quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:27 schreef BertV het volgende:
...het is meer dat sommige vrouwen nog steeds knap zijn met kort haar.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:25 schreef tesssssssss het volgende:
Maar bestaan er eigenlijk ook mannen die kort haar bij een vrouw mooier vinden dan lang haar?
Ja, dat snap ik dan weer wel dat niemand dat mooi vindt. 😎😎quote:
Kort haar is vaak meer werk dan lang haar, zeker bij stijl haar.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:35 schreef 215 het volgende:
Oudere vrouwen met lang haar vind ik weer helemaal niks, zeker als het grijs of dunner wordt staat korter vaak een stuk beter. Maar goed, iedereen mag het zelf weten.
Kort haar is wel veel praktischer, ook voor jonge vrouwen en kinderen.
Dit.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:27 schreef BertV het volgende:
...het is meer dat sommige vrouwen nog steeds knap zijn met kort haar.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:52 schreef V. het volgende:
Een mooi kort kapsel vind ik super bij vrouwen. Mits ze het kunnen hebben.
Maar dan niet die (donkkerrode) pittige korte kippenkontkapsels bij de gemiddelde Hollandse moot.
Niet dat die vrouwen er zelf voor kiezen dat hun haar eraf gaat.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:50 schreef Viesdik het volgende:
En het gaat zelfs gepaard met herstel van ziekte.
😳quote:Op zondag 24 november 2024 07:34 schreef 111210 het volgende:
Vaak gaat een dame er wel op vooruit met een opgeschoren koppie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds van mening dat dit soort wezens wezenlijk een ander gender hebben dan wat we onder vrouw verstaan.quote:
@Danny graag permaban voor deze beledigingquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:38 schreef L3viathan het volgende:
[..]
deze kerel ziet er nog redelijk uit met kort haar
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:25 schreef tesssssssss het volgende:
Omdat je altijd leest over "pittige korte kapsels"en dan "bleeeghhh."
Maar bestaan er eigenlijk ook mannen die kort haar bij een vrouw mooier vinden dan lang haar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |