https://youtu.be/sEXQNLf7nY0?t=5478quote:Soms is het gewoon écht genoeg geweest: snookerspeler valt in slaap tijdens wedstrijd en verliest
Jack Lisowski staat op één zege van de hoofdtabel van het prestigieuze UK Championship snooker. Daarin neemt de Engelsman het op tegen Bai Yulu, de wereldkampioen bij de vrouwen. In de derde ronde was eeuwig talent Lisowski met 6-4 te sterk voor Rory Thor. Die laatste viel daarbij in slaap tijdens het laatste frame, dat Lisowski won met een ‘century’.
Haha, ik denk niet dat ie echt sliep.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://youtu.be/sEXQNLf7nY0?t=5478
Ik las het net. Verrassend zeg.quote:
Die zat op Eurosportquote:Op zondag 24 november 2024 18:13 schreef Adrie072 het volgende:
Wie is die stem naast Virgo nu, Mcmanus?
Misschien maar niet meer doen...quote:Op zondag 24 november 2024 19:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die zat op EurosportHet was Kyren Wilson
Bingham bijna net zo slecht als Maguire gisteren.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
Williams-Bingham is maar een rommeltje tot nu toe.
quote:Geen Stuart Bingham in de kwartfinales van het UK Championship snooker. De ex-wereldkampioen verloor met 6-5 van Zhang Anda. Onderweg leek de Engelsman nochtans een 147 maximumbreak te gaan maken, tot een fotograaf op een slecht moment de speelruimte binnenwandelde.
“Net voordat ik de bal raak stormt hij binnen. Hij is waarschijnlijk mijn Kryptonite (u weet wel, het fictieve materiaal waarmee je Superman zou kunnen verslaan, red.)”, sakkerde Bingham, die daardoor 5.000 pond (zo’n 6.000 euro) misliep.
Bingham zorgde overigens nog voor een tweede opvallend moment met één van de slechtste ballen om een frame te beginnen, aangezien zwart zowaar in de pocket verdween...
Ik denk, bijna half tien, even de tussenstand bekijken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:23 schreef Faraday01 het volgende:
Weer een erg matige wedstrijd al schijnt de tafel nog steeds beroerd te spelen.
Nah. Ik vind Allen tegenwoordig wel echt vervelend traag.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:57 schreef Modus het volgende:
Zolang ze niet overduidelijk bewust heel traag spelen vind ik dat soort frames altijd wel mooi om te kijken.
Hij is nog geen Ebdonquote:Op zaterdag 30 november 2024 23:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah. Ik vind Allen tegenwoordig wel echt vervelend traag.
Class of 92 deel 378 of zoquote:Op zondag 1 december 2024 15:41 schreef Janneke141 het volgende:
Hehe, Higgins-O'Sullivan in ronde 1 van de Masters.
En Brecel tegen Wakelin. Die mag ook niet klagen.
Trump tegen Hawkinsquote:Op zondag 1 december 2024 15:41 schreef Janneke141 het volgende:
Hehe, Higgins-O'Sullivan in ronde 1 van de Masters.
En Brecel tegen Wakelin. Die mag ook niet klagen.
Ronnie-John: 81xquote:
Stond.quote:
Hoort erbij tochquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:33 schreef TjjWester het volgende:
Is er geen voetbal dit weekend?
Wat een idioten hebben ze binnen gelaten.
Geen Ronnie bij de Masters is niet leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 12:18 schreef koffieleuk het volgende:
Hij is niet meer hetzelfde sinds z'n relatie stukging, dit is niet is wat je zomaar doet. Hoop oprecht dat het goed met hem gaat
[ x ]
Een 6-2 overwinning, noem dat maar niks.quote:
https://www.wst.tv/match-(...)0e-9154-7f077f8eccc4quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
Is er nog ergens een site met live-scores? Ik zit in een héle saaie vergadering...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |