SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat weet jij nietquote:
Oke, je weet dus waar het door komt, hopelijk heb je er medicatie voorquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, zijn bepaalde periodes dat ik het heb.. zo ook een week geen hoofdpijn..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
Rooie oortjes in verzorgingshuis: strippers treden op voor bejaarden
https://www.telegraaf.nl/(...)en-op-voor-bejaardenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen medicatie, neem dan een pijnstillerquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet jij niet
[..]
Oke, je weet dus waar het door komt, hopelijk heb je er medicatie voor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat kloptquote:![]()
![]()
![]()
Gisteren is er heel wat gevallen, dus ik leef in een witte wereld voor zolang het duurt.
Het is nu droog met een beetje zon.![]()
Dot, ook niet wat voor jou?quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Rooie oortjes in verzorgingshuis: strippers treden op voor bejaarden
https://www.telegraaf.nl/(...)en-op-voor-bejaarden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hey Wilde je gisteren al mentionen kon ik toch niet meer op je naam komenquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:38 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
![]()
![]()
Gisteren is er heel wat gevallen, dus ik leef in een witte wereld voor zolang het duurt.
Het is nu droog met een beetje zon.![]()
Maar vanmorgen schoot het mij in een keer te binnen.
Jullie hebben dan geluk, hier is maar een klein laagje, maar beter een klein laagje dan geen laagjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
![]()
* gebrokenglas gaat spontaan uit liefde voor iedereen koffie inschenken...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
![]()
* gebrokenglas gaat spontaan uit liefde voor iedereen koffie inschenken...![]()
![]()
Nat hierquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Wilde je gisteren al mentionen kon ik toch niet meer op je naam komen![]()
Maar vanmorgen schoot het mij in een keer te binnen.
Jullie hebben dan geluk, hier is maar een klein laagje, maar beter een klein laagje dan geen laagjeWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ook een bakkie koffie?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sneeuw hier, en het blijft nog aardig liggen ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Regen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik strip niet, dan schrikken de mensenquote:
Maar hoe is het er nu mee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gaat gelukkig weer wat beter, thanks. De verwarming staat lekker hoog en nog even kalm aan.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik strip niet, dan schrikken de mensen
Maar hoe is het er nu mee?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijn te horen, doe je zelf nog maar even lekker rust geven.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig weer wat beter, thanks. De verwarming staat lekker hoog en nog even kalm aan.
Ik vind Corona je best slopen ben echt een paar weken heel moe geweest daarnaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig weer wat beter, thanks. De verwarming staat lekker hoog en nog even kalm aan.![]()
![]()
Beterschappies.quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig weer wat beter, thanks. De verwarming staat lekker hoog en nog even kalm aan.
Bijna de huissleutel gebroken in de deur van mijn ouders. Ik heb daar een skeutzl sleutel van.Werewolf
Heeft die je gesloopt?quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb zaterdag nog een Corona gedronken![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In zo bui heb ik van de week midden in gezeten mijn handen waren helemaal blauwquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Koud is het wel maar natte sneeuw.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niets gemerkt was even wat anders doen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:01 schreef kree het volgende:
fok timed out bij mij? jullie ook last van?
Ben je nog in de ziektewet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Neequote:Op vrijdag 22 november 2024 10:01 schreef kree het volgende:
fok timed out bij mij? jullie ook last van?![]()
Euh neequote:Op vrijdag 22 november 2024 10:01 schreef kree het volgende:
fok timed out bij mij? jullie ook last van?Werewolf
Ff pauze tussendoor,
quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:07 schreef kree het volgende:
[..]
was al bang dat ik de enige was......
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
merkwaardig weer, het moeten de russen wel zijn, nu doet ie het weer okDo what you love, love what you do!![]()
![]()
vraag me af hoeveel hier er nog weten waar die hele quote vandaan kwam?Do what you love, love what you do!![]()
De meesten hier wel denk ikquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:10 schreef kree het volgende:
vraag me af hoeveel hier er nog weten waar die hele quote vandaan kwam?![]()
![]()
![]()
Gewoon 2x hequote:Op vrijdag 22 november 2024 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
PATATTIE, alweer?
Gestopt met experimenteren?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: