quote:Op zaterdag 23 november 2024 04:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je ook een screenshot van Stroll naast de baan hebt ben je een held (al was je dat al)
Die ziet zijn quali in rook opgaanquote:
Moet te fixen zijn in 3 uurtjes.quote:Op zaterdag 23 november 2024 04:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die ziet zijn quali in rook opgaan
Ik sla 'm over, ga m'n nest weer in..quote:
Jij bent er vroeg bij.....quote:
Klopt, beetje zenuwen voor mijn laatste werkdag dus denk, gelijk maar even hier kijkenquote:
Goedemorgenquote:
Na vandaag lekker met pensioen! Geniet ervan maat.quote:Op zaterdag 23 november 2024 05:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, beetje zenuwen voor mijn laatste werkdag dus denk, gelijk maar even hier kijken
Was het maar zo'n feest! Hoewel, een jaartje zal ik nog wel redden zonder werk. Mijn huidige werk is mij te druk en heb een kleintje op komst volgend jaar dus ff lekker rustig aanquote:Op zaterdag 23 november 2024 06:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na vandaag lekker met pensioen! Geniet ervan maat.
Goede vooruitzichten dus! Lekker man.quote:Op zaterdag 23 november 2024 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest! Hoewel, een jaartje zal ik nog wel redden zonder werk. Mijn huidige werk is mij te druk en heb een kleintje op komst volgend jaar dus ff lekker rustig aan
Heb nog een jaar of 30 te gaan, helaas.
Really happy with it ookquote:Op zaterdag 23 november 2024 06:27 schreef HiDiHo het volgende:
Deze had zin om een jasje voor Max in elkaar te zetten..
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:
Skattiequote:
P3 was niets bijzondersquote:
Gvd.... voor t weekend wel jaquote:
De volgende keer is het pas in maartquote:
Viel mee...hij stond lang binnenquote:
Zelfs voor bier en nootjes?quote:
ik hou wel van een mopperende maxquote:
Die lagen los meen ik..quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zag een putdeksel, was daar niet wat mee vorig seizoen?
We hadden een uitgestelde VT2 vorig jaarquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
Staat mij idd wat van bij jaquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hadden een uitgestelde VT2 vorig jaar
sainz even vragenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
Zonder publiek want die moesten wegquote:
Beide McLaren rijders dacht ik.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:08 schreef greysbones het volgende:
Lando blijft lekker in de weg rijden
Niet meer.quote:
Geen bier, want moet straks nog ff met mijn "nieuwe" bolide op pad.quote:
Pia ging wel duidelijk van de lijnquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beide McLaren rijders dacht ik.
6,2 km is niet kort.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
korte baan
alles weer dicht bij elkaar
Dat was 3 weken geleden alquote:
quote:
Is daar kans op?quote:
Wanna bet?quote:
Moet ie ze beter opwarmenquote:
0% werd mij verteldquote:
Zal jou eens opwarmen.quote:
Tsjaaquote:
Kom hier danquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens opwarmen.
blufquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens opwarmen.
Je ziet hem wel schuiven soms...weinig gripquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
whut en dan toch zon ronde eruit halen
Onderwegquote:
En jou ookquote:
Is pas Q1 hequote:
Alleen Q3 teltquote:
Elektronica brandde doorquote:
In de auto of in Stroll zijn hoofd?quote:
Beide.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de auto of in Stroll zijn hoofd?
15e nuquote:
quote:
quote:
Carlos Slim betaalt welquote:
Blijkbaar vindt Horner van welquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:21 schreef vosss het volgende:
Bekant 1 seconde op je teamgenoot.
Dan verdien je dat stoeltje echt niet.
Kalff is een beetje oud.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
34.5 zou de cutoff zijn volgens Kalff. Zelfs Stroll met 1 ronde zit daar tienden onder.
Tobvormquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:20 schreef Zorro het volgende:
Perez laat zien dat ie zijn vorm behoudt.
Klinkt als het gevecht tussen Jake Paul en Mike Tysonquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We schakelen over naar Ralf Schumacher en Antonio Pérez.
Water is natquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:22 schreef _UserName_ het volgende:
Perez eruit in Q1, gras is groen.
Bwehehehe.quote:
Gruwelijk nat.quote:
Banden blijven wel koud.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:22 schreef Managarm het volgende:
Max wel beter nu, beter dan de vrije trainingen.
De baanevolutie was wat groter dan Kalff verwachtte.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
34.5 zou de cutoff zijn volgens Kalff. Zelfs Stroll met 1 ronde zit daar tienden onder.
Eerst de broek weer aan.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We schakelen over naar Ralf Schumacher en Antonio Pérez.
Kan gelijk meedoen aan tobbendansen in Land, Ter Zee en in de Lucht :pquote:
Sorry, hij kwam niet door de kwalificatie daarvoor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan gelijk meedoen aan tobbendansen in Land, Ter Zee en in de Lucht :p
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt Horner van wel
quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:24 schreef Managarm het volgende:
[..]
Sorry, hij kwam niet door de kwalificatie daarvoor.
Je mag blijkbaar niet meedoen met de RB20quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:24 schreef Managarm het volgende:
[..]
Sorry, hij kwam niet door de kwalificatie daarvoor.
heeft iedereen last van en ze rijden niet voor niets veel rondenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Banden blijven wel koud.
Het verbaast iedereen denk ik toch meer dat RB maar door blijft gaan met Perez. Het is toch niet het soort team dat afhankelijk moet zijn van een pay driver. Natuurlijk als je Perez een superieure auto geeft schraapt ie nog wel genoeg punten binnen voor de constructeurstitel, maar dat hebben ze niet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson
“Perez er toch uit”
Verbaast het je nog?
Ja. Dat is dus dom van Allard.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De baanevolutie was wat groter dan Kalff verwachtte.
Hoe meer geld hij binnen brengt hoe beter. Zij moeten ook gewoon geld verdienen en zo weinig mogelijk uitgevenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het verbaast iedereen denk ik toch meer dat RB maar door blijft gaan met Perez. Het is toch niet het soort team dat afhankelijk moet zijn van een pay driver. Natuurlijk als je Perez een superieure auto geeft schraapt ie nog wel genoeg punten binnen voor de constructeurstitel, maar dat hebben ze niet.
Extra opwarm rondjequote:
Minder uitgeven wil niet echt lukken met al die crashes van Perezquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe meer geld hij binnen brengt hoe beter. Zij moeten ook gewoon geld verdienen en zo weinig mogelijk uitgeven
je hebt niks aan een payed driver als hij zoveel schade rijdt als Perezquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe meer geld hij binnen brengt hoe beter. Zij moeten ook gewoon geld verdienen en zo weinig mogelijk uitgeven
Dan zou je er een ander inzetten dan Perez. Colapinto zou er net zo goed in kunnen zitten, komt uit dezelfde regionen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welkom op het forum trouwens, volledig nieuw of oudgediende?quote:
Crashes zijn kleingeld.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Minder uitgeven wil niet echt lukken met al die crashes van Perez
Dat niet alleen. Hoeveel brengt Perez mee aan geld en hoe groot is het verschil aan prijzengeld voor het team tussen p1 wcc en P3?quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Minder uitgeven wil niet echt lukken met al die crashes van Perez
4 miljoen op 22 miljoen noem ik geen kleingeld.quote:
De topfuncties bij Red Bull kijken niet naar de budget cap. Die kijken louter naar in en uit.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt niks aan een payed driver als hij zoveel schade rijdt als Perez
want dat sponsor geld heb je niks aan in je budget
Niet als 4,5 miljoen is en invloed heeft op budgetcap. Dus minder upgrades voor de auto.quote:
dit is echt de grootste BSquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De topfuncties bij Red Bull kijken niet naar de budget cap. Die kijken louter naar in en uit.
RUS.quote:
Ik denk ook professioneel ruziemaker Oliver Mintzlaff het niet eens gaat snappen als Horner en Marko hem het idee van een budgetcap proberen uit te leggen, beetje zoals Todd Boehly die na het sluiten van de transfermarkt nóg schreeuwde dat Chelsea nieuwe spitsen moest halenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De topfuncties bij Red Bull kijken niet naar de budget cap. Die kijken louter naar in en uit.
Kerst komt vroeg dit jaarquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat de bbq en gourmetstel aanzetten @:Nattekat
Max Wk (i hope so)quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:36 schreef HiDiHo het volgende:
Leclerc toch weer boven Max
Kom op Max
Boven Norris eindigen is alleen maar goedquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:36 schreef HiDiHo het volgende:
Leclerc toch weer boven Max
Kom op Max
Crashgeld moet altijd worden ingecalculeerd, is onderdeel van racen. En zoals je ziet is de ontwikkeling van red bull op dit moment nog goed genoeg om kampioen te worden. Is volgend jaar een ander verhaalquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet als 4,5 miljoen is en invloed heeft op budgetcap. Dus minder upgrades voor de auto.
Het is tijd voor ontbijt voor een aantal waaronder mijzelfquote:
Blijkbaar niet anders wordt Perez nooit aangehouden.quote:
Als ze morgen zo eindigen is Max kampioenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Boven Norris eindigen is alleen maar goed
😂😂quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik denk ook professioneel ruziemaker Oliver Mintzlaff het niet eens gaat snappen als Horner en Marko hem het idee van een budgetcap proberen uit te leggen, beetje zoals Todd Boehly die na het sluiten van de transfermarkt nóg schreeuwde dat Chelsea nieuwe spitsen moest halen
Goeie. Zal zo even een broodje smerenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is tijd voor ontbijt voor een aantal waaronder mijzelf
ja, 4.5 miljoenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Crashgeld moet altijd worden ingecalculeerd, is onderdeel van racen. En zoals je ziet is de ontwikkeling van red bull op dit moment nog goed genoeg om kampioen te worden. Is volgend jaar een ander verhaal
Hij lacht er anders erg vrolijk bijquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:38 schreef Starflyer het volgende:
Dit vindt Perez van zichzelf
[ x ]
dus omdat jij een kromme redernatie hebt bedacht waarom Perez er nog zit moet dit kloppenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar niet anders wordt Perez nooit aangehouden.
Ga alsjeblieft nu naar bedquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga straks nog naar bed. Daarna zelf een race. Op het circuit van Detroit
Ga je zelf racen?quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga straks nog naar bed. Daarna zelf een race. Op het circuit van Detroit
auto nu aanzettenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
Crap, ik moet 8.15 naar het werk, auto nog krabben.. Vrees dat ik dat niet ga redden
Ja, erg jammerquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:42 schreef -XOR- het volgende:
TSU eens flink voor Lawson voor een keer.
geloof ik nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze onderdelen hebben om nog een auto op te bouwen
Het bonnetje is zo lang dat ze op deze manier Abu Dhabi niet gaan halenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze onderdelen hebben om nog een auto op te bouwen
Ja want dan is zijn auto wegquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
auto nu aanzetten
hoef je niet te krabben
Ja. Op de simquote:
Heb je geen kinderen die dat kunnen doen?quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
Crap, ik moet 8.15 naar het werk, auto nog krabben.. Vrees dat ik dat niet ga redden
Personeel wacht maar ff, zal ze een appje sturen dat ze een half uurtje later mogen beginnenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
auto nu aanzetten
hoef je niet te krabben
Serieus?quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:42 schreef greysbones het volgende:
geen Las Vegas voor Cola pinto
dit gaan ze niet kunnen maken(budget)
Later met werk startenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
Ohhquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij woont niet in de randstad
quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het bonnetje is zo lang dat ze op deze manier Abu Dhabi niet gaan halen
In de maakquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heb je geen kinderen die dat kunnen doen?
mijn voorspellingquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Komt door al die crashes van Sargeant eerder dit seizoen
[..]
Later met werk starten
Ach ze hebben ook Albon nog die goed zijn best doetquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Stuur je Sargeant weg wegens teveel schade krijg je dit.
Godzijdank nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij woont niet in de randstad
Hopelijk is er een veegwagen!quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:46 schreef HiDiHo het volgende:
Dit gaat wel even duren
[ afbeelding ]
Ik denk eerder gebrek aan onderdelen anders kan hij de overige twee races ook op zijn buik schrijven.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:42 schreef greysbones het volgende:
geen Las Vegas voor Cola pinto
dit gaan ze niet kunnen maken(budget)
Klopt, 5 jaar over gedaan, het oefenen was te leukquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het maken is veruit het leukste
Zou leuk zijn als ze met onderdelen van andere teams een freakcar bouwenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het bonnetje is zo lang dat ze op deze manier Abu Dhabi niet gaan halen
Gewoon een hoop Mexicanen met een bezem, volgend jaar niet meer.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hopelijk is er een veegwagen!
Dankjewelquote:
Dan kan mijn collega mogelijk ook nog aansluiten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:46 schreef HiDiHo het volgende:
Dit gaat wel even duren
[ afbeelding ]
quote:
En dat ie nog sneller gaat ook dan de huidige bolide?quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze met onderdelen van andere teams een freakcar bouwen
quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat ie nog sneller gaat ook dan de huidige bolide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |