Het kan. Maar ik koppel het niet direct aan iets.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is niet de eerste die voorspelt dat bitcoin nog een correctie richting de oude Ath nodig heeft voor hij echt verder kan exploderen.
Dus een 20% correctie richting 73k is helemaal geen gekke conclusie. Zijn best wel wat signalen die kant op.
Cryptoedquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:35 schreef Vliegbaard het volgende:
Die zogenaamde signalen, wat zegt dat berhaupt ooit?
Ik gebruik het niet als basis voor m'n aankopen in ieder geval. Nu een dipje, mooi moment om weer wat te kopen. Dipt de koers nog verder, dan koop ik nog meer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het kan. Maar ik koppel het niet direct aan iets.
Ik ook zeker niet, maar dit soort verbanden zijn over het algemeen meer houvast dan magische lijntjes.quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het kan. Maar ik koppel het niet direct aan iets.
Het hele idee van DCA is nou juist dat je niet probeert je transacties te timen. Maar dat laat natuurlijk onverlet dat het soms verstandig kan zijn om je verlies te nemen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:45 schreef Harveo het volgende:
Doen jullie weleens DCA'en op een munt die op verlies staat in je portfolio? Heb er eentje die ik op ATH heb gekocht in maart en nu op 50% verlies staat.
De gemiddelde aankoopprijs naar beneden halen en dan verkopen zal sneller gaan dan wachten op de ATH prijs. Aan de andere kant is het ook een risico om geld in een put te gooien en hopen op betere tijden.
Ik koop wel eens bij als ik er nog in geloof. Eventueel om wat verlies te dempen, maar soms is het beter verlies te nemen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:45 schreef Harveo het volgende:
Doen jullie weleens DCA'en op een munt die op verlies staat in je portfolio? Heb er eentje die ik op ATH heb gekocht in maart en nu op 50% verlies staat.
De gemiddelde aankoopprijs naar beneden halen en dan verkopen zal sneller gaan dan wachten op de ATH prijs. Aan de andere kant is het ook een risico om geld in een put te gooien en hopen op betere tijden.
Dat ligt heel erg aan de de toekomstplannen en de community achter de coin. Je gemiddeld koopprijs naar beneden brengen kan heel slim zijn, maar alleen als er een vrij harde bodem is bereikt en er perspectief is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:45 schreef Harveo het volgende:
Klinkt als jezelf emotioneel voor de gek houden: niet een coin kopen omdat je denkt dat er potentie in zit maar omdat je niet tegen rode cijfers aan wilt kijken van een vorige aankoop van diezelfde coin.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:45 schreef Harveo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is altijd wel een grafiek te vinden waar je de bitcoin koers overheen kan leggen
Het gaat omhoog of het gaat omlaag
Salaris was op tijd dit keerquote:Op woensdag 27 november 2024 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
En ineens is de 100k weer in zicht. Ben benieuwd hoelang dit zo doorgaat.
Zeker.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:46 schreef capricia het volgende:
Hebben mensen nog gekocht bij dit dipje?
Brb even m'n crypto omzetten in roebelsquote:Econoom Blom is verbaasd over dit idee. "Bitcoin heeft in zichzelf geen waarde. Als een centrale bank al reserves moet aanhouden, dan zou je zeggen: doe dat in andere valuta
Ik dacht hetzelfde. Een papiertje met daarop 100 roebel geprint heeft ook in zichzelf geen waarde. Hooguit de intrinsieke.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:33 schreef Mortaxx het volgende:
Moest wel lachen om dat stukje op nu.nl
[..]
Brb even m'n crypto omzetten in roebels
Goud heeft ook alleen maar waarde omdat wij als mensen het er aan gekoppeld hebben.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:33 schreef Mortaxx het volgende:
Moest wel lachen om dat stukje op nu.nl
[..]
Brb even m'n crypto omzetten in roebels
Het lijkt geschreven te zijn door iemand van een andere generatie, een ander paradigma of zo.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goud heeft ook alleen maar waarde omdat wij als mensen het er aan gekoppeld hebben.
Omdat het een mooi kleurtje heeft en schaars is, want verder is het als materiaal behoorlijk matig. Voor zowat elke toepassing is er een beter materiaal te bedenken. Mensen willen het om wat voor reden dan ook hebben terwijl het schaars is. En daar komt de waarde vandaan.
Het wordt een filosofische discussie als je het over intrinsieke waarde hebt, want wat is waarde anders dan de betekenis die mensen aan iets geven? Zelfs de waarde van voedsel is niet objectief, want wat in de ene cultuur wordt gewaardeerd wordt in de andere cultuur vermeden.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Goud heeft ook alleen maar waarde omdat wij als mensen het er aan gekoppeld hebben.
Omdat het een mooi kleurtje heeft en schaars is, want verder is het als materiaal behoorlijk matig. Voor zowat elke toepassing is er een beter materiaal te bedenken. Mensen willen het om wat voor reden dan ook hebben terwijl het schaars is. En daar komt de waarde vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |