Nicolaas van Myra werd geboren in Patara te Lycië dat in Antalya, hedendaags Turkije ligt, maar in het jaar 280 bij het Romeinse Rijk hoorde. Later werd hij bisschop van Myra, de hoofdplaats van Lyciëquote:
Nee, het Romeinse Rijkquote:Op woensdag 20 november 2024 10:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nicolaas van Myra werd geboren in Patara te Lycië dat in Antalya, hedendaags Turkije ligt, maar in het jaar 280 bij het Romeinse Rijk hoorde. Later werd hij bisschop van Myra, de hoofdplaats van Lycië
Ok, nu is het Turkije, maar in die tijd was het nog een deel van Griekenland?
Tja, het heet dan ook een verwachting.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:54 schreef PzKpfw het volgende:
Weersverwachting: hele dag droog vanaf morgen wel dagelijks kans op regen..
Het regent al de hele ochtend en als ik de buienradar mag geloven gaat het dat de rest van de dag ook nog doen.
Het komt niet eens in de buurt...quote:Op woensdag 20 november 2024 11:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, het heet dan ook een verwachting.
Zo is het leven mien jong.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het komt niet eens in de buurt...
Die code geel voor veel provincies komt nu natuurlijk niet op een kurkdroge dag.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:54 schreef PzKpfw het volgende:
Weersverwachting: hele dag droog vanaf morgen wel dagelijks kans op regen..
Het regent al de hele ochtend en als ik de buienradar mag geloven gaat het dat de rest van de dag ook nog doen.
Een witte kerst zou wel weer eens leuk zijn.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In deze tijd van het jaar verwacht ik sowieso nooit veel zon. Maar nu regent het met 2/3 graden. Nah, dan toch liever 14/15. Moet toch werken, dus dat scheelt dan weer een laag kleding.
Doe over 5 weken maar sneeuw, net voor kerst.
Zitten neppieten bij dus tis niet de echtequote:Op woensdag 20 november 2024 09:52 schreef 444 het volgende:
[..]
Sinterklaas is inmiddels gearriveerd afgelopen zaterdag.
Zwarte Piet kan je ze niet meer noemenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zitten neppieten bij dus tis niet de echte
Telt een wit zandstrand ook?quote:Op woensdag 20 november 2024 11:09 schreef 444 het volgende:
[..]
Een witte kerst zou wel weer eens leuk zijn.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 20 november 2024 10:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat was me nog niet duidelijk, bedankt voor het mededelen![]()
Mag ook..quote:
Ik stuur wat, ETA 3 uurquote:Op woensdag 20 november 2024 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Stuur eens wat dan. Hier nog niks verdomme
Mja het is ook droog dan. Zo begint de neerslag weer, hopelijk nu meer wit.
Ga naar buiten dan als je het zo mooi vindt.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneeuwt rustig door hier, mooie plaatjes
Al lang gedaanquote:Op woensdag 20 november 2024 11:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ga naar buiten dan als je het zo mooi vindt.
Pittig sfeertje hier.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ga naar buiten dan als je het zo mooi vindt.
Geef ons een foto!quote:Op woensdag 20 november 2024 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Sneeuwt rustig door hier, mooie plaatjes
Wat ordinair.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:16 schreef Haags het volgende:
Ik hoef geen sneeuw. Ik zorg altijd zelf voor een witte kerst.
Jij belt Moquote:Op woensdag 20 november 2024 12:16 schreef Haags het volgende:
Ik hoef geen sneeuw. Ik zorg altijd zelf voor een witte kerst.
Mit sahnequote:Op woensdag 20 november 2024 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pittig sfeertje hier.![]()
Tijd voor een rondje warme chocomelk, denk ik.
Lekkerquote:Op woensdag 20 november 2024 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pittig sfeertje hier.![]()
Tijd voor een rondje warme chocomelk, denk ik.
Is dat een ding in het oosten, dat Duits praten?quote:
Zo mag het de hele winter zijnquote:Op woensdag 20 november 2024 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een geklaag hier, dit is toch prachtig man
Sneeuwquote:Op woensdag 20 november 2024 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Inmiddels hier ook een echte sneeuwlucht, diep grijs en ondertussen alles wit op de bomen en stoepen
Prachtig als je de deur niet uit hoeft en thuis zit.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een geklaag hier, dit is toch prachtig man
In het oosten van Duitsland, zeker wel.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat een ding in het oosten, dat Duits praten?
Hele winter net niet weer?quote:
Niet als er constant nieuwe wordt aangevoerdquote:Op woensdag 20 november 2024 13:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hele winter net niet weer?. Hier heb je toch precies niks aan. Voor sneeuw moet het vriezen.
Gelukkig zondag weer 15-17 graden en regen. Want daar heb je echt iets aanquote:Op woensdag 20 november 2024 13:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hele winter net niet weer?. Hier heb je toch precies niks aan. Voor sneeuw moet het vriezen.
2021 hadden we toch sneeuw en ijs? Ook precies in het weekend.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Van mij mag er wel weer zo'n ouderwets pak sneeuw vallen zoals in 2005 of 1997.
En voor sommige regio's zijn er vast weer andere jaren, hier komen we er wat bekaaid af de laatste 19 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |