quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:20 schreef INViCTuS het volgende:
3 graden en pijpenstelen regen. Wat een guur en goor knake weer
Blij dat het volgende week weer iets aangenamer is met 8-10 graden. Dit is wel zo kansloos. Je kan dan nog beter sneeuw en -2 hebbenquote:
Aangenaam? Het is 4/5 gradenquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag best wel wat zon gezien al. En 10 minuten sneeuw. Nu best aangenaam buiten, wind is gaan liggen tov vanmorgen.
Fotogenieke buien welquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:59 schreef DemonRage het volgende:
Mooie donkere buienlucht nadert.
Ik hoef gelukkig nog ff nergens heen.
4 graden is sowieso niet aangenaam. Het kan wel mooi weer zijn, maar aangenaam is het waarschijnlijk alleen voor jou, Wimquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik hoor het mensen ook met 28 graden zeggen. Iedereen wat anders he.
Dat kan best ja, maar ik vond het straks best aangenaam. Nu nat buitenquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
4 graden is sowieso niet aangenaam. Het kan wel mooi weer zijn, maar aangenaam is het waarschijnlijk alleen voor jou, Wim.
Volgende week is het wel aangenamer dan nu8-11 graden.
Daar heb ik mijn 2 na stoerste foto gemaaktquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Had ik al verteld dat ik morgen voor een week naar Sicilië ga? En dat het daar ook gewoon herfst is en kan regenen en veertien graden kan zijn in november? Maar dat het gewoon de hele week 21/22 graden wordt en zonnig en geen regen? En dat je krijgt wat je verdient?
Lekker zonnen in de winterquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Had ik al verteld dat ik morgen voor een week naar Sicilië ga? En dat het daar ook gewoon herfst is en kan regenen en veertien graden kan zijn in november? Maar dat het gewoon de hele week 21/22 graden wordt en zonnig en geen regen? En dat je krijgt wat je verdient?
Lekker wel! Even de depressieve grijze treurnis ontvluchten. Aangenaam met zonquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Morgen profiteren we er juist van met de zachte lucht die arriveert.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:05 schreef 444 het volgende:
Geen zon vandaag. Met dank aan storm Bert.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |