Morad wist wel bizar weinig, wat een aanfluiting was dat.quote:Op zondag 24 november 2024 21:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is meestal zo, alleen Ekdom, Stenders en Annemieke konden wel redelijk meegaan tot winnen.
Kijken het nu terug.quote:Op zondag 24 november 2024 20:17 schreef Fred_B het volgende:
Over een paar minuten op NPO3 de eerste aflevering van de quiz voor de liefhebber.
Goed duo wel.quote:Op zondag 24 november 2024 22:16 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Paul Elstak viel ook heel erg mee.
Niet tijdens de V500. Gromgrom.quote:Op zondag 24 november 2024 20:17 schreef Fred_B het volgende:
Over een paar minuten op NPO3 de eerste aflevering van de quiz voor de liefhebber.
Ik ben wel benieuwd naar vraag 3 en 4 over Tracey Chapman, want behalve Fast Car en Nelson Mandela zou ik daar ook geen feitjes over kunnen oplepelen. Ook terugvindpost.quote:Op zondag 24 november 2024 20:17 schreef Fred_B het volgende:
Noem naast Fast Car nog twee singles van het album Tracy Chapman?quote:Op maandag 25 november 2024 10:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar vraag 3 en 4 over Tracey Chapman, want behalve Fast Car en Nelson Mandela zou ik daar ook geen feitjes over kunnen oplepelen. Ook terugvindpost.
Ja, dit is niet leuk. Die mag lekker diep in de nacht blijven, kapotgedraaid zeiknummer.quote:Op maandag 25 november 2024 10:53 schreef Tussle266 het volgende:
Zat fastcar in die quiz? Vorig jaar zat daar volgens mij al een bonus op vanwege die cover. Als er nu nog een bonus overheen komt, dan komt dat wel heel dicht bij de dubbele cijfers.
Eens. Die cover zelf zou dit jaar ook nog weleens met de kerst gedraaid kunnen worden, in geval keuzelijst. Het is wel even genoeg zo.quote:Op maandag 25 november 2024 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit is niet leuk. Die mag lekker diep in de nacht blijven, kapotgedraaid zeiknummer.
Vanaf vrijdagochtend en dan een weekje.quote:Op maandag 25 november 2024 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer kan moet ik stemmen? Kan ik alvast 2 uur blokken in mijn werkagenda ervoor.
Ja die is iets genottelijker nog dan de derde: Talking About a Revolution.quote:Op maandag 25 november 2024 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Baby Can I Hold You vind ik dan wel weer tof. Maar ja, die moet het doen met plek 1400.
Pick Up The Pieces keert sinds 2004 nu eindelijk weer terug dusquote:Op maandag 25 november 2024 11:14 schreef Tussle266 het volgende:
In de aflevering middenin de stemweek zitten: Graham Coxon, Froukik en Average White Band. We weten nu al wie van de drie natuurlijk.
Of Monsters and Menquote:Op maandag 25 november 2024 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Tom Odell diep in de avond dus. Ja, jammer.
En die IJslanders hoeven ook niet terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |