abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215982817
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zodra je meer moves hebt unlocked kan je echt serieus toffe combo's doen. Vechtsysteem is echt best diep.
Volgens mij ben ik nog niet zo heel ver, ik vond het al best pittig worden als je naar de overkant gaat van die grote straat. Ik ben bij die school geweest en daarna gestopt omdat ik iets anders ging spelen, ik had het spel voor 3 euro gekocht, ik kon die aanbieding echt niet laten liggen. Maar een keer echt voor gaan zitten.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 december 2024 @ 10:56:35 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215982887
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:53 schreef RaXz het volgende:

[..]
Volgens mij ben ik nog niet zo heel ver, ik vond het al best pittig worden als je naar de overkant gaat van die grote straat. Ik ben bij die school geweest en daarna gestopt omdat ik iets anders ging spelen, ik had het spel voor 3 euro gekocht, ik kon die aanbieding echt niet laten liggen. Maar een keer echt voor gaan zitten.
Welke Yakuza bedoel je nu? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_215983203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Welke Yakuza bedoel je nu? :P
Yakuza Like a Dragon. :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 december 2024 @ 11:27:15 #229
Brabo Bastard
pi_215983752
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:08 schreef RaXz het volgende:

[..]
Yakuza Like a Dragon. :P
Ik had het over de eerdere games :D

Maar levellen is wel key. Ook gear en weapons.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215984564
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:16 schreef RaXz het volgende:

[..]
Ik vond het best leuk want ik vond de gevechten in de vorige Yakuza games vrij eentonig worden. Maar wat een gepraat in die spellen zeg, vooral in het begin.
Ja dat is wel kenmerkend voor JRPGs. Ben nu bezig met Visions of Mana, zelfde verhaal. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 24 december 2024 @ 18:39:17 #231
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_215988197
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik had het over de eerdere games :D

Maar levellen is wel key. Ook gear en weapons.
Ja, heb Sotenbori dungeon 2x gedaan en Kamarucho Sewers 1x om rond de 60 te eindigen. En dan heb ik alle substories en straat gevechten gedaan.

Pas tegen het einde heb ik de wapens voor zover mogelijk geupgrade omdat ik toen even vastliep bij een bossfight tegen een oude bekende. Dat hielp ook gelijk voor de laatste push. Point-of-no-return duurde 3 uur zonder mogelijkheid tot saven, voor die laatste push in Yakuza moet ik altijd tijd reserveren (dat doe je niet even voor het avondeten).

Heb even overwogen om hem op Engels te zetten zodat ik weg kan lopen tijdens de vaak lange cutscenes maar ik heb hem altijd op Japans staan en dan klinkt Engels zo vreemd (kan er niet aan wennen). En ik leer wat woordjes Japans.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 december 2024 @ 19:05:48 #232
Brabo Bastard
pi_215988340
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2024 18:39 schreef PirE het volgende:

[..]
Ja, heb Sotenbori dungeon 2x gedaan en Kamarucho Sewers 1x om rond de 60 te eindigen. En dan heb ik alle substories en straat gevechten gedaan.

Pas tegen het einde heb ik de wapens voor zover mogelijk geupgrade omdat ik toen even vastliep bij een bossfight tegen een oude bekende. Dat hielp ook gelijk voor de laatste push. Point-of-no-return duurde 3 uur zonder mogelijkheid tot saven, voor die laatste push in Yakuza moet ik altijd tijd reserveren (dat doe je niet even voor het avondeten).

Heb even overwogen om hem op Engels te zetten zodat ik weg kan lopen tijdens de vaak lange cutscenes maar ik heb hem altijd op Japans staan en dan klinkt Engels zo vreemd (kan er niet aan wennen). En ik leer wat woordjes Japans.
Ik speel deze games altijd met de Japanse stemmen. Soms moet je een beetje grinden ja, is in Infinite Wealth ook zo.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_215989596
Falcon 4.0 opnieuw gekocht, ditmaal de Steam versie omdat ik te lui ben om een externe DVD speler aan te sluiten en het originele schijfje te gebruiken. In 1998 veel gespeeld met m'n eerste echte PC, nu weer opnieuw aan het leren met de BMS mod en dat valt vies tegen, ik ben niet meer zo goed in leren als vroeger en mijn geheugen werkt ook niet meer zo goed. Inmiddels al bijna de hele avond materiaal aan het lezen voor de opstart tutorial, de training handleiding alleen is al ruim 400 pagina's.

Het mooie is dat ze 2 jaar geleden VR hebben geimplementeerd.

Falcon 4.0 uit 1998
Bekijk deze YouTube-video

Falcon BMS nu

En in de jaren 80 speelde ik de voorgangers.

pi_215989639
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 21:51 schreef RaXz het volgende:
Falcon 4.0 opnieuw gekocht, ditmaal de Steam versie omdat ik te lui ben om een externe DVD speler aan te sluiten en het originele schijfje te gebruiken. In 1998 veel gespeeld met m'n eerste echte PC, nu weer opnieuw aan het leren met de BMS mod en dat valt vies tegen, ik ben niet meer zo goed in leren als vroeger en mijn geheugen werkt ook niet meer zo goed. Inmiddels al bijna de hele avond materiaal aan het lezen voor de opstart tutorial, de training handleiding alleen is al ruim 400 pagina's.

Het mooie is dat ze 2 jaar geleden VR hebben geimplementeerd.

Falcon 4.0 uit 1998

Falcon BMS nu

En in de jaren 80 speelde ik de voorgangers.

Ik vind dit soort shit altijd extreem cool hoewel straaljagers mij niets doen en ik het nooit zou spelen :P
Conscience do cost.
pi_215989697
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 december 2024 21:55 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik vind dit soort shit altijd extreem cool hoewel straaljagers mij niets doen en ik het nooit zou spelen :P
In de tijd van Falcon 4.0 wilde ik straaljagerpiloot worden, zelfs naar het luchtvaart college gegaan als opstapje, uiteindelijk niets van gekomen omdat het toch niet mijn ding is. Ik hou het wel lekker bij sim spellen, normale flight simulator probeer ik ook wel maar daar ben ik snel op uitgekeken, ik wil meer actie, dus dan kom ik al gauw weer terug bij straaljager en helicopter sims.
pi_215989741
Omdat ik gisteren geen zin had om te studeren voor dergelijke sims heb ik een tijdje IL-2 Sturmovik: Great Battles in VR zitten spelen, dat is een WW2 vlieg simulator en de avionica is daar een stuk beter te behappen. Ik kon meteen in de actie springen, de immersie was groot in VR, alleen bakte ik er weinig van.

Het spel heeft ook hele toffe crashes, iets wat je niet veel ziet in sims.

pi_215990596
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2024 14:24 schreef V. het volgende:
Ja, maar als ik aan HC begin kom ik nooit meer aan mijn leven toe ;)
bedoelde meer dat dat de reden is dat die games zo goedkoop te krijgen zijn
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 25 december 2024 @ 18:00:29 #238
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_216000181
Indiana Jones, sow wat een game. Het is echt heel lang geleden dat ik zo aan het genieten ben van een game.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_216042188
ik heb wat steamgames over uit een bundel: (ik heb er nog veel meer, maar daar moet ik even een systeem voor verzinnen), crosspost uit het gratis games topic, zodat meer mensen het zien :s)

SPOILER: Still Life
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Still Life 2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Post Mortem
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zaterdag 28 december 2024 @ 09:46:36 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_216042716
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 08:43 schreef mschol het volgende:
ik heb wat steamgames over uit een bundel: (ik heb er nog veel meer, maar daar moet ik even een systeem voor verzinnen), crosspost uit het gratis games topic, zodat meer mensen het zien :s)

SPOILER: Still Life
SPOILER: Still Life 2
SPOILER: Post Mortem
Ik heb de laatste gebruikt, die lijkt me zeer interessant :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 december 2024 @ 16:17:51 #241
Brabo Bastard
pi_216050088
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2024 09:46 schreef Troel het volgende:

[..]
Geen slechte game, en er zijn meerdere manieren om je doel te bereiken. Verschillende eindes ook.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 29 december 2024 @ 15:14:30 #242
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_216070982
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2024 09:46 schreef Troel het volgende:
Still Life en Still Life 2 zijn vervolgen op Post Mortem.

Still Life is het beste deel.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zondag 29 december 2024 @ 16:17:40 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_216072570
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 15:14 schreef The_Substitute het volgende:

[..]
Still Life en Still Life 2 zijn vervolgen op Post Mortem.

Still Life is het beste deel.
Ah ok. Ik wilde niet te hebberig zijn ook :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216074434
Nog niet echt iets gevonden de laatste tijd dat zo'n indruk op me maakte als Outer Wilds of Disco Elysium. :{
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 29 december 2024 @ 18:13:06 #245
136 V.
Like tears in rain...
pi_216074973
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2024 16:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Ah ok. Ik wilde niet te hebberig zijn ook :@
Van mij mag je ze allemaal hebben hoor :+
Ja inderdaad, V. ja.
pi_216081712
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
Nog niet echt iets gevonden de laatste tijd dat zo'n indruk op me maakte als Outer Wilds of Disco Elysium. :{
Outer Wilds in VR is echt een hele ervaring, het is bijna alsof het spel daarvoor gemaakt is.
pi_216082858
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 17:38 schreef Discombobulate het volgende:
Het moet je ding zijn, maar ik zit echt helemaal in Project Zomboid.

Wat een vrijheid en sadistisch spel.

Gisteren zat ik ook youtube te kijken, die vent is 5 uur bezig, let even niet op en bam, jammer je bent dood en dikke vette pech met je huis met kippen 🤣
Hell To The Liars
  zondag 29 december 2024 @ 22:59:47 #248
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216082879
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 22:58 schreef Droopie het volgende:

[..]
Het moet je ding zijn, maar ik zit echt helemaal in Project Zomboid.

Wat een vrijheid en sadistisch spel.

Gisteren zat ik ook youtube te kijken, die vent is 5 uur bezig, let even niet op en bam, jammer je bent dood en dikke vette pech met je huis met kippen 🤣
Is dat leuk?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216083062
quote:
15s.gif Op zondag 29 december 2024 22:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Is dat leuk?
SPOILER
In de spoiler staat een mega toffe review van een speler.

En sinds vorige week is er een hele grote update geweest, dus heel veel mensen pakken het spel weer op.

Ik vind het heel erg leuk, je bent constant op je hoede omdat je geen fout wilt maken.
Want in theorie is het niet eens zo heel moeilijk, maar toch ga je altijd dood door een onoplettendheid of foutje.
Hell To The Liars
pi_216083426
Ik hou denk ik het meeste van echt goede story driven games. Vind sommige walking sims ook gewoon zo rustgevend. Firewatch was echt zo goed voor m'n ziel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')