Nou oké ik zie het, ik zag wat verschillende berichten. Het gaat dus toch slecht wat betekent dat de sancties helpen.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kijk naar de winst per maand in 2023 vs 2024.
Ze staan er dit jaar slechter voor.
China heeft alleen interesse in heel goedkoop russisch aardgas, de prijzen die europa daarvoor betaalde krijgen ze niet. De "Power of Siberia II" komt niet van de grond. Mogelijk dat ze vanuit Sachalin LNG kunnen verkopen aan andere landen in Azië. China heeft al langjarige LNG contracten gesloten met Qatar en wil niet te afhankelijk worden van russisch aardgas. De chinezen hebben geen stront in hun oogjes en gaan niet de fout maken die met name de duitsers gemaakt hebben.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu zijn ze keihard bezig met investeringen om China van steeds meer gas te voorzien. Tevens hebben ze het contract van Shell overgekocht Shakhalin 2
Zijn 30 jaar oude schepen, helikopters die ze niet wilden en drones die niet goed werkenquote:Op woensdag 20 november 2024 19:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eens.
Dat land is echt helemaal niks meer tegenwoordig. Een schim van wat het vroeger was. En van een kunstje zoals ze dat ruim 40 jaar geleden bjj de Falklands hebben geflikt kunnen ze nu nog alleen maar dromen.
Maar hee, ze hebben wel ge-brexit. Want EU stom en immigranten.
Niet, hebben ze ook niet gedaan toen ze Oekraïne binnen vielen.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:26 schreef Joppiez het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer Rusland de NAVO de oorlog verklaard nu westerse raketten gebruikt worden op haar grondgebied en dit een duidelijke rode lijn was/is. Wat wordt anders de volgende rode lijn?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:37 schreef Discombobulate het volgende:
Er gaan nooit ineens nukes gebruikt worden. Het enige wat ik kan bedenken om nog een punt daarvoor te escaleren is demonstratief gebruik van een kernwapen hoog in de atmosfeer. Pas daarna op het slagveld als de boel verder escaleert, maar nu zeker nog niet.
Zoals de rest van fokquote:Op woensdag 20 november 2024 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Vroeger kon je nog wat nuttig nieuws lezen in dit topic, nu zijn er een stel mongolen die gniffelend lopen te trollen en een reeks anderen die er maar op reageren zodat de stront die eerdergenoemden uitkramen niet zonder weerwoord blijft staan.
Ralf Dekker is een smerige NSB'er.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:53 schreef Anonyappelmous het volgende:
Hier een goede uitleg over wat er gaande is.
Bekijk deze YouTube-video
Wat dan? Putin darthfather en wat memes over tanks?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Vroeger kon je nog wat nuttig nieuws lezen in dit topic, nu zijn er een stel mongolen die gniffelend lopen te trollen en een reeks anderen die er maar op reageren zodat de stront die eerdergenoemden uitkramen niet zonder weerwoord blijft staan.
Ah dank je wel voor je bijdrage. Het is me nu allemaal helder.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:53 schreef Anonyappelmous het volgende:
Rusland beseft ook wel als het met kernwapens gaat beginnen dat dit ook hun eigen doodvonnis betekentquote:Op woensdag 20 november 2024 21:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Eerst een ‘nucleaire test’, zoals er vroeger zoveel waren.
Dan wellicht inzet van een klein tactisch wapen op Russische bodem door Oekraïne bezet. Op een niet zo belangrijk militair doel
Ik geloof sowieso al niet dat het verder zal gaan dan dit..
Dan inzet op een tactisch doel in Oekraïne. Maar tegen die tijd zal de NAVO ook gereageerd hebben met inzet van een soortgelijk wapen p op een tactisch doel in door Rusland bezet Oekraïne.
Er zijn dus escalatie stappen denkbaar, en het is echt niet ineens dat er een full scale strategische aanval met waterstofbommen op hoofdsteden in Europa komt.
google eerst ff voor je wat blaatquote:Op woensdag 20 november 2024 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat Gazprom verlies maakt?
Nee het gaat economisch niet best in RUS dat klopt.
Maar er was ook een maand met 10 miljard winst voor Gazprom door hogere gasprijzen.
Denk een van de weinige industrieën die nog wel geld binnenharkt.
Derhalve verkondig je dus onzin met je Gazprom verhaal (dacht na de 3e keer dat je dat zegt, zeg ik er wat over)
https://www.reuters.com/m(...)-109-bln-2024-08-29/
2023 was een slecht jaar idd maar enorm veel afschrijvingen een verliespost. Op papier maar in 2023 stroomde wel hetzelfde geld binnen als ‘22
‘24 is aardig bijgetrokken. Zie Forbes RUS de grootste verdieners zijn banken en raffinaderijen.
quote:Gazprom, de Russische energiegigant die voor het grootste deel in handen is van het Kremlin, heeft onlangs het grootste verlies in meer dan 20 jaar bekendgemaakt, van 629 miljard roebel (¤ 6,38 miljard) in 2023. Dit was veel erger dan het verlies van 447 miljard roebel dat de markt verwachtte, aldus persbureau Interfax. Het stond ook haaks op de winst van 1,2 biljoen roebel die in 2022 werd gezien.
Bovendien boekte het bedrijf in 2023 een netto omzetverlies van 364 miljard roebel, ook een teleurstelling vergeleken met de winst van 1,9 biljoen roebel van het voorgaande jaar. De totale omzet daalde ook naar 8,5 biljoen roebel in 2023, een daling ten opzichte van de 11,7 biljoen van het voorgaande jaar.
Deze teleurstellende cijfers zijn vooral te wijten aan het feit dat de Europese export van Gazprom aanzienlijk is gedaald. Dit is het gevolg van de aanhoudende Europese sancties tegen Gazprom en tegen verschillende individuele werknemers vanwege de oorlog tussen Rusland en Oekraïne.
Dit was een extra harde klap, omdat Europa vóór de oorlog in Oekraïne de grootste exportmarkt was voor zowel Rusland als Gazprom.
Ze zijn conventional te zwak, dat weten ze zelf ook wel.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rusland beseft ook wel als het met kernwapens gaat beginnen dat dit ook hun eigen doodvonnis betekent
Het gaat natuurlijk enkel om cashflowquote:Op woensdag 20 november 2024 22:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
google eerst ff voor je wat blaat
https://www.reuters.com/b(...)-billion-2024-10-29/
Nou ik weet nu dat de prijs van komkommers in Rusland met 11,3% is gestegen de afgelopen week.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Waar zouden we zijn zonder de reptielenwappies van de FvD?quote:Op woensdag 20 november 2024 22:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ralf Dekker is een smerige NSB'er.
quote:JA MAAR NUKES NUKES NUKES![]()
De peren zijn deze week in de aanbieding voor een schamele 269 roebel per kilo.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:15 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nou ik weet nu dat de prijs van komkommers in Rusland met 11,3% is gestegen de afgelopen week.
quote:Op woensdag 20 november 2024 21:53 schreef Anonyappelmous het volgende:
Er is ook niet zo veel om te melden.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |