Als hij écht slim is, kondigt hij aan op zoek te gaan naar een definitieve plaatsvervanger als fractievoorzitter - niet Van Vroonhoven. Het lijkt me voor hem een stuk beter om te opereren vanuit de achtergrond en op die manier aan de touwtjes te trekken. Hij hoeft zijn leiderschap niet op te geven, maar het is wel duidelijk dat hij er voor niet gemaakt is om in de spotlights te staan.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ie slim is gaat ie achter een bureau zitten.
Als ie bij de deur gaat staan met alle journalisten voor zijn smoel haalt ie mentaal de kerst niet en vraag ik me af wie zijn psych is.
Spannend hoorquote:Op woensdag 20 november 2024 14:34 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd of we popcorn nodig hebben om 1500 uur.
Wat een nietszeggend argument.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:21 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Het zit niet in het feit dat ze Marokkaan zijn. Het zit in het feit dat ze om blijkbaar culturele en religieuze redenen niet worden opgevoed met respect voor Nederlandse normen en waarden.
Of doekt hij gewoon de hele partij opquote:Op woensdag 20 november 2024 14:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als hij écht slim is, kondigt hij aan op zoek te gaan naar een definitieve plaatsvervanger als fractievoorzitter - niet Van Vroonhoven. Het lijkt me voor hem een stuk beter om te opereren vanuit de achtergrond en op die manier aan de touwtjes te trekken. Hij hoeft zijn leiderschap niet op te geven, maar het is wel duidelijk dat hij er voor niet gemaakt is om in de spotlights te staan.
https://www.google.com/ur(...)C0WZ22gZpwi7FkJOEWFRquote:Op woensdag 20 november 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Spannend hoor![]()
Kunnen wij dat ook nog gaan zien straks?
Wat denk je dat er popcornwaardig aan wordt?quote:Op woensdag 20 november 2024 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis pakt popcorn
[ afbeelding ]
Yess ik zie het nu ook op het politiek kanaalquote:Op woensdag 20 november 2024 14:59 schreef capricia het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)C0WZ22gZpwi7FkJOEWFR
kanaal 83, de journalisten zijn ook gespannen zo te zienquote:Op woensdag 20 november 2024 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Spannend hoor![]()
Kunnen wij dat ook nog gaan zien straks?
Popcorn is altijd goedquote:Op woensdag 20 november 2024 15:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat denk je dat er popcornwaardig aan wordt?
Ik zat al naar dat kanaal te kijkenquote:Op woensdag 20 november 2024 15:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
kanaal 83, de journalisten zijn ook gespannen zo te zien
Grote kansquote:Op woensdag 20 november 2024 15:02 schreef -XOR- het volgende:
Omtzigt de adventkaars, opgebrand met Kerst.
Met een burn-out thuiszitten en dan na amper drie maanden terugkeren naar een van de meest stressvolle werkomgevingen die er is.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:02 schreef -XOR- het volgende:
Omtzigt de adventkaars, opgebrand met Kerst.
Je doet het jezelf ook wel erg aan als je van jezelf weet (althans, daar ga ik maar van uit) niet het sterkst van allemaal in de schoenen te staan en toch in zee gaat met het altijd om zich heen slaande PVV.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een burn-out thuiszitten en dan na amper drie maanden terugkeren naar een van de meest stressvolle werkomgevingen die er is.
Nee, dat gaat helemaal goed komen. Go Pieter!
Gedeeld fractievoorzitterschapquote:Op woensdag 20 november 2024 15:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Oh god, een duo lijsttrekkers ........
Dit verwacht je toch ook niet bij Omtzigtquote:Op woensdag 20 november 2024 15:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Inderdaad niet popcornwaardig vooralsnog, eerder slaapverwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |