SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bijna een hele dag bezig geweest met een vraag van een potentiele klantTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vorig jaar kerst gaf ik je mijn hart, maar de volgende dag ga je het weer wegquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vorig jaar kerst gaf ik je mijn hart, maar de volgende dag ga je het weer weg![]()
![]()
deze tt mist een nDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik mag nog 10 dagen luisteren naar dit nummer.quote:Trotste mama van Ambar
Ligt eraan wie je bent en kentquote:Op woensdag 20 november 2024 13:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe lang is een perm ban tegenwoordig? 2 weken?![]()
O het is het topic der missende letters, ik heb er net nog 1 gespot die letters vertoptquote:Op woensdag 20 november 2024 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook al woestboos een TR gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik ben Jus en ik ken jouquote:Op woensdag 20 november 2024 13:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je bent en kent![]()
![]()
De nieuwe afdeling kwam de boel opmeten op mijn huidige kantoor. Ik werd nog net niet zo met bureaustoel en al naar buiten gebonjourdTrotste mama van Ambar
Was wel handig geweestquote:Op woensdag 20 november 2024 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De nieuwe afdeling kwam de boel opmeten op mijn huidige kantoor. Ik werd nog net niet zo met bureaustoel en al naar buiten gebonjourd![]()
![]()
Alweer sneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dikke vlokken hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet mokken, lekker vlokken.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jøstin
HåhåI'm surrounded by morons!
Code geel vandaag
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3343 / +137 / +71 / 7531 / 8377
2. Dr.Mikey / 1061 / +44 / +30 / 1065 / 1523
3. KillemWieft / 941 / +71 / +65 / 338 / 664
4. AardappelSchotel / 619 / +22 / +47 / 2150 / 2530
5. ToT / 593 / +18 / +3 / 2764 / 3128
6. Lovely / 466 / +58 / +2 / 2217 / 2539
7. Rob / 445 / +0 / +2 / 341 / 454
8. Pinnenmutske / 418 / +2 / +40 / 1174 / 1517
9. kree / 399 / +160 / +56 / 698 / 911
10. mario390 / 388 / +14 / +22 / 163 / 305
11. hemarookworst / 355 / +16 / +1 / 821 / 1060
12. HappyCharly / 344 / +11 / +17 / 983 / 1177
13. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
14. loveyoulongtime / 313 / +6 / +10 / 1226 / 1416
15. devzero / 295 / +1 / +4 / 490 / 626
16. gebrokenglas / 250 / +20 / +19 / 1452 / 1674
17. Bally-b / 229 / +0 / +0 / 59 / 92
18. sp3c / 200 / +15 / +0 / 371 / 475
19. MizzezAmy / 193 / +1 / +2 / 1431 / 1638
20. mascara-klodder / 191 / +4 / +3 / 362 / 472SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 14:30 schreef Monitor het volgende:
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3343 / +137 / +71 / 7531 / 8377
2. Dr.Mikey / 1061 / +44 / +30 / 1065 / 1523
3. KillemWieft / 941 / +71 / +65 / 338 / 664
4. AardappelSchotel / 619 / +22 / +47 / 2150 / 2530
5. ToT / 593 / +18 / +3 / 2764 / 3128
6. Lovely / 466 / +58 / +2 / 2217 / 2539
7. Rob / 445 / +0 / +2 / 341 / 454
8. Pinnenmutske / 418 / +2 / +40 / 1174 / 1517
9. kree / 399 / +160 / +56 / 698 / 911
10. mario390 / 388 / +14 / +22 / 163 / 305
11. hemarookworst / 355 / +16 / +1 / 821 / 1060
12. HappyCharly / 344 / +11 / +17 / 983 / 1177
13. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
14. loveyoulongtime / 313 / +6 / +10 / 1226 / 1416
15. devzero / 295 / +1 / +4 / 490 / 626
16. gebrokenglas / 250 / +20 / +19 / 1452 / 1674
17. Bally-b / 229 / +0 / +0 / 59 / 92
18. sp3c / 200 / +15 / +0 / 371 / 475
19. MizzezAmy / 193 / +1 / +2 / 1431 / 1638
20. mascara-klodder / 191 / +4 / +3 / 362 / 472SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Punten
Jawelquote:Op woensdag 20 november 2024 14:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maar ook in dit geval dan![]()
![]()
Dat is Lievquote:Op woensdag 20 november 2024 14:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toe maar ik hou de bolk wacht wel![]()
![]()
Dat is nooit geweest he, dan heeft iedereen binnen wat ze hebben willen en is hij niet meer zo belangrijk natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2024 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ik zo vreemd vond toen is dat er zo'n hele toestand werd gemaakt over dat hij in het land kwam, en 5 december pakjesavond enzo, maar dat zijn vertrek op 6 december terug naar Spanje nooit aandacht had.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vind maar niks die sneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dag sinterklaasje, daaaaaaaahaaaaaagI'm surrounded by morons!
Altijd dan bang om te vallenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb een keer een vol op zijn bek zien gaan met de fiets drie voortanden kwijt gelijk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is mijn angstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed vallen kun je leren en daarvoor moet je vaak vallen.Trotste mama van Ambar
Liever niet beter geen sneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja je moet wel weten hoe je met gladheid of in de sneeuw moet fietsen.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb een keer een vol op zijn bek zien gaan met de fiets drie voortanden kwijt gelijk.
Laatste keer dat ik met de fiets ben gevallen is misschien wel 20 jaar geleden.
Dit jaar gewoon weer ouderwets een pak sneeuw tot aan de knieën
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laatste keer dat er een dikke pak sneeuw was, was ik flink op mijn bek gegaan op de fiets. Als je de Willemsburg op wou fietsen van beneden moest het met een scherpe bocht en toen kuste ik de Willemsburg
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zat net midden in een sneeuwbui.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja je moet wel weten hoe je met gladheid of in de sneeuw moet fietsen.
Laatste keer dat ik met de fiets ben gevallen is misschien wel 20 jaar geleden.
Dit jaar gewoon weer ouderwets een pak sneeuw tot aan de knieën
Ging naar de winkel het was droog en kwam naar buiten was het donker en het sneeuwde
Maa rik moest nog naar het winkelcentrum, dus ik er door
Vandaar moest ik naar mijn dochter
Mijn handen pijn blauw van de kouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker experimenteten tochquote:Op woensdag 20 november 2024 15:10 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je aan het experimenteten met je UI?
Uw ADH vitamine Worst
Is dat blonde meisje met blauwe koptelefoon AI versie van jou @Lovely?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:10 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je aan het experimenteten met je UI?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jaaquote:Op woensdag 20 november 2024 15:12 schreef hemarookworst het volgende:
Is dat blonde meisje met blauwe koptelefoon AI versie van jou @:lovely?![]()
Tiktok filter gebruikt..quote:
Zou niet weten of er een makkelijke app of site er is..
Ik gok dat Trump alle beperkingen op TikTok hier zo snel mogelijk ongedaan zal proberen te makenquote:![]()
Trump zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 20 november 2024 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat Trump alle beperkingen op TikTok hier zo snel mogelijk ongedaan zal proberen te maken![]()
New Trumpistan vanaf 2025.I'm surrounded by morons!
Gelukkig werk ik niet daar, dan ben ik niet zeker van mijn baanUw ADH vitamine Worst
Mag ook hier.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
Hier schijnt de zon stevig opeensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Teentjes lekker warm.
Straks een drinkbouillonwat mij verbaast is dat we dit NIET in Belgie hebben.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Oh.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Teentjes lekker warm.
Een echte Rotterdammer die houdt van z’n stad en de brug.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
Laatste keer dat er een dikke pak sneeuw was, was ik flink op mijn bek gegaan op de fiets. Als je de Willemsburg op wou fietsen van beneden moest het met een scherpe bocht en toen kuste ik de Willemsburg
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een echte Rotterdammer die houdt van z’n stad en de brug.
Uw ADH vitamine Worst
ik las tietjesquote:Op woensdag 20 november 2024 15:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Teentjes lekker warm.
Uw ADH vitamine Worst
Oh.. lange reis wel.. eten we gewoon iets andersquote:
Bij ons ook al niet. Wat een werkschuw tuig zegquote:Op woensdag 20 november 2024 15:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
En AH levert niet bij ons. Ik ga liever in NL.
Ja dikke 3 uurquote:Op woensdag 20 november 2024 15:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh.. lange reis wel.. eten we gewoon iets anders![]()
![]()
Nee die biden dan voor ik weg moet ga ik Oekraïne nog even snel een cadeautje geven.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SinterbolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zelf gemaakte patat, kip.quote:
sla, tomaat, zoetepaprika ei en mengen beetje slasaus er over en lekker hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan wordt het toch heel erg tijd dat je naar de opticien je ogen laat meten als je hier tietjes in leestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker smikkelenquote:Op woensdag 20 november 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf gemaakte patat, kip.
sla, tomaat, zoetepaprika ei en mengen beetje slasaus er over en lekker hoor
dat is mijn brein die het voor me invultquote:Op woensdag 20 november 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het toch heel erg tijd dat je naar de opticien je ogen laat meten als je hier tietjes in leest
Uw ADH vitamine Worst
Alles wat uit de zee komt laat ik liever zwemmenquote:Op woensdag 20 november 2024 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ook niet van andere zeediertjes?![]()
![]()
Dan raad ik je aan naar de psychiater te gaanquote:Op woensdag 20 november 2024 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat is mijn brein die het voor me invult
Bij de Action hebben ze rond deze tijd altijd van die handwarmers.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat net midden in een sneeuwbui.
Ging naar de winkel het was droog en kwam naar buiten was het donker en het sneeuwde
Maa rik moest nog naar het winkelcentrum, dus ik er door
Vandaar moest ik naar mijn dochter
Mijn handen pijn blauw van de kou
Kleine zakjes, die je zodra je ze uit de verpakking haalt warm worden.
Zijn lekker in de handschoenen of in je broekzak.
Blijven ook iets van 10 uur warm!
https://www.action.com/nl-nl/p/3003086/thermofect-handwarmers/
Deed ze wel eens in een jaszak/broekzak tijdens een wandeling in de sneeuw door het bos.
Zijn ook wel in een handschoen te proppen.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Heeft die lekkere tietjes dan?quote:Op woensdag 20 november 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan naar de psychiater te gaan![]()
![]()
quote:
O, nooit van gehoord, bedankt voor de tip zal ze halenquote:Op woensdag 20 november 2024 15:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bij de Action hebben ze rond deze tijd altijd van die handwarmers.
Kleine zakjes, die je zodra je ze uit de verpakking haalt warm worden.
Zijn lekker in de handschoenen of in je broekzak.
Blijven ook iets van 10 uur warm!
https://www.action.com/nl-nl/p/3003086/thermofect-handwarmers/
Deed ze wel eens in een jaszak/broekzak tijdens een wandeling in de sneeuw door het bos.
Zijn ook wel in een handschoen te proppen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ligt er aanquote:
Da's waar!quote:Op woensdag 20 november 2024 15:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is een bolk
Bekt lekkerder![]()
![]()
Heb hem alleen net afgesloten dus dan zou ik hem weer helemaal opnieuw moeten maken!
Is wel goed zo.![]()
![]()
Deze is verder ook prima hoorquote:Op woensdag 20 november 2024 15:53 schreef ToT het volgende:
Heb hem alleen net afgesloten dus dan zou ik hem weer helemaal opnieuw moeten maken!
Is wel goed zo.![]()
![]()
Ik zocht eigenlijk dat verlegen/verleidelijk kijkende Pietje van FOK!, maar deze was eigenlijk beter hiervoor.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die ik op xhamster zie wel![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2024 15:55 schreef ToT het volgende:
Ik zocht eigenlijk dat verlegen/verleidelijk kijkende Pietje van FOK!, maar deze was eigenlijk beter hiervoor.![]()
![]()
Of het een mannelijk of vrouwelijk isquote:
Jong of oudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 20 november 2024 16:00 schreef ToT het volgende:
@:watuntrik heeft @:hemarookworst ook gebruikt in een paintje!
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Zwarte Piet![]()
Uw ADH vitamine Worst
bolkI'm surrounded by morons!
B.olKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bol.KWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
B
o
l
kWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van links naar rechts!I'm surrounded by morons!
BollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:I'm surrounded by morons!
ekellobquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi hoi, voel je je al wat beter?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of nog helemaal gebroken?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi, voel je je al wat beter?![]()
![]()
quote:![]()
Punten voor JK!I'm surrounded by morons!
Nee, er ligt genoeg.quote:I'm surrounded by morons!
Dan hou het maar lekker daar
Zometeen de kachel maar eens aanstoken
Beterrrrrr!quote:Op woensdag 20 november 2024 16:49 schreef Fogel het volgende:
Zometeen de kachel maar eens aanstoken![]()
![]()
Ja het is echt koud iddquote:Op woensdag 20 november 2024 16:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook goedWel koud, net een rondje gelopen en het was brrrrr
![]()
![]()
De airco stopt hier ook niet met verwarmen; ik vrees dat het huis te veel warmte verliest om er diep in de winter goed mee op temperatuur te komen.![]()
Nog geen ijspegels binnen?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
De airco stopt hier ook niet met verwarmen; ik vrees dat het huis te veel warmte verliest om er diep in de winter goed mee op temperatuur te komen.![]()
Het is fris bolk
-9!I'm surrounded by morons!
Whehe neuh, het is nu op zich best wel te doen.quote:
Sterker nog; ik heb de airco ff wat lager gezet nu we het er toch over hebben. Het is op zich toch wel warm genoeg zo.
Ik zet hem tegenwoordig wat hoger dan nodig omdat ik hoop dat het zo wat sneller warm wordt.Geen idee of het wel zo werkt!
![]()
![]()
Lekkere fik
Altijdquote:
In ieder geval nog een voldoendequote:Maar het houdt niet over?
Ja hier wel een dikke voldoende hoor![]()
![]()
Tis te doenquote:Op woensdag 20 november 2024 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
In ieder geval nog een voldoendeMaar het houdt niet over?
Ja hier wel een dikke voldoende hoor![]()
Ja ik hou daarvan. Verwarming heeft daar nog nooit aangestaan en er staat altijd een klein raampje openquote:Op woensdag 20 november 2024 17:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja het was echt ijskoud daar![]()
![]()
Ik vond dat lekker maar niet nu ik 20 kilo lichter benquote:Op woensdag 20 november 2024 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik hou daarvan. Verwarming heeft daar nog nooit aangestaan en er staat altijd een klein raampje open![]()
![]()
20quote:Op woensdag 20 november 2024 17:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vond dat lekker maar niet nu ik 20 kilo lichter ben![]()
![]()
Dan heb je echt een jas uitgedaan.
Ik snap wel dat je dan kouwelijk bent!![]()
![]()
Ow, ja dan kan je dat idd anders ervarenquote:Op woensdag 20 november 2024 17:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vond dat lekker maar niet nu ik 20 kilo lichter benGoed bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit en ben hier, komt wel dichtbij zoquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nijntjequote:Op woensdag 20 november 2024 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit en ben hier, komt wel dichtbij zo![]()
![]()
![]()
Hopelijk wordt het zo wel drukkerquote:
Maar zo met z'n tweeën is ook fijn
Heb wel een wandeling gemaakt vanmiddag trouwensquote:Op woensdag 20 november 2024 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit en ben hier, komt wel dichtbij zo![]()
Als dat geen snoei en kei hard bolken wordquote:Op woensdag 20 november 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het zo wel drukker
Maar zo met z'n tweeën is ook fijn
quote:Op woensdag 20 november 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het zo wel drukker
Maar zo met z'n tweeën is ook fijn![]()
![]()
Simpely Lovelyquote:Op woensdag 20 november 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb wel een wandeling gemaakt vanmiddag trouwens![]()
Lekkerquote:Op woensdag 20 november 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb wel een wandeling gemaakt vanmiddag trouwensIk ook nog even. Scheen bij jou ook het zonnetje nog een beetje?
![]()
Dat sowiesoquote:Op woensdag 20 november 2024 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen snoei en kei hard bolken word![]()
![]()
Nee helemaal niet helaas.. misschien morgen welquote:Op woensdag 20 november 2024 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
LekkerIk ook nog even. Scheen bij jou ook het zonnetje nog een beetje?
Lieflijk is immers het zonnetje waar ze ook wandeltquote:Op woensdag 20 november 2024 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
LekkerIk ook nog even. Scheen bij jou ook het zonnetje nog een beetje?
Dat zou wel lekker zijn!quote:Op woensdag 20 november 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee helemaal niet helaas.. misschien morgen wel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: