Je moet er wat voor over hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2024 06:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb getwijfeld of ik er om half 4 ook uit zou gaan maar bedje is te lekker
Viva las Vegas F1
ja was toch echt iets te vroegquote:Op vrijdag 22 november 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben.
Ik kijk helemaal niet meer
Dat geluk zal hij wel hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2024 06:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja was toch echt iets te vroeg
maar Max zou misschien mogelijk dit weekend WK kunnen worden
misschien
hij heeft er heel hard voor moeten knokken dit jaarquote:
Ik kijk het niet maar hoorde dat hij de vorige keer weer mooi mazzel had gehad met ietsquote:Op vrijdag 22 november 2024 06:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft er heel hard voor moeten knokken dit jaar
en denk niet dat het zo is dit weekend
hij heeft vorige race een masterclass gegevenquote:Op vrijdag 22 november 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk het niet maar hoorde dat hij de vorige keer weer mooi mazzel had gehad met iets
Kan er verder weinig over zeggen want kijk het sinds het op viaplay is niet meer
In Limburg en Groningen is een hoop gevallen meende ik gisteren half slapend gehoord te hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:06 schreef greysbones het volgende:
ik vind het een toprijder
die zijn eigen geluk creeert![]()
en die sneeuw is denk ik snel weg
het was gistereavond knap aan het vriezen en na de sneeuw is het echt 0 graden
groningen heb ik de beelden van gezien, limburg geen ideequote:Op vrijdag 22 november 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Limburg en Groningen is een hoop gevallen meende ik gisteren half slapend gehoord te hebben
Als er sneeuw ligt KB ookquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Van @:lovely zeer zeker die is altijd van het weerpraatje
Even in de stats gekeken en bam gevonden @Tjalalaquote:
Morguh Assiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |