SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat weet jij nietquote:
Oke, je weet dus waar het door komt, hopelijk heb je er medicatie voorquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, zijn bepaalde periodes dat ik het heb.. zo ook een week geen hoofdpijn..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
Rooie oortjes in verzorgingshuis: strippers treden op voor bejaarden
https://www.telegraaf.nl/(...)en-op-voor-bejaardenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geen medicatie, neem dan een pijnstillerquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet jij niet
[..]
Oke, je weet dus waar het door komt, hopelijk heb je er medicatie voor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat kloptquote:![]()
![]()
![]()
Gisteren is er heel wat gevallen, dus ik leef in een witte wereld voor zolang het duurt.
Het is nu droog met een beetje zon.![]()
Dot, ook niet wat voor jou?quote:Op vrijdag 22 november 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
![]()
Rooie oortjes in verzorgingshuis: strippers treden op voor bejaarden
https://www.telegraaf.nl/(...)en-op-voor-bejaarden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: