quote:Op zaterdag 23 november 2024 04:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je ook een screenshot van Stroll naast de baan hebt ben je een held (al was je dat al)
Die ziet zijn quali in rook opgaanquote:
Moet te fixen zijn in 3 uurtjes.quote:Op zaterdag 23 november 2024 04:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die ziet zijn quali in rook opgaan
Ik sla 'm over, ga m'n nest weer in..quote:
Jij bent er vroeg bij.....quote:
Klopt, beetje zenuwen voor mijn laatste werkdag dus denk, gelijk maar even hier kijkenquote:
Goedemorgenquote:
Na vandaag lekker met pensioen! Geniet ervan maat.quote:Op zaterdag 23 november 2024 05:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, beetje zenuwen voor mijn laatste werkdag dus denk, gelijk maar even hier kijken
Was het maar zo'n feest! Hoewel, een jaartje zal ik nog wel redden zonder werk. Mijn huidige werk is mij te druk en heb een kleintje op komst volgend jaar dus ff lekker rustig aanquote:Op zaterdag 23 november 2024 06:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Na vandaag lekker met pensioen! Geniet ervan maat.
Goede vooruitzichten dus! Lekker man.quote:Op zaterdag 23 november 2024 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest! Hoewel, een jaartje zal ik nog wel redden zonder werk. Mijn huidige werk is mij te druk en heb een kleintje op komst volgend jaar dus ff lekker rustig aan
Heb nog een jaar of 30 te gaan, helaas.
Really happy with it ookquote:Op zaterdag 23 november 2024 06:27 schreef HiDiHo het volgende:
Deze had zin om een jasje voor Max in elkaar te zetten..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |