Volgens mij spelen er belangen dit stukje te promotenquote:
Ah..wat vergezochtquote:
Of gewoon geen dialect meer in de T2000.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misschien moeten we Op Fietse van Skik de top-10 in stemmen naar aanleiding van die dode fietser in Lochem gisteren!
Oké Lochem ligt niet in Drenthe maar close enough
Uiteraard was ik niet serieusquote:Op donderdag 28 november 2024 15:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of gewoon geen dialect meer in de T2000.
wansmaak idd. Op zich nog niet eens zo erg, maar vaak is het vergelijkbaar met onkruid: voor je het weet is er zoveel van.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Uiteraard was ik niet serieus.
Dialectmuziek hoeft niet per se helemaal te verdwijnen wat mij betreft, maar helaas is het in de praktijk vaak van die tenenkrommende wansmaak. Tot 2 jaar geleden zou ik gezegd hebben 'neem eens een voorbeeld aan de Friezen', maar die kwamen ook met de fucking Hunekop op de proppen natuurlijk
(en ja dat is een taal en geen dialect blabla)
Iemand?quote:Op maandag 25 november 2024 08:10 schreef peaceman het volgende:
Overigens heb ik de voorbije jaren een totaallijst gemaakt van alle stemlijsten hier in de topicreeks.
Ik draag hiervoor graag het stokje over naar iemand met meer tijd dan ik.
Wie biedt zich aan?
Nee! Stop ditquote:Op donderdag 28 november 2024 14:35 schreef PippenScottie het volgende:
De stemactie die je wist dat zou komen:
https://www.rodi.nl/dijke(...)an-skotwal-de-top-20
Jammer @peaceman was toch een mooi stukje traditie,quote:Op maandag 25 november 2024 08:10 schreef peaceman het volgende:
Vrijdag is het alweer zover!
Overigens heb ik de voorbije jaren een totaallijst gemaakt van alle stemlijsten hier in de topicreeks.
Wie biedt zich aan?
Ja, maar het kost me teveel tijd. Zeker met mijn andere baan.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Jammer @:peaceman was toch een mooi stukje traditie,
Ja snap het helemaal hoor, ging echt veel tijd inzittenquote:Op donderdag 28 november 2024 15:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, maar het kost me teveel tijd. Zeker met mijn andere baan.
Vorig jaar had ik er eigenlijk al geen tijd voor, maar is het net gelukt.
Vandaar mijn vraag of iemand anders tijd/wil heeft om het te doen.
Meeste tijd zit in het gelijk krijgen van alle opmaak.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja snap het helemaal hoor, ging echt veel tijd inzitten
Kun je nagaan hoe zwaar NPO Radio 2 het heeft.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Meeste tijd zit in het gelijk krijgen van alle opmaak.
Met The, zonder The.
Artiest-titel, titel artiest
Smiley weghalen
Opsommingscijfers weghalen etc etc.
Ik neem aan dat hun stem site eenduidig is het importeren van de data die direct vanuit de keuzelijst komt.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe zwaar NPO Radio 2 het heeft.
De grote spatiesamenzwering!quote:Op donderdag 28 november 2024 17:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hun stem site eenduidig is het importeren van de data die direct vanuit de keuzelijst komt.
de eigen keuzes zorgen wel voor wat meer werk ja.
Haha ja die is mij ook zeer bekend.quote:
Ik kan wel een poging wagenquote:Op maandag 25 november 2024 08:10 schreef peaceman het volgende:
Vrijdag is het alweer zover!
Wie biedt zich aan?
Vooralsnog interesseert die 25 jaar ze geen reet, dus je bent wel safe.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb dagmerries van dat Radio 2 vanwege 25 jaar de stemlijstjes ruimer laat zijn dan de 35 die we gewend zijn en dat ik niet meer weet wat mn laatste 5/10/15 gekillede darlings waren
Volgens mij beloofden ze het dit jaar ook te vieren, maar wellicht doen ze dat alleen met een nieuwe café-indelingquote:Op donderdag 28 november 2024 19:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vooralsnog interesseert die 25 jaar ze geen reet, dus je bent wel safe.
Of dat ze ingekort worden naar 25...quote:Op donderdag 28 november 2024 19:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb dagmerries van dat Radio 2 vanwege 25 jaar de stemlijstjes ruimer laat zijn dan de 35 die we gewend zijn en dat ik niet meer weet wat mn laatste 5/10/15 gekillede darlings waren
Daar ben ik minder bang voor. Ze gebruikten de verruiming van de stemlijstjes voorheen altijd om wéér meer stemmen (dus niet stemmers) dan het jaar ervoor te kunnen melden.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of dat ze ingekort worden naar 25...
Same! Heb erg genoten van de Kink 1500 en V500, en eerder in het jaar de Koninklijke en de 90s Top, maar nu is het even mooi geweest tot aan de Lijst der Lijsten.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tenzij er stiekem toch een KKD is dit jaar, wil ik geen lijst meer horen tot 25 december.
Mijn eigen Lijstageddon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |