quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:20 schreef INViCTuS het volgende:
3 graden en pijpenstelen regen. Wat een guur en goor knake weer
Blij dat het volgende week weer iets aangenamer is met 8-10 graden. Dit is wel zo kansloos. Je kan dan nog beter sneeuw en -2 hebbenquote:
Aangenaam? Het is 4/5 gradenquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag best wel wat zon gezien al. En 10 minuten sneeuw. Nu best aangenaam buiten, wind is gaan liggen tov vanmorgen.
Fotogenieke buien welquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:59 schreef DemonRage het volgende:
Mooie donkere buienlucht nadert.
Ik hoef gelukkig nog ff nergens heen.
4 graden is sowieso niet aangenaam. Het kan wel mooi weer zijn, maar aangenaam is het waarschijnlijk alleen voor jou, Wimquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik hoor het mensen ook met 28 graden zeggen. Iedereen wat anders he.
Dat kan best ja, maar ik vond het straks best aangenaam. Nu nat buitenquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
4 graden is sowieso niet aangenaam. Het kan wel mooi weer zijn, maar aangenaam is het waarschijnlijk alleen voor jou, Wim.
Volgende week is het wel aangenamer dan nu8-11 graden.
Daar heb ik mijn 2 na stoerste foto gemaaktquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Had ik al verteld dat ik morgen voor een week naar Sicilië ga? En dat het daar ook gewoon herfst is en kan regenen en veertien graden kan zijn in november? Maar dat het gewoon de hele week 21/22 graden wordt en zonnig en geen regen? En dat je krijgt wat je verdient?
Lekker zonnen in de winterquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Had ik al verteld dat ik morgen voor een week naar Sicilië ga? En dat het daar ook gewoon herfst is en kan regenen en veertien graden kan zijn in november? Maar dat het gewoon de hele week 21/22 graden wordt en zonnig en geen regen? En dat je krijgt wat je verdient?
Lekker wel! Even de depressieve grijze treurnis ontvluchten. Aangenaam met zonquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Morgen profiteren we er juist van met de zachte lucht die arriveert.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:05 schreef 444 het volgende:
Geen zon vandaag. Met dank aan storm Bert.
[ afbeelding ]
Maar geen zon.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Morgen profiteren we er juist van met de zachte lucht die arriveert.
Nee, maar dat hebben we in november toch al amperquote:
Dat heb je in dit seizoen idd.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, maar dat hebben we in november toch al amper
Daar verlang ik zo naarquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik hoor het mensen ook met 28 graden zeggen. Iedereen wat anders he.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:05 schreef 444 het volgende:
Geen zon vandaag. Met dank aan storm Bert.
[ afbeelding ]
Ik biet, dit is voor mij dikke prima itt 28 gradenquote:
Ik kan er niet op wachten, op dat aangenamere weer van morgen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Morgen profiteren we er juist van met de zachte lucht die arriveert.
Nou he! Man man was net ff naar de markt compleet verkleumd. Zit helemaal ingepakt te bibberen nu thuis brrrr.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik kan er niet op wachten, op dat aangenamere weer van morgen.
GENIET ERVANquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:10 schreef dick_laurent het volgende:
Fucking heet vandaag gewoon.
[ afbeelding ]
Even bijkomen van mijn lange wandeling. Ben ook al 83 he....
Wauw! Dat ziet er prachtig uit daar!quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:10 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
De regen klettert heerlijk tegen de ramenquote:Op zaterdag 23 november 2024 18:36 schreef Dutch_view het volgende:
Gruwlijk nat straks volgens buienradar.
Met wind erbij echt een herfstavond
Keet vol vrienden, speciaalbiertje en voetbal/darten kiekenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:42 schreef DemonRage het volgende:
Lekker binnenzitweer.Computer/TV aan, bakkie chips erbij, wat drinken... geniet0n!
Einde tijdperk winter. Begin tijdperk lente.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Morgen flaneren op de terrassen @:RamboDirk
Lange broekquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:10 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te harde wind, dat dan weer wel.quote:Op zondag 24 november 2024 11:55 schreef INViCTuS het volgende:
Stuk aangenamer dan afgelopen week. Prima temperatuur om buiten te vertoeven.
Ben benieuwd welk kloontje jij bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |