SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neinSmile, it's free therapy.![]()
Ik had iets soortgelijks als TT, maar niet helemaal hetzelfde.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:33 schreef gebrokenglas het volgende: [..]
. Oei, drukte ik op ongeluk op het rapporteer knopje ipv het quote knopje
![]()
Net op tijd gecanceled.
![]()
De ananas op pizza posts kun je beter TRen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jij had ananas maar dat heb ik weggegooid.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bij deze geef ik en mijn konijnlijke regering onze steun aan deze TT
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Met Tr's wordt toch niks gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Leuke uiquote:Op woensdag 20 november 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was daar toestemming voor gegeven dan?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als hij daarvoor gecancelld word heeft hij geluk. Er zijn mindere goden voor op de brandstapel gegooidquote:Op woensdag 20 november 2024 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]De ananas op pizza posts kun je beter TRen
Ik geef je mijn bank rek nr voor gepaste steunquote:Op woensdag 20 november 2024 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
Bij deze geef ik en mijn konijnlijke regering onze steun aan deze TT
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:36 schreef Kissingbird het volgende:
TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:36 schreef Kissingbird het volgende:
TR gezet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Extra staatssteun is natuurlijk altijd welkomquote:Op woensdag 20 november 2024 20:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geef je mijn bank rek nr voor gepaste steun
RoddelPraat, met Famke.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:quote:Op woensdag 20 november 2024 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
TR gezet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb al jaren geen TR gezet. Vroeger een keer toen er NAW gegevens werden gepost ergens.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jup ik zie wel hoeveel staatssteun ik krijgquote:Op woensdag 20 november 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Extra staatssteun is natuurlijk altijd welkom
Zet ook zelden een tr..quote:Op woensdag 20 november 2024 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb al jaren geen TR gezet. Vroeger een keer toen er NAW gegevens werden gepost ergens.
450 miljoen miljard verwelkomen wij zeer gaarnequote:Op woensdag 20 november 2024 20:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup ik zie wel hoeveel staatssteun ik krijg![]()
hema?quote:Op woensdag 20 november 2024 20:38 schreef ToT het volgende:
Wat is er met Hema z'n bakkes gebeurd?!?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik nog nooit. Heb gehoord dat er toch niets mee gedaan wordt, dus doe geen moeitequote:Op woensdag 20 november 2024 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb al jaren geen TR gezet. Vroeger een keer toen er NAW gegevens werden gepost ergens.
@hemarookworst; ik zie een nieuwe UI!quote:En dat terwijl ik er aan zat te denken een bolkplaatje van zijn UI te maken!
![]()
![]()
KB heeft een mooie UI
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gewoon doenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
@:hemarookworst; ik zie een nieuwe UI!En dat terwijl ik er aan zat te denken een bolkplaatje van zijn UI te maken!
want hobby
houd je van de straat enzoSmile, it's free therapy.![]()
TR's worden zelfs niet meer gewoon achteloos afgevinkt?quote:Op woensdag 20 november 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Heb gehoord dat er toch niets mee gedaan wordt, dus doe geen moeite![]()
Er wordt wel naar gekeken maar een boel is gewoon wat gejammer volgens mij.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TR's worden zelfs niet meer gewoon achteloos afgevinkt?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alleen als ze in DTS worden gezetquote:Op woensdag 20 november 2024 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TR's worden zelfs niet meer gewoon achteloos afgevinkt?![]()
![]()
Whehe dan doe ik het liever van z'n niewue UI.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gewoon doen
want hobby
houd je van de straat enzo![]()
![]()
Dag erna pakt ie weer z'n oude UIquote:Op woensdag 20 november 2024 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe dan doe ik het liever van z'n niewue UI.![]()
Even kijken naar de UI van hema, moment.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wel een waarheidquote:Op woensdag 20 november 2024 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er wordt wel naar gekeken maar een boel is gewoon wat gejammer volgens mij.
en hoofdletterquote:Op woensdag 20 november 2024 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Die sendung mit der maus!
[insert correcte lidwoorden]Smile, it's free therapy.![]()
* gebrokenglas zet zijn spellingpet op. 😏Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ziek dus dan hoeft het nietquote:Op woensdag 20 november 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zet zijn spellingpet op. 😏
Hoeft er niemand gecorrigeerd te worden? Oh jammer.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeft er niemand gecorrigeerd te worden? Oh jammer.
Hoe gaat het eigenlijk? Zelfde als vanmorgen/middag?Smile, it's free therapy.![]()
Zeker voor die dingen die ik laatst zei:quote:
(ik zet het maar achter een spoiler, anders voelen mensen zich beledigd):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen verbetering. Ik wil in een heet bad zitten maar AH kan elk moment bezorgen.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nooit eigenlijk.
Hoe gaat het eigenlijk? Zelfde als vanmorgen/middag?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker voor die dingen die ik laatst zei:
(ik zet het maar achter een spoiler, anders voelen mensen zich beledigd):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm ook geen verslechteringquote:Op woensdag 20 november 2024 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen verbetering. Ik wil in een heet bad zitten maar AH kan elk moment bezorgen.![]()
Zometeen dan lekker in bad liggen.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkere bitterballen, en dat soort hapjes?quote:Op woensdag 20 november 2024 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat ga je snacken lovely love?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:47 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zijn niet lekkerquote:Op woensdag 20 november 2024 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekkere bitterballen, en dat soort hapjes?
Pringles paprikaquote:Op woensdag 20 november 2024 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat ga je snacken lovely love?![]()
Birdie bird
Ik de afgelopen dagen wel!quote:Op woensdag 20 november 2024 20:50 schreef Lovely het volgende:
Bitterballen eet ik nooit als snack in de avond
Vandaag niet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik de afgelopen dagen wel!
Vandaag niet.ja jij wel.. ziek en dan nog bittereballen sloeken
Ja had ik later wel spijt van!quote:Op woensdag 20 november 2024 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja jij wel.. ziek en dan nog bittereballen sloeken
![]()
![]()
Goed voor je maagquote:Op woensdag 20 november 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaag niet.![]()
![]()
Die krijg je vaak bij congressen en nieuwjaarsbijeenkomsten... als hartige tussendoortjes.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
je had nog iets gegeten toen.. weet al niet meer wat.. ook iets wat niet zo lekker valt als je last van je buik hebtquote:Smile, it's free therapy.![]()
Daarom ga ik daar niet heenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die krijg je vaak bij congressen en nieuwjaarsbijeenkomsten... als hartige tussendoortjes.
Soms moet je, als het bedrijf waar je werkt iets formeels heeft.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope.. niks moetquote:Op woensdag 20 november 2024 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms moet je, als je bedrijf iets formeels heeft.
@Lovely had deze laatst:
https://www.plus.nl/produ(...)e-beker-200-g-586930
heb je die al geproefd?
vond het niet lekker
Nou....quote:
Moet je ergens naar Utrecht of Leiden. Ver weg...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verhinderd..quote:Op woensdag 20 november 2024 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou....
Moet je ergens naar Utrecht of Leiden. Ver weg...
Chocola!quote:Op woensdag 20 november 2024 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je had nog iets gegeten toen.. weet al niet meer wat.. ook iets wat niet zo lekker valt als je last van je buik hebtHda ik meer last van dan van de bitterballen eigenlijk!
Maar misschien was het de combi.![]()
Cobra kaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gewoon doen als je er zin in hebt..quote:Op woensdag 20 november 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaag niet.![]()
Intekenlijst!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jaaaaa dat had je nog gegetenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Chocola!Hda ik meer last van dan van de bitterballen eigenlijk!
Maar misschien was het de combi.
Graag vernemen wij de reden van uw afmelding.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hierstondietsquote:Op woensdag 20 november 2024 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Graag vernemen wij de reden van uw afmelding.![]()
![]()
post het maar nietSmile, it's free therapy.![]()
Ja vieze smaak zat er aan..geen smaak van echte chocoladequote:Op woensdag 20 november 2024 20:54 schreef Kissingbird het volgende:
@:lovely had deze laatst:
https://www.plus.nl/produ(...)e-beker-200-g-586930
heb je die al geproefd?
vond het niet lekker
Ik weet dat je geen reden hoeft op te geven. Maar ik heb wel eens zo'n formele avond gemist. Ik had er totaal niet meer aan gedacht, en ook geen herinneringsmail gehad ofzo.
Toen dacht ik de dag erop van hee, wacht eens even, was er gisteravond niet iets???? Oepsje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Precies!!quote:Op woensdag 20 november 2024 20:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja vieze smaak zat er aan..geen smaak van echte chocolade
Vroeg me af of jij hem ook al geprobeerd had en wat jij ervan vond.
Ook niet lekker dus.
Raar flauwig smaakjeSmile, it's free therapy.![]()
Ja de laatste delen zijn er....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Leuk!quote:Op woensdag 20 november 2024 20:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een blauwe Ford Puma met 4 wielen!Ook handig, die 4 wielen!
![]()
![]()
Heb maar drie happen van gegeten.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies!!
Vroeg me af of jij hem ook al geprobeerd had en wat jij ervan vond.
Ook niet lekker dus.
Raar flauwig smaakje
Die van de lidl moet wel lekker zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze heeft zeker 11 kindjes met allemaal verschillende huidstinten enzo!quote:Op woensdag 20 november 2024 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
F&S / Kees Flodder krijgt eigen serie![]()
![]()
Wie heeft ook niks gewonnen met de "Grote clubactie" ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu laatste aflevering van seizoen 6 part 2.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja de laatste delen zijn er....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu laatste aflevering van seizoen 6 part 2..
Komt die Silver nog? Die heb ik nog steeds niet gezien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier ook zoiets.. rest weggegooid. Te vies om te eten.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb maar drie happen van gegeten.
Die van de lidl moet wel lekker zijn
Oh dan die een keer proberen
Geeft niks - voor hetzelfde geld zijn ze wel erg lekker en weet je waar je voortaan goedkoop die chocola kunt scoren.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier ook zoiets.. rest weggegooid. Te vies om te eten.
Oh dan die een keer proberenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie heeft ook niks gewonnen met de "Grote clubactie" ?![]()
![]()
ja dat kloptquote:Op woensdag 20 november 2024 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geeft niks - voor hetzelfde geld zijn ze wel erg lekker en weet je waar je voortaan goedkoop die chocola kunt scoren.
Ik!quote:Op woensdag 20 november 2024 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Wie heeft ook niks gewonnen met de "Grote clubactie" ?
Ook niet meegedaan dit jaar. Normaal moest ik elk jaar lootjes kopen bij mn neefje en nichtje, zullen ze wel ontgroeid zijn ofzo.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, ik heb er ook weinig mee maar goed er kwamen wat buurtkinderen langs. 3 euro per lot.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:02 schreef Lovely het volgende:
Word ik nou genegeerd door AardappelSchotelik scroll terug!
![]()
oei oeiquote:Op woensdag 20 november 2024 21:02 schreef Lovely het volgende:
Word ik nou genegeerd door AardappelSchotelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb 5 wielen. Mn auto heeft nog een reservewiel verstopt in de kofferbak
O, dat is luxe. De mijne heeft geen reservewiel meer.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb 5 wielen. Mn auto heeft nog een reservewiel verstopt in de kofferbakAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar de laatste keer dat ik dat wiel bekeken heb is zo'n 8 jaar geleden, denk dat ik er niet meer mee kan rijden
Nodig gehad?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat is luxe. De mijne heeft geen reservewiel meer.
Of er uit gegooid om plaats te maken voor een subwoofer?![]()
![]()
eh, nee, dat is wat oud.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar de laatste keer dat ik dat wiel bekeken heb is zo'n 8 jaar geleden, denk dat ik er niet meer mee kan rijdenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij had ook al antwoord gegeven toch?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is hem vergeven voor deze keerCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja en er zal ook wel niet meer zoveel lucht in zittenquote:
Kijk deze rijke tatta danquote:Op woensdag 20 november 2024 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb 5 wielen. Mn auto heeft nog een reservewiel verstopt in de kofferbak![]()
![]()
Verkeerd verwoord, er heeft nooit een reservewiel bij gezeten.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nodig gehad?
Of er uit gegooid om plaats te maken voor een subwoofer?
Onbegrijpelijk, zo ben je altijd afhankelijk van een pechdienst bij een lekke band.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar de laatste keer dat ik dat wiel bekeken heb is zo'n 8 jaar geleden, denk dat ik er niet meer mee kan rijdenjawel hoor
Ligt hier ook een heel oud wiel 'thuiskomertje' in de auto waar ik nog mee mocht rijden.Smile, it's free therapy.![]()
Maar niet op mijquote:Op woensdag 20 november 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij had ook al antwoord gegeven toch?
handig.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jawel hoor
Ligt hier ook een heel oud wiel 'thuiskomertje' in de auto waar ik nog mee mocht rijden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er zit zo'n plaksetje en compressortje bij, maar ik koop er zelf een reservewiel bijquote:Op woensdag 20 november 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord, er heeft nooit een reservewiel bij gezeten.
Onbegrijpelijk, zo ben je altijd afhankelijk van een pechdienst bij een lekke band.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kijk deze rijke tatta dande oude auto's hadden juist nog een reservewiel, de nieuwe hebben alleen zo'n spuitbusje toch?
Ja zeker met jouw waggie verwacht je dat wel!quote:Op woensdag 20 november 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord, er heeft nooit een reservewiel bij gezeten.
Onbegrijpelijk, zo ben je altijd afhankelijk van een pechdienst bij een lekke band.
Ik heb geen idee of de mijne het wel heeft trouwens.![]()
![]()
Yep, verneukt voor de zekerheid wel je bandquote:Op woensdag 20 november 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]de oude auto's hadden juist nog een reservewiel, de nieuwe hebben alleen zo'n spuitbusje toch?
![]()
Ja, dat is ook wel een idee, zelf eentje kopen. Maar ik ben ANWB lid, dus bij pech mogen zij komen helpen.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er zit zo'n plaksetje en compressortje bij, maar ik koop er zelf een reservewiel bijAutocorrect
(zelfst. naamw.)
In de nieuwe auto's zit geen eens meer een reserve wiel..
Doorgaans zit die in de kofferbak onderinquote:Op woensdag 20 november 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zeker met jouw waggie verwacht je dat wel!
Ik heb geen idee of de mijne het wel heeft trouwens.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ToT loopt nu as we speak naar buiten om te checken of zijn waggie een reserve heeft...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja heb ik nog niet gekeken!quote:Op woensdag 20 november 2024 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doorgaans zit die in de kofferbak onderin![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
ToT loopt nu as we speak naar buiten om te checken of zijn waggie een reserve heeft...Hell no!
![]()
Maar dit is typisch zo'n vraag waar je niet meer goed van kunt slapen...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Bok op,gemeneriken!quote:Op woensdag 20 november 2024 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dit is typisch zo'n vraag waar je niet meer goed van kunt slapen...![]()
![]()
En je sliep al zo slecht. Ah toe, check even.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat nou als je met Mini een lekke band krijgt? weet je niet of je een reserve band hebt
Denk aan de sleutel van de voordeur!
Als die dichtfloept...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, als thuiskomertje misschien sowieso wel, ik heb er gewoon een volwaardige band in liggen.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jawel hoor
Ligt hier ook een heel oud wiel 'thuiskomertje' in de auto waar ik nog mee mocht rijden.
Misschien toch eens bekijken, want heb hier ook nog 4 winterbanden liggen die ik nog weg moet doen, omdat ik nu allseasons heb. Geen gedoe meer met wisselen
🪵 Sont médaillés en Ebénisterie:
🥇 Médaille d'Or - Etienne François
🥈 Médaille d'Argent - Jules Lorée
🥉 Médaille de Bronze - Mie Kenis
Félicitations!!
🪵 Zijn medaillewinnaars in Meubelmaker:
🥇 Gouden medaille - Etienne François
🥈Zilveren medaille - Jules Lorée
🥉 Bronzen medaille - Mie Kenis
Gefeliciteerd!!!
Mie Kenis is mijn nichtje (dochter van zus)
Trotse tanteWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En je sliep al zo slecht. Ah toe, check even.
De banden die er onder zitten zijn hartstikke nieuw, dus maak ik me niet zo druk. Heb overigens serieus echt nog nooit een lekke band gehad met een auto.
Moet trouwens binnenkort wel winter / all season banden halen.![]()
Ik heb een pasje van de ANWB.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
Wat nou als je met Mini een lekke band krijgt? weet je niet of je een reserve band hebt![]()
![]()
Bij mij zitten er 4 zomerbanden op, want geïmporteerd uit Spanjequote:Op woensdag 20 november 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als thuiskomertje misschien sowieso wel, ik heb er gewoon een volwaardige band in liggen.
Misschien toch eens bekijken, want heb hier ook nog 4 winterbanden liggen die ik nog weg moet doen, omdat ik nu allseasons heb. Geen gedoe meer met wisselen![]()
![]()
Gaat ie springen?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
Deze spanning is niet meer te houden!Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja nee ja, je weet dat je altijd een lekke band kunt krijgen. En altijd op zeer ongelegen momenten.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
De banden die er onder zitten zijn hartstikke nieuw, dus maak ik me niet zo druk. Heb overigens serieus echt nog nooit een lekke band gehad met een auto.
Moet trouwens binnenkort wel winter / all season banden halen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik bel ze ook gewoon hoor! Ik vertrouw niet op mijn bandwisselkunstenquote:Op woensdag 20 november 2024 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel een idee, zelf eentje kopen. Maar ik ben ANWB lid, dus bij pech mogen zij komen helpen.
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
🪵 Sont médaillés en Ebénisterie:
🥇 Médaille d'Or - Etienne François
🥈 Médaille d'Argent - Jules Lorée
🥉 Médaille de Bronze - Mie Kenis
Félicitations!!
🪵 Zijn medaillewinnaars in Meubelmaker:
🥇 Gouden medaille - Etienne François
🥈Zilveren medaille - Jules Lorée
🥉 Bronzen medaille - Mie Kenis
Gefeliciteerd!!!
Mie Kenis is mijn nichtje (dochter van zus)
Trotse tanteLeuk!
Feli!
![]()
![]()
Uit een parkeergarage in ValenciaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dit is typisch zo'n vraag waar je niet meer goed van kunt slapen...ik zou het echt willen weten
Gewoon eentje scheppen dan.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die hebben geen band bij zich![]()
![]()
Jawel hoor, de ANWB heeft reservebanden. Thuiskomers.
Voor 600 euro borg mag je die een paar dagen lenen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon eentje scheppen dan.
[ afbeelding ]![]()
sssstquote:Op woensdag 20 november 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Jawel hoor, de ANWB heeft reservebanden. Thuiskomers.
Voor 600 euro borg mag je die een paar dagen lenen.
niet zeggen
we willen toch dat hij de vrieskou in gaat!
Nu ga ik googlen. Ik weet jouw merk.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Gezien hoe hoog de bodem van de kofferbak is ben ik 99% zeker dat er wel een reservewiel in zit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik hoorde allemaal krakende geluiden van langsrijdende auto's, had helemaal niet gemerkt dat het weer was gaan sneeuwen en er nu een laag sneeuw ligt
maar toch die dikke 1 %.......................... die gaat je wakker houden straks als je weer eens niet kunt slapen..........quote:Op woensdag 20 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Gezien hoe hoog de bodem van de kofferbak is ben ik 99% zeker dat er wel een reservewiel in zit.
en ligt te woelen......... en je al 9349343 autobanden hebt geteld![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoorde allemaal krakende geluiden van langsrijdende auto's, had helemaal niet gemerkt dat het weer was gaan sneeuwen en er nu een laag sneeuw ligt!!!
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar toch die dikke 1 %.......................... die gaat je wakker houden straks als je weer eens niet kunt slapen..........
en ligt te woelen......... en je al 9349343 autobanden hebt geteld![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoorde allemaal krakende geluiden van langsrijdende auto's, had helemaal niet gemerkt dat het weer was gaan sneeuwen en er nu een laag sneeuw ligt![]()
sneeuw
Aardappeltje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oehquote:![]()
Leuk voor bij een wandeling maar niet om in te rijden of fietsen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik had net nieuwe eronder laten leggen, ook lekke band. Bleek een schroef in te zitten. Maar had toevallig bandengarantie afgesloten en omdat ze nog geen 6 maanden oud waren gratis gerepareerdquote:Op woensdag 20 november 2024 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja, je weet dat je altijd een lekke band kunt krijgen. En altijd op zeer ongelegen momenten.
Da's tof, die kwam mooi van pas, die garantie.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik had net nieuwe eronder laten leggen, ook lekke band. Bleek een schroef in te zitten. Maar had toevallig bandengarantie afgesloten en omdat ze nog geen 6 maanden oud waren gratis gerepareerdAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Aardappeltje.
JammieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡![]()
Mijn achterband loopt langzaam leeg. Die moet ik elke week even weer bijpompen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat lijkt me niet zo veilig.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn achterband loopt langzaam leeg. Die moet ik elke week even weer bijpompen.![]()
Kun je bijna gratis laten repareren bij KwikFit, althans dat was vroeger altijd zo.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn achterband loopt langzaam leeg. Die moet ik elke week even weer bijpompen.
Gaatje wordt uitgeboord en gevuld en hij krijgt een nieuwe ventiel.
Dat ventiel en nog een paar dingetjes moet je wel betalen, maar dat is bijna niks.![]()
Oké, da's een goeie tip.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je bijna gratis laten repareren bij KwikFit, althans dat was vroeger altijd zo.
Gaatje wordt uitgeboord en gevuld en hij krijgt een nieuwe ventiel.
Dat ventiel en nog een paar dingetjes moet je wel betalen, maar dat is bijna niks.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
rijden valt ook nog wel mee.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh![]()
Leuk voor bij een wandeling maar niet om in te rijden of fietsen.Smile, it's free therapy.![]()
Jammiequote:Op woensdag 20 november 2024 21:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja zeker weten met heel veel mayo en ketchup.
♡♡♡♡![]()
Ow. Nouja, even aanzien.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
ff gegoogled, maar dat doen ze dus niet meer; kost nu 5 tientjes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
her en der kost het rond de 50 euriesquote:Op woensdag 20 november 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
ff gegoogled, maar dat doen ze dus niet meer; kost nu 5 tientjes.
best prijzigSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In verhouding wellicht een beter plan
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3418 / +137 / +146 / 7651 / 8518
2. Dr.Mikey / 1063 / +44 / +32 / 1082 / 1543
3. KillemWieft / 942 / +71 / +66 / 339 / 666
4. AardappelSchotel / 619 / +22 / +47 / 2175 / 2555
5. ToT / 606 / +18 / +16 / 2834 / 3207
6. Lovely / 501 / +58 / +37 / 2313 / 2656
7. Rob / 445 / +0 / +2 / 341 / 454
8. Pinnenmutske / 420 / +2 / +42 / 1189 / 1532
9. kree / 399 / +160 / +56 / 698 / 911
10. mario390 / 388 / +14 / +22 / 165 / 307
11. hemarookworst / 359 / +16 / +5 / 842 / 1088
12. HappyCharly / 346 / +11 / +19 / 1003 / 1197
13. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
14. loveyoulongtime / 313 / +6 / +10 / 1226 / 1416
15. devzero / 297 / +1 / +6 / 494 / 631
16. gebrokenglas / 250 / +20 / +19 / 1517 / 1740
17. Bally-b / 229 / +0 / +0 / 59 / 92
18. MizzezAmy / 202 / +1 / +11 / 1459 / 1670
19. sp3c / 200 / +15 / +0 / 371 / 475
20. Fogel / 195 / +13 / +4 / 496 / 641SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:30 schreef Monitor het volgende:
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3418 / +137 / +146 / 7651 / 8518
2. Dr.Mikey / 1063 / +44 / +32 / 1082 / 1543
3. KillemWieft / 942 / +71 / +66 / 339 / 666
4. AardappelSchotel / 619 / +22 / +47 / 2175 / 2555
5. ToT / 606 / +18 / +16 / 2834 / 3207
6. Lovely / 501 / +58 / +37 / 2313 / 2656
7. Rob / 445 / +0 / +2 / 341 / 454
8. Pinnenmutske / 420 / +2 / +42 / 1189 / 1532
9. kree / 399 / +160 / +56 / 698 / 911
10. mario390 / 388 / +14 / +22 / 165 / 307
11. hemarookworst / 359 / +16 / +5 / 842 / 1088
12. HappyCharly / 346 / +11 / +19 / 1003 / 1197
13. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
14. loveyoulongtime / 313 / +6 / +10 / 1226 / 1416
15. devzero / 297 / +1 / +6 / 494 / 631
16. gebrokenglas / 250 / +20 / +19 / 1517 / 1740
17. Bally-b / 229 / +0 / +0 / 59 / 92
18. MizzezAmy / 202 / +1 / +11 / 1459 / 1670
19. sp3c / 200 / +15 / +0 / 371 / 475
20. Fogel / 195 / +13 / +4 / 496 / 641SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
o wacht een nieuw scoreoverzicht.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar een band wat steeds leeg loopt is niet veiligquote:
Of gg moet ff kijken of er een goede garage in de buurt zit en vragen of zijn banden repareren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* gebrokenglas bolkt DJMOAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Meer vrijetijd in deze kutwereldquote:Op woensdag 20 november 2024 21:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.Nog even door... en dan is het zover.
Jay♡♡♡♡![]()
Heb ik ook gehad, moest eens per week opgepompt worden of zo.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar een band wat steeds leeg loopt is niet veilig
Of gg moet ff kijken of er een goede garage in de buurt zit en vragen of zijn banden repareren
Was een voorband van een auto die nog geen stuurbekrachtiging had!![]()
![]()
Ja, ik heb dit eerder gehad. Ik maak tzt wel eens een afspraak.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of gg moet ff kijken of er een goede garage in de buurt zit en vragen of zijn banden reparerenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Neem dan een weekendbaan!quote:Op woensdag 20 november 2024 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meer vrijetijd in deze kutwereld
Jay![]()
![]()
Ja, dat lijkt me wel verstandig. En inderdaad afhankelijk van de leeftijd van de band is nieuwe band misschien wel verstandiger.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of gg moet ff kijken of er een goede garage in de buurt zit en vragen of zijn banden reparerenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Naar links naar rechtsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb hier een rol Tesa extreme tape liggen mocht het nodig zijn?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb dit eerder gehad. Ik maak tzt wel eens een afspraak.![]()
![]()
De banden voor zijn een jaar oud, achter weet ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel verstandig. En inderdaad afhankelijk van de leeftijd van de band is nieuwe band misschien wel verstandiger.
En nee, ik ga nu niet naar buiten om te checken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kun je die gebruiken voor je spiegel?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier een rol Tesa extreme tape liggen mocht het nodig zijn?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Al gedaan, die rol heb ik opgehaald toen ik Mini-ToT uit school heb gehaald.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je die gebruiken voor je spiegel?
Bij Karwei waren ze er behoorlijk zeker van dat het wel moest lukken en iemand anders die ik sprak was ook wel overtuigd.![]()
![]()
Extreme tape is voor het provisorisch fixen van lekkage van leidingen dacht ik.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Al gedaan, die rol heb ik opgehaald toen ik Mini-ToT uit school heb gehaald.
Bij Karwei waren ze er behoorlijk zeker van dat het wel moest lukken en iemand anders die ik sprak was ook wel overtuigd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ach veel dingen kun je voor meer doeleinden gebruiken.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Extreme tape is voor het provisoring fixen van lekkage van leidingen dacht ik.
Lijmen lukt niet met deze temperaturen en een nieuwe spiegel levert weer onkosten met zich mee die ik me ff niet kan veroorloven, zeker niet na een ontiegelijk kutte verrassing gisteren!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach veel dingen kun je voor meer doeleinden gebruiken.
Lijmen lukt niet met deze temperaturen en een nieuwe spiegel levert weer onkosten met zich mee die ik me ff niet kan veroorloven, zeker niet na een ontiegelijk kutte verrassing gisteren!![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja je vond vrije tijd toch niet tof?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed idee v jou
Me doodwerken?![]()
Okquote:Op woensdag 20 november 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je vond vrije tijd toch niet tof?♡♡♡♡![]()
Hello how are you?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Extreme tape is voor het provisorisch fixen van lekkage van leidingen dacht ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Birdiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Het hoesten lijkt eindelijk wat minder te worden, overdag iig, dus ik vroeg aan @Rob of het 's nachts ook nog zo erg was.
Hij : je blaft nog wel af en toe, maar het is niet zo gek meer.
Ik: en hoe klink ik dan?
Hij: ik twijfel tussen eentje uit pieterburen of eentje op het wad.
Ik: ik vroeg me eerder af of ik op een teckel of een Duitse herder leek.
En toen kreeg hij zelf een hoestbui van het lachen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:43 schreef DJMO het volgende:
Het hoesten lijkt eindelijk wat minder te worden, overdag iig, dus ik vroeg aan @:Rob of het 's nachts ook nog zo erg was.
En toen kreeg hij zelf een hoestbui van het lachen![]()
![]()
![]()
Heb je al iets van de verzekering gehoord?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat gaat me vele honderden euro's extra kosten, misschien 1000. Geen idee.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet verder dan 2 zinnen geluisterdquote:Op woensdag 20 november 2024 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, ik heb het hier over de speakers aan staan!![]()
En hoe klonk hijquote:Op woensdag 20 november 2024 21:43 schreef DJMO het volgende:
Het hoesten lijkt eindelijk wat minder te worden, overdag iig, dus ik vroeg aan @:Rob of het 's nachts ook nog zo erg was.
En toen kreeg hij zelf een hoestbui van het lachen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rod 0:38 wordt het interessant!quote:Op woensdag 20 november 2024 21:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet verder dan 2 zinnen geluisterd![]()
![]()
![]()
Ha kijk verderquote:Op woensdag 20 november 2024 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..].
Komt die Silver nog? Die heb ik nog steeds niet gezien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als een kruising tussen een Duitse herder en een zeehondquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Aan de superhete koffie. Appie heeft de boodschappen bezorgd, ik kan voorlopig effe vooruit.quote:
De koelkast deur wilde net dicht met wat aandrukken
Verder nog niet fris.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alleen dat ik ben aangemeld en wie het nu in behandeling heeft.. als het goed is hoor ik morgen meer.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al iets van de verzekering gehoord?
Eigen garage heeft met een schadebedrijf een schatting gemaakt op basis van foto's die ik doorgestuurd had.
Rond de 2600 euries schade wat ze zo zagen.Smile, it's free therapy.![]()
Een auto schattig gemaakt?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alleen dat ik ben aangemeld en wie het nu in behandeling heeft.. als het goed is hoor ik morgen meer.
Eigen garage heeft met een schadebedrijf een schattig gemaakt op basis van foto's die ik doorgestuurd had.
Rond de 2600 euries schade wat ze zo zagen.Hem tot een roze unicorn omgebouwd of zo?
![]()
![]()
Het gaat rap zeg, met de bedragen. Ik had een krasje gekregen op de bumper door een aanrijding.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alleen dat ik ben aangemeld en wie het nu in behandeling heeft.. als het goed is hoor ik morgen meer.
Eigen garage heeft met een schadebedrijf een schattig gemaakt op basis van foto's die ik doorgestuurd had.
Rond de 2600 euries schade wat ze zo zagen.
750 euro alleen al het overspuiten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als een kruising tussen een Duitse herder en een zeehond
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Een auto schattig gemaakt?Hem tot een roze unicorn omgebouwd of zo?
![]()
man3Smile, it's free therapy.![]()
Dan heb je in ieder geval genoeg in huis.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aan de superhete koffie. Appie heeft de boodschappen bezorgd, ik kan voorlopig effe vooruit.
De koelkast deur wilde net dicht met wat aandrukken
Verder nog niet fris.
Hopelijk morgen wat frisser. En slaap je straks lekker
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat rap zeg, met de bedragen. Ik had een krasje gekregen op de bumper door een aanrijding.
750 euro alleen al het overspuiten.Tering....
Ja vanwege dit soort dingen heb ik dus weinig interesse om die spiegel van mijn auto te laten vervangen.![]()
Toch niet totallos dus. Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 november 2024 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eigen garage heeft met een schadebedrijf een schatting gemaakt op basis van foto's die ik doorgestuurd had.
Rond de 2600 euries schade wat ze zo zagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1000 euries voor de bumper alleen alquote:Op woensdag 20 november 2024 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat rap zeg, met de bedragen. Ik had een krasje gekregen op de bumper door een aanrijding.
750 euro alleen al het overspuiten.
Total lossquote:Op woensdag 20 november 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch niet totallos dus. Gelukkig maar
Of, zoals mijn moeder vroeger altijd zei: "Die auto was echt TOTAAAAAAAL los!"![]()
![]()
Ja, hopelijk morgen al wat beter. Dit gesnotter gesnuif en geril is niks.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval genoeg in huis.
Hopelijk morgen wat frisser. En slaap je straks lekkerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Denk het niet......... Even afwachten nog. Is ook nog niet onder de motorkap gekeken of daar geen schade is.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch niet totallos dus. Gelukkig maar
Auto is toch al 13 jaar oud.. als de schade hoger is dan 2/3 van de dagwaarde dan is hij total loss.Smile, it's free therapy.![]()
Wordt hij gespoten of vervangen?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1000 euries voor de bumper alleen alAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kunt nu wel in bad nu appie happie is geweestquote:Op woensdag 20 november 2024 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hopelijk morgen al wat beter. Dit gesnotter gesnuif en geril is niks.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk het niet......... Even afwachten nog. Is ook nog niet onder de motorkap gekeken of daar geen schade is.
Auto is toch al 13 jaar oud.. als de schade hoger is dan 2/3 van de dagwaarde dan is hij total loss.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vervangen en gespotenquote:Op woensdag 20 november 2024 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wordt hij gespoten of vervangen?Smile, it's free therapy.![]()
Denk je ook een beetje aan de puntentelling?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hopelijk morgen al wat beter. Dit gesnotter gesnuif en geril is niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je kunt nu wel in bad nu appie happie is geweest
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bah nee inderdaad!quote:Op woensdag 20 november 2024 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hopelijk morgen al wat beter. Dit gesnotter gesnuif en geril is niks.![]()
![]()
Maar eigenlijk weet ik niet wat ik moet doen.
Alles maar gewoon laten repareren (als dat nog kan, niet total loss is)
OF
2de hands dingen erop laten zetten (koplamp, mistlamp, bumper)Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
Denk je ook een beetje aan de puntentelling?
Die telt automatisch, op dezelfde momenten als monitor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja ik was toevallig aan het kijken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je het gedoe niet erg vindt dan zou ik 2e hands dingen doen.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
OF
2de hands dingen erop laten zetten (koplamp, mistlamp, bumper)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja als een hertje 'm geknuffeld heeft, heb je er zo forse schade aan.quote:
Mocht het allemaal mis lopen, dan kan eventueel gekeken worden naar een bumper van de sloop?![]()
spuitwerk komt er nog eens bovenopquote:Op woensdag 20 november 2024 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je het gedoe niet erg vindt dan zou ik 2e hands dingen doen.
geloof iets van 400 op de bon meen ik.Smile, it's free therapy.![]()
Ja als de verzekering het wil betalen, dan gewoon alles laten doen.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
OF
2de hands dingen erop laten zetten (koplamp, mistlamp, bumper)
Als e niet akkoord gaan, is er dan een mogelijkheid om een 2e offerte in te dienen op basis van 2e handse onderdelen?![]()
Dan heb je verkeerde info. Ligt er wel aan waar die tr voor gezetquote:Op woensdag 20 november 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Heb gehoord dat er toch niets mee gedaan wordt, dus doe geen moeiteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja had al zitten kijken op de onderdelenlijn.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als een hertje 'm geknuffeld heeft, heb je er zo forse schade aan.
Mocht het allemaal mis lopen, dan kan eventueel gekeken worden naar een bumper van de sloop?
Scheelt aanzienlijkSmile, it's free therapy.![]()
Hoeft geen gedoe te zijn; er zijn garages die zo 2e handse onderdelen voor je bestellen en monteren.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je het gedoe niet erg vindt dan zou ik 2e hands dingen doen.![]()
Inderdaad, de sloop is een goede optie.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als een hertje 'm geknuffeld heeft, heb je er zo forse schade aan.
Mocht het allemaal mis lopen, dan kan eventueel gekeken worden naar een bumper van de sloop?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als je iemand weet die dat kan. Zou ik voor tweede hands gaanquote:Op woensdag 20 november 2024 21:55 schreef Kissingbird het volgende:
OF
2de hands dingen erop laten zetten (koplamp, mistlamp, bumper)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow uhm ik las dat je ook (afhankelijk van je verzekering) het bedrag kunt laten uitkeren en dan kunt kijken wat je laat vervangen en hoe.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als de verzekering het wil betalen, dan gewoon alles laten doen.
Als e niet akkoord gaan, is er dan een mogelijkheid om een 2e offerte in te dienen op basis van 2e handse onderdelen?
Ow in dat geval hard cashen en dan laten oplappen voor 3 knaken en een bos wortelen!quote:Op woensdag 20 november 2024 21:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow uhm ik las dat je ook (afhankelijk van je verzekering) het bedrag kunt laten uitkeren en dan kunt kijken wat je laat vervangen en hoe.![]()
![]()
En als je niet laat overspuiten scheelt dat ook weer. En heb je een mooie unieke herkenbare auto
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeft geen gedoe te zijn; er zijn garages die zo 2e handse onderdelen voor je bestellen en monteren.![]()
eigen garage.. maar die staat weer niet op de lijst waar mijn verzekering mee samen werkt..
mag die wel kiezen maar dan kost het me 150 euro eigen risico en dan krijg ik de leenauto niet vergoed..
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
En als je niet laat overspuiten scheelt dat ook weer. En heb je een mooie unieke herkenbare auto![]()
Jullie zeggen eigenlijk allemaal hetzelfde
Slaap lekker ToTquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Slaap lekker ToT sweet dreamsquote:
quote:Op woensdag 20 november 2024 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Slaap lekker ToTJa, ik noteer die vraag ook even voor morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: