Ja tijdens winterse buien kan het onweer heftiger zijn, dat zien we wel vaker terug komen.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Tering harde knal ook, was rond 04.00 zat meteen rechtop
@:liesje1979 niets gehoord?
Maar wat doet ie dan daar in de tussentijd?quote:Op woensdag 20 november 2024 09:52 schreef 444 het volgende:
[..]
Sinterklaas is inmiddels gearriveerd afgelopen zaterdag.
Ja meestal in combinatie met het warme zeewater. Heb het vaak laat in september en oktober nog meegemaakt maar in november... nouja ik stond meteen aan zeg maar. 😎quote:Op woensdag 20 november 2024 09:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja tijdens winterse buien kan het onweer heftiger zijn, dat zien we wel vaker terug komen.
Ik in ieder geval niet. Maar ik zit een paar km van je vandaanquote:Op woensdag 20 november 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Tering harde knal ook, was rond 04.00 zat meteen rechtop
@:liesje1979 niets gehoord?
Meer in november hè, zou jij moeten weten als halve Spanjaard.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar dat is toch pas ergens in December?
Schoentjes vullenquote:Op woensdag 20 november 2024 09:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar wat doet ie dan daar in de tussentijd?
Geen knalgeel Gaastra jack of gure wind op de smoel dit keer. Jammer.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:31 schreef RamboDirk het volgende:
Heeerlijk echte mannenweertje, fietsje naar het werk, bammetjes achterop, blote knuisten, wind en hagel ijsregen incasseren tussen de velden door. Machtig oud hollandsch genieten.
Uitrusten van de lange reis.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar wat doet ie dan daar in de tussentijd?
Sinterklaas is eigenlijk gewoon een Turk...quote:Op woensdag 20 november 2024 09:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Meer in november hè, zou jij moeten weten als halve Spanjaard.
Een Turk die in Spanje woontquote:Op woensdag 20 november 2024 09:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sinterklaas is eigenlijk gewoon een Turk...
Ftfyquote:Op woensdag 20 november 2024 09:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sinterklaas is eigenlijk gewoon een Turk Griek...
Droger weer is altijd goed in deze tijd van het jaarquote:Op woensdag 20 november 2024 10:09 schreef INViCTuS het volgende:
In het weekeinde arriveert ten westen van Ierland een omvangrijk lagedrukgebied dat volgens de Britse Met Office zaterdagmiddag uitdiept tot 953 hPa. Het systeem stuwt zeer zachte lucht naar onze omgeving. Deze subtropische lucht bereikt ons zaterdagavond laat of in de nacht naar zondag. Zaterdag overdag voelt het in een aantrekkende zuidelijke stroming waterkoud aan en later op de dag gaat het regenen. Zondag sturen zowel de operationele uitvoer als het ensemblegemiddelde aan op voor november uitzonderlijk hoge temperaturen. In De Bilt zou het 16 tot 17 graden kunnen worden. Klimatologisch is dat zeer uitzonderlijk. Van Sint-Maarten tot 1 december is het in De Bilt alleen op 25 november 2006 iets meer dan 17 graden geweest. Op die dag werd het 17,2°.
Ook maandag is het nog heel zacht. Daarna voltrekt zich een overgang naar meer normale temperaturen voor eind november. Verder tamelijk rustig weer, maar soms wel kans op enige regen
In deze tijd van het jaar verwacht ik sowieso nooit veel zon. Maar nu regent het met 2/3 graden. Nah, dan toch liever 14/15. Moet toch werken, dus dat scheelt dan weer een laag kleding.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:23 schreef 444 het volgende:
Flinke opleving wat temperatuur betreft in het weekend. De wind draat naar het zuiden en dat is te merken. Verwacht alleen geen zon, want die is in de voorspelling niet terug te vinden. Wel veel wind en regen.
[ afbeelding ]
Dikke pakkettenquote:Op woensdag 20 november 2024 10:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Het wordt hier inmiddels aardig wit in NO Brabant, sneeuw blijft ook best een beetje liggen.
Kom maar door aubquote:Op woensdag 20 november 2024 10:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Het wordt hier inmiddels aardig wit in NO Brabant, sneeuw blijft ook best een beetje liggen.
Stuur eens wat dan. Hier nog niks verdommequote:
Dat was me nog niet duidelijk, bedankt voor het mededelenquote:Op woensdag 20 november 2024 10:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In deze tijd van het jaar verwacht ik sowieso nooit veel zon. Maar nu regent het met 2/3 graden. Nah, dan toch liever 14/15. Moet toch werken, dus dat scheelt dan weer een laag kleding.
Doe over 5 weken maar sneeuw, net voor kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |