Vluchtstrook stond in de KKD. Ik heb me destijds serieus afgevraagd op hoeveel lijstje beide nummers zouden hebben gestaan. Dat meende ik serieus. Veel mensen doen gewoon mee, zonder echt na te denken. Ik weet niet hoe dat met deze actie zal zijn, maar dat kan natuurlijk weer gebeuren.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vond Astronomy nog wel een aardig nummer, maar op zich is 'iemand is dood en dit was zijn favoriete liedje' een beetje een matige reden voor een stemactie. Weet je hoeveel mensen er elke dag sterven.
Als je nog een idee zoekt voor een thema mag je de mijne waar ik te lui voor ben wel stelenquote:Op woensdag 27 november 2024 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb helemaal geen lijst bedacht om op te stemmen dit jaar. Ik heb waarschijnlijk wel wat opgeschreven in de vorige editie maar dit heb ik denk ik niet meegenomen naar mijn nieuwe woning![]()
Misschien doe ik een themalijst. Alleen guitar hero nummers, nummers die ik met bands heb gespeeld of alleen metal of zo. Spaart me tijd en keuzestress
Klinkt als te veel werk, ga ik niet doen denk ikquote:Op donderdag 28 november 2024 00:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als je nog een idee zoekt voor een thema mag je de mijne waar ik te lui voor ben wel stelen
Had ooit bedacht om een lijstje te maken met alleen maar artiesten/titels die klinken als een schunnige grap, alleen heel veel verder dan Cock Robin (want die speelde op het moment dat ik het bedacht) en Dick van Dyke ben ik nog niet gekomen
Tsja Anal Cunt staat niet op de keuzelijst vrees ikquote:Op donderdag 28 november 2024 00:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als je nog een idee zoekt voor een thema mag je de mijne waar ik te lui voor ben wel stelen
Had ooit bedacht om een lijstje te maken met alleen maar artiesten/titels die klinken als een schunnige grap, alleen heel veel verder dan Cock Robin (want die speelde op het moment dat ik het bedacht) en Dick van Dyke ben ik nog niet gekomen
Daar draaien ze hem tenminste overdag en niet zoals bij de Top2000 de nacht in gemanipuleerdquote:Op woensdag 27 november 2024 17:21 schreef Berkery het volgende:
In de Veronica top 1000 zijn ze bij Echoes beland. Hoera.
Corona is dan ook zoooooo 2020... schermen zijn allang niet meer nodigquote:Op donderdag 28 november 2024 08:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
DJ-opstelling schijnt dit jaar anders te worden. Niet meer achter het scherm, maar midden in het cafe.
Ze waren hun tijd iig flink vooruit, toen ze er in 2010 mee begonnenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Corona is dan ook zoooooo 2020... schermen zijn allang niet meer nodig
Nou om 23:40 kwam 'ie anders nog een keer!quote:Op donderdag 28 november 2024 09:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar draaien ze hem tenminste overdag en niet zoals bij de Top2000 de nacht in gemanipuleerd
Misschien toch maar Pipo & Pardoux stemmen dan.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
DJ-opstelling schijnt dit jaar anders te worden. Niet meer achter het scherm, maar midden in het cafe.
Misschien moeten we Op Fietse van Skik de top-10 in stemmen naar aanleiding van die dode fietser in Lochem gisteren!quote:Op woensdag 27 november 2024 23:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vluchtstrook stond in de KKD. Ik heb me destijds serieus afgevraagd op hoeveel lijstje beide nummers zouden hebben gestaan. Dat meende ik serieus. Veel mensen doen gewoon mee, zonder echt na te denken. Ik weet niet hoe dat met deze actie zal zijn, maar dat kan natuurlijk weer gebeuren.
Naja, Peter R. de Vries en Maradona hebben indirect ook DABs opgeleverd moet je maar denkenquote:Op woensdag 27 november 2024 23:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vluchtstrook stond in de KKD. Ik heb me destijds serieus afgevraagd op hoeveel lijstje beide nummers zouden hebben gestaan. Dat meende ik serieus. Veel mensen doen gewoon mee, zonder echt na te denken. Ik weet niet hoe dat met deze actie zal zijn, maar dat kan natuurlijk weer gebeuren.
Dus we moeten ook op Neet Oet Lochem stemmen dan?quote:Op donderdag 28 november 2024 11:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misschien moeten we Op Fietse van Skik de top-10 in stemmen naar aanleiding van die dode fietser in Lochem gisteren!
Oké Lochem ligt niet in Drenthe maar close enough
Matthew Perry. Volgens mij gaan we dat voor het eerst in jaren niet krijgen dit jaar. Donald Sudderpan was niet beroemd genoeg is mij geleerd.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:05 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Naja, Peter R. de Vries en Maradona hebben indirect ook DABs opgeleverd moet je maar denken
Waar gaat dit over? Is dit een doodsverwensing?quote:Op donderdag 28 november 2024 14:29 schreef Cassa95 het volgende:
Dodenbonus voor Rosalyn op de valreep? Zou wat zijn als Vitesse ook hier degradeert (staat op 1993)
Al besproken.quote:Op donderdag 28 november 2024 14:35 schreef PippenScottie het volgende:
De stemactie die je wist dat zou komen:
https://www.rodi.nl/dijke(...)an-skotwal-de-top-20
NOS.nl - Opnieuw grote puntenstraf voor Vitesse, 21 punten eraf voor overtreden licentieregelsquote:Op donderdag 28 november 2024 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Is dit een doodsverwensing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |