een order uitgezet om bitcoin bij te kopen bij 86 nog wat (steunlijn). Maar hij heeft het niet geraakt.

Ik zit voor een groot gedeelte cash op dit moment.

Heb Doge, Ethereum en BC in de portefeuille, maar niet zo heel veel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215704604
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 23:46 schreef capricia het volgende:
Hebben mensen nog gekocht bij dit dipje?
Zeker.
pi_215704629
Gisteren circuleerde dit filmpje op X. Marc Andreessen (die ooit achter Netscape zat) legt aan Joe Rogan uit hoe Operation Chokepoint werkte. Onder Obama werden banken onder druk gezet om bankrekeningen van legale bedrijven gelieerd aan drugs en de wapenindustrie te beindigen. Die beleid werd voortgezet onder Biden. Hierna waren politieke opponenten aan de beurt en daarna de oprichters van techbedrijven. De verhalen circuleerden al langer. Mensen met legale cryptobedrijven werd het zo vrijwel onmogelijk gemaakt in de VS te opereren. Dit stopt nu.

twitter
pi_215705838
Moest wel lachen om dat stukje op nu.nl

quote:
Econoom Blom is verbaasd over dit idee. "Bitcoin heeft in zichzelf geen waarde. Als een centrale bank al reserves moet aanhouden, dan zou je zeggen: doe dat in andere valuta
Brb even m'n crypto omzetten in roebels
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_215705941
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. Een papiertje met daarop 100 roebel geprint heeft ook in zichzelf geen waarde. Hooguit de intrinsieke.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215705960
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goud heeft ook alleen maar waarde omdat wij als mensen het er aan gekoppeld hebben.

Omdat het een mooi kleurtje heeft en schaars is, want verder is het als materiaal behoorlijk matig. Voor zowat elke toepassing is er een beter materiaal te bedenken. Mensen willen het om wat voor reden dan ook hebben terwijl het schaars is. En daar komt de waarde vandaan.
pi_215705976
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Goud heeft ook alleen maar waarde omdat wij als mensen het er aan gekoppeld hebben.

Omdat het een mooi kleurtje heeft en schaars is, want verder is het als materiaal behoorlijk matig. Voor zowat elke toepassing is er een beter materiaal te bedenken. Mensen willen het om wat voor reden dan ook hebben terwijl het schaars is. En daar komt de waarde vandaan.
Het lijkt geschreven te zijn door iemand van een andere generatie, een ander paradigma of zo.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215705984
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 10:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Het wordt een filosofische discussie als je het over intrinsieke waarde hebt, want wat is waarde anders dan de betekenis die mensen aan iets geven? Zelfs de waarde van voedsel is niet objectief, want wat in de ene cultuur wordt gewaardeerd wordt in de andere cultuur vermeden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')