https://youtu.be/sEXQNLf7nY0?t=5478quote:Soms is het gewoon écht genoeg geweest: snookerspeler valt in slaap tijdens wedstrijd en verliest
Jack Lisowski staat op één zege van de hoofdtabel van het prestigieuze UK Championship snooker. Daarin neemt de Engelsman het op tegen Bai Yulu, de wereldkampioen bij de vrouwen. In de derde ronde was eeuwig talent Lisowski met 6-4 te sterk voor Rory Thor. Die laatste viel daarbij in slaap tijdens het laatste frame, dat Lisowski won met een ‘century’.
Haha, ik denk niet dat ie echt sliep.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://youtu.be/sEXQNLf7nY0?t=5478
Ik las het net. Verrassend zeg.quote:
Die zat op Eurosportquote:Op zondag 24 november 2024 18:13 schreef Adrie072 het volgende:
Wie is die stem naast Virgo nu, Mcmanus?
Misschien maar niet meer doen...quote:Op zondag 24 november 2024 19:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die zat op EurosportHet was Kyren Wilson
Bingham bijna net zo slecht als Maguire gisteren.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
Williams-Bingham is maar een rommeltje tot nu toe.
quote:Geen Stuart Bingham in de kwartfinales van het UK Championship snooker. De ex-wereldkampioen verloor met 6-5 van Zhang Anda. Onderweg leek de Engelsman nochtans een 147 maximumbreak te gaan maken, tot een fotograaf op een slecht moment de speelruimte binnenwandelde.
“Net voordat ik de bal raak stormt hij binnen. Hij is waarschijnlijk mijn Kryptonite (u weet wel, het fictieve materiaal waarmee je Superman zou kunnen verslaan, red.)”, sakkerde Bingham, die daardoor 5.000 pond (zo’n 6.000 euro) misliep.
Bingham zorgde overigens nog voor een tweede opvallend moment met één van de slechtste ballen om een frame te beginnen, aangezien zwart zowaar in de pocket verdween...
Ik denk, bijna half tien, even de tussenstand bekijken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
Weer een erg matige wedstrijd al schijnt de tafel nog steeds beroerd te spelen.
Nah. Ik vind Allen tegenwoordig wel echt vervelend traag.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef Modus het volgende:
Zolang ze niet overduidelijk bewust heel traag spelen vind ik dat soort frames altijd wel mooi om te kijken.
Hij is nog geen Ebdonquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah. Ik vind Allen tegenwoordig wel echt vervelend traag.
Class of 92 deel 378 of zoquote:Op zondag 1 december 2024 15:41 schreef Janneke141 het volgende:
Hehe, Higgins-O'Sullivan in ronde 1 van de Masters.
En Brecel tegen Wakelin. Die mag ook niet klagen.
Trump tegen Hawkinsquote:Op zondag 1 december 2024 15:41 schreef Janneke141 het volgende:
Hehe, Higgins-O'Sullivan in ronde 1 van de Masters.
En Brecel tegen Wakelin. Die mag ook niet klagen.
Ronnie-John: 81xquote:
Stond.quote:
Hoort erbij tochquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:33 schreef TjjWester het volgende:
Is er geen voetbal dit weekend?
Wat een idioten hebben ze binnen gelaten.
Geen Ronnie bij de Masters is niet leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef koffieleuk het volgende:
Hij is niet meer hetzelfde sinds z'n relatie stukging, dit is niet is wat je zomaar doet. Hoop oprecht dat het goed met hem gaat
[ x ]
Een 6-2 overwinning, noem dat maar niks.quote:
https://www.wst.tv/match-(...)0e-9154-7f077f8eccc4quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
Is er nog ergens een site met live-scores? Ik zit in een héle saaie vergadering...
Wel mooi dat ie het nu doet nadat hij tegen Robertson nog op 120 stranddequote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:47 schreef Modus het volgende:
147 BREAK AT ALLY PALLY! 🔥 Mark Allen vs Shaun Murphy | The Masters 2025 Highlights
Bekijk deze YouTube-video
Als Trump die zwarte ook even gepot had waren het 172 punten geweest. Dit moet toch hoog in het lijstje meeste punten per frame uitkomenquote:
Dat frame was niet normaal netquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:11 schreef Faraday01 het volgende:
43 strafpunten inmiddels voor Wilson
En nog maar wat strafpunten voor Trump ,84-70 met nog 18 punten op tafel
De reactie toen het wel lukte was ook mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat frame was niet normaal netMooi ook die interactie van Wilson met het publiek toen het even niet lukte
Als hij het heeft doet hij zijn bijnaam rechtquote:Op zondag 19 januari 2025 16:38 schreef EP3 het volgende:
Shaun in topvorm. Wat n genot om naar te kijken.!
En lekker geslapen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 00:49 schreef koffieleuk het volgende:
Ik weet ook niet waarom ik nu nog Zhang Anda v Ross Muir in de tweede ronde van de Welsh Open lig te kijken, vergezeld door Bjorn Haneveer en het eeuwige statische geluid van z'n microfoon
Had niet anders verwachtquote:
Ligt behoorlijk open nu. Vooral in de onderste helft kan iedereen de finale halen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef koffieleuk het volgende:
Williams, Murphy, Allen, Robertson en Wilson er allemaal uit vandaag.
Onder andere mentale giganten als Stevens en Lisowski wel de laatste 16
Nice!quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:59 schreef koffieleuk het volgende:
Kaartjes gekocht voor het Tour Championship, voor het eerst in levende lijve erbij
Ik kijk ernaar uitquote:
Wel knap de revival van Robertson.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:34 schreef Ambrosius het volgende:
Robertson is in de finale vooralsnog Bingham aan het oprollen: 6-0.
De top, zeg, 128 zijn allemaal goed maar missen soms net dat ene (of twee) elementen van snooker. Meestal is het de long pot. Als je die niet in je arsenaal hebt ga je er af. Je kunt in een tournooi er misschien een aantal matches mee wegkomen maar een heel tournooi meestal niet. En als een top 16, top 32 speler eenmaal weet waar een issue zit ...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:30 schreef mitt het volgende:
Blijft me verwonderen hoe de usual suspects alles blijven domineren. Ook in Hong Kong weer:
Trump - Bingham
Robertson - Murphy
Allemaal boven de 40 (op Trump na)quote:Op zondag 9 maart 2025 08:43 schreef wdn het volgende:
[..]
De top, zeg, 128 zijn allemaal goed maar missen soms net dat ene (of twee) elementen van snooker. Meestal is het de long pot. Als je die niet in je arsenaal hebt ga je er af. Je kunt in een tournooi er misschien een aantal matches mee wegkomen maar een heel tournooi meestal niet. En als een top 16, top 32 speler eenmaal weet waar een issue zit ...
Trump, Bingham, Robertson, Murphy, Higgins, Selby, O'Sullivan, Williams hebben alles in hun arsenaal. Soms hebben ze niet hun dag maar zelfs dan moet je je best doen.
Bingham vandaag is een uniek gevalHij heeft last van zijn ogen schijnbaar.
er is er 1: Moody.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Allemaal boven de 40 (op Trump na)
De Chinezen zijn jong, maar noem eens Engelsen onder de 30 die zo goed zijn of (misschien) worden.
Alleen nog de Players Championships volgende week, en dan het WKquote:Seed Player Points
1 Judd Trump (ENG) 1,063,200
2 Kyren Wilson (ENG) 691,800
3 Neil Robertson (AUS) 442,050
4 John Higgins (SCO) 368,750
5 Xiao Guodong (CHN) 326,500
6 Mark Selby (ENG) 305,000
7 Mark Williams (WAL) 285,600
8 Shaun Murphy (ENG) 277,900
9 Barry Hawkins (ENG) 276,550
10 Ding Junhui (CHN) 250,000
11 Si Jiahui (CHN) 234,200
12 Wu Yize (CHN) 220,600
Leuk hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 01:21 schreef koffieleuk het volgende:
Gisteren even de toerist uitgehangen, genoten van het prima weer en de avondsessie bekeken in de fanzone. Super vriendelijk personeel met wat leuke verhalen ook.
Later vandaag de hele dag kijken bij Wilson/Ding en vrijdag de 1e halve finale
SPT / WK Snooker 2025 #1:quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
De voorrondes van het WK zijn gisteren weer begonnen. Nog steeds onduidelijk of Ronnie meedoet. Het begint natuurlijk nooit zo spannend, in de eerste voorronde zijn White en Dorethy de grootste namen.
Morgen ronde 2, dan wordt het al iets interessanter (Dott, Fu, Wells, Perry etc). Daarover gesproken, zoals het er nu voor staat lijkt Perry na 33 jaar en Hamilton na 34 jaar z'n tourcard te verliezen. Dale stond nog wel veilig maar stopt er na 33 jaar ook mee dus de generatiegenoten van Higgins-Williams-O'Sullivan zwaaien langzaam af.
Om reden van?quote:Op zondag 22 juni 2025 16:45 schreef koffieleuk het volgende:
Brecel gelijk maar weer z'n eerste wedstrijd gemist
Terrasje gepakt in Knokke en de tijd vergeten lijkt hetquote:
Wel al een paar kwalificatietoernooien geweest, waar Brecel niet op is komen dagen omdat hij druk is met z'n nieuwe vriendinquote:Op zondag 29 juni 2025 21:27 schreef Modus het volgende:
Morgen begint het officële seizoen weer, met de Champions League.
Gewonnen door jawel Stephen Maguire die Joe O'Connor in de finale verslaat.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:27 schreef Modus het volgende:
Morgen begint het officële seizoen weer, met de Champions League.
Fijn voor Maguire, maar vind de Champions League altijd een wat vaag (en onbelangrijk) ranking toernooi.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon door jawel Stephen Maguire die Joe O'Connor in de finale verslaat.
Dat is wel een beetje de definitie van uitmelken inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Fijn voor Maguire, maar vind de Champions League altijd een wat vaag (en onbelangrijk) ranking toernooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |