SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.
Helemaal primaquote:Op woensdag 20 november 2024 22:45 schreef 444 het volgende:
Het gemiddelde duikt wel naar beneden, maar deze maand is nog steeds te warm. Het lijkt ook een te warme maand te gaan worden, met de temperaturen die in het weekend worden verwacht.
[ afbeelding ]
Godzijdank ja, ramp afgewend.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Zondag en maandag gelukkig een stuk getemperd, nog maar een graad of 13-14.
Graad of 16 volgens de pluim op zondag.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Niks mis met 15/16quote:Op donderdag 21 november 2024 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Noequote:Op donderdag 21 november 2024 10:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Godzijdank ja, ramp afgewend.
Te mag weg. Dat is niet objectief. Ik zou namelijk zeggen het wordt lekker warm voor de tijd van het jaar. Dat is ook subjectief. Het wordt gewoon warm voor de tijd van het jaar.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:59 schreef 444 het volgende:
[..]
Graad of 16 volgens de pluim op zondag.
Het wordt in ieder geval te warm voor de tijd van het jaar.
Je zegt maar hoe je het zelf wilt zeggen.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Te mag weg. Dat is niet objectief. Ik zou namelijk zeggen het wordt lekker warm voor de tijd van het jaar. Dat is ook subjectief. Het wordt gewoon warm voor de tijd van het jaar.
Kom terug dan. De driehoek houdt alles tegenquote:Op donderdag 21 november 2024 13:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Grijs grauw net ten ZO van de driehoek
Wel aangenaamquote:Op donderdag 21 november 2024 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Te mag weg. Dat is niet objectief. Ik zou namelijk zeggen het wordt lekker warm voor de tijd van het jaar. Dat is ook subjectief. Het wordt gewoon warm voor de tijd van het jaar.
Lekkere dikke vlokken die blijven liggen!quote:Op donderdag 21 november 2024 14:50 schreef Jor_Dii het volgende:
In Noord Nederland valt best wat sneeuw momenteel.
Hele provincie zeker? Knmi leert het ook nooitquote:Op donderdag 21 november 2024 17:21 schreef Zipportal het volgende:
CODE ORANJE in Grunn. Gruwelijk wit.
Jammer dat het nu geen vrijdag- of zaterdagavond is.quote:
#jaloersquote:
Liefst dan wel 20 cm witquote:Op donderdag 21 november 2024 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat het nu geen vrijdag- of zaterdagavond is.Hadden mensen er meer plezier van kunnen hebben.
Zojuist de deurrubbers van de auto maar even ingevet met siliconenspray.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:08 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Het vriest.
Opbokken met die kou!
Woon je in groningenquote:Op donderdag 21 november 2024 19:54 schreef YourCaptor het volgende:
Geen sneeuw hier, wel gladheid op het plein in elk geval
Nee Leidenquote:
937 hPa is wel een diep laagquote:Op donderdag 21 november 2024 20:27 schreef Felagund het volgende:
Storm Bert wordt wel sterk:
[ link | afbeelding ]
Ook lekker warme/milde lucht bij ons.
Mooi!quote:Op donderdag 21 november 2024 20:40 schreef Dutch_view het volgende:
In Winschoten (Groningen)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wayoooo das best veel snilquote:Op donderdag 21 november 2024 20:40 schreef Dutch_view het volgende:
In Winschoten (Groningen)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Het is nog steeds een grote plofbende in de Noordkop.
3 uur gedaan over een stukje waar ik normaal 20 minuten over doe.
Totaal onbegaanbare wegen.
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prachtig als je de deur niet uit hoeft en thuis zit.
Maar daar hebben we helemaal niks aan, als dat ding nou eens richting ons kwam werd het nog leukquote:Op donderdag 21 november 2024 20:27 schreef Felagund het volgende:
Storm Bert wordt wel sterk:
[ link | afbeelding ]
Ook lekker warme/milde lucht bij ons.
We zitten wel in de warme sector, daardoor wordt het heel mild op zondag.quote:Op donderdag 21 november 2024 23:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar daar hebben we helemaal niks aan, als dat ding nou eens richting ons kwam werd het nog leuk
Klopt en daarna koelt het weer af, dus geen actie dan alleen maar die warmte opstoot. Doe eens gewoon zeer zware storm, daar hebben we meer aanquote:Op donderdag 21 november 2024 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
We zitten wel in de warme sector, daardoor wordt het heel mild op zondag.
Mooie combiquote:Op vrijdag 22 november 2024 01:24 schreef MissHobje het volgende:
Het weerlicht gezellig en sneeuw regent.
Edit: lekker donderbuitje wel![]()
Wat zeer slecht is voor je huis/appartement.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds zo koppig om de verwarming niet aan te doen
De onderburen houden me warmquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat zeer slecht is voor je huis/appartement.
quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vestjequote:Op vrijdag 22 november 2024 08:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]![]()
En dan kou gaan lijden zeker? Waarom zou je het niet doen dan? Omdat het 17 graden in huis is en het gaat nog wel met een extra dekentje? Ook nog eens slecht voor je huis, inderdaad. Kan me namelijk niet voorstellen dat het bij iemand nog 20 graden in huis is zonder verwarming
Bij mij op werk ongetwijfeld ook, maar ben daar vandaag toevallig nietquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Aardig wat sneeuw op de Veluwe (foto weerwoord):
[ afbeelding ]
18 graden hier binnen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mafkees.quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De A50 rond Arnhem leek wel een skipiste vanmorgen. Blij dat ik er al rond 05.00 langskwam nog voor het druk werd. Was nu met een gangetje van 80 glibberen over 1 rijstrookje, de rest was witquote:Op vrijdag 22 november 2024 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Aardig wat sneeuw op de Veluwe (foto weerwoord):
[ afbeelding ]
Ze waarschuwen ook om Arnhem e.o. te mijden momenteel.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:24 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
De A50 rond Arnhem leek wel een skipiste vanmorgen. Blij dat ik er al rond 05.00 langskwam nog voor het druk werd. Was nu met een gangetje van 80 glibberen over 1 rijstrookje, de rest was wit
O jawel hoorquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]![]()
En dan kou gaan lijden zeker? Waarom zou je het niet doen dan? Omdat het 17 graden in huis is en het gaat nog wel met een extra dekentje? Ook nog eens slecht voor je huis, inderdaad. Kan me namelijk niet voorstellen dat het bij iemand nog 20 graden in huis is zonder verwarming
2-3 graden boven nul nu daar, dus denk dat het wel meevalt.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:35 schreef Revanches het volgende:
Is het momenteel glad op de weg in het noordoosten? Dus regio Drenthe en Overijssel? Zit in dubio om de weg op te gaan.
Weet je ook waarom 17 graden slecht voor je huis is?quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]![]()
Gewenning ook wel ja.... Ik vind binnen rond de 17 wel te doen, maar dan zit ik wel met gevoerde joggingbroek aan en dik vestquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik zit in 17,5 en heb het echt totaal niet koud. Ik zit het liefst in t-shirt, maar dat kan niet meer, maar verder is het nog prima uit te houden.
December halen zonder ook maar een kuub gestookt te hebben zou wel geniaal zijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gewenning ook wel ja.... Ik vind binnen rond de 17 wel te doen, maar dan zit ik wel met gevoerde joggingbroek aan en dik vest![]()
Maar goed, ik ben weinig gewend inmiddels
Zeker.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
December halen zonder ook maar een kuub gestookt te hebben zou wel geniaal zijn
Goed bezig, gewoon nog ff doorbijtenquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
December halen zonder ook maar een kuub gestookt te hebben zou wel geniaal zijn
Jammer dat november vorig jaar ook heel goedkoop was, anders was het nog een leuke besparing van kosten geweest ook nog.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Goed bezig, gewoon nog ff doorbijten
Hier is het nog dik 21 graden binnen, airco zo maar ff aangooien
Nouja, dat is het sowieso wel natuurlijk. Meeste mensen stoken best wel in november hoor. Alleen voor jou tov vorig jaar niet.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dat november vorig jaar ook heel goedkoop was, anders was het nog een leuke besparing van kosten geweest ook nog.
Hier ook 17,5 - 18,5quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
O jawel hoor
17 graden is niet slecht voor je huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |