abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215634835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 14:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Obama haalde 65 miljoen stemmen in 2012, Harris haalt er nu bijna 10 miljoen meer.

Hier is nou juist niets geks aan. Biden was inderdaad een uitschieter, omdat mensen er door de coronacrisis en vier chaotische Trump-jaren juist op gebrand waren om hun stem uit te brengen.

Het was duidelijk - zeker achteraf - dat het enthousiasme onder Dems dit keer een stuk minder groot was. Sowieso deed Harris het in de peilingen structureel slechter dan Biden. Dat zij 6 miljoen minder stemmen haalt past dan ook juist in het beeld van een electoraat dat deels is afgehaakt.
Ik denk vooral dat Trump slechter peilde toen dan dat Biden goed peilde. Kamala peilde inderdaad niet best maar de anti Trump stem had haar over de streep moeten trekken. Dat deed diezelfde anti Trump stem namelijk ook in 2020.
pi_215634847
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 14:02 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik heb met jou altijd de bewondering dat iemand zo een fanboy kan zijn wanneer het aankomt op een social media platform. Tijdens gamen genoeg mensen gezien die zo deden over hun favoriete platform, maar iemand die butthurt is bij kritiek op Twitter en dan dan meteen moet verdedigen (al heel wat topics lang) dat is voor mij net alsof iemand in een Pindakaas-topic achter de mensen aan gaat die pindakaas niet lekker vinden. :)
Hoe noemen de intellectuele types op FOK dit ook alweer? Ad Homimem ofzo? Even op de man spelen?

Jammer dat je niet ingaat op mijn punt, dit geldt niet alleen voor X maar op elk social media platform.

Maargoed, Rnie heeft een poster van Musk boven zijn bed, scoort altijd lekker dat soort posts hier. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Rnie op 20-11-2024 15:18:24 ]
De enige echte.
pi_215634857
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 14:50 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hoe noemen de intellectuele types op FOK dit ook alweer? Ad Homimem ofzo? Even op de man spelen?

Jammer dat je niet ingaat op mijn punt, dit geldt niet alleen voor X maar op elk social media platform.

Maargoed, Rnie heeft een poster van Musk boven zijn pet, scoort altijd lekker dat soort posts hier. :Y
Wees eens eerlijk, dat heb je stiekem ook echt hé?
pi_215634886
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 14:52 schreef Questular het volgende:

[..]
Wees eens eerlijk, dat heb je stiekem ook echt hé?
:@ Samen met zijn raket.
De enige echte.
pi_215634894
quote:

[..]

Je oogst wat je zaait zeggen we dan maar. :+

Dit is toch de veel geroemde VVMU waar de conservatieven toch zo'n voorstander van zijn..
  woensdag 20 november 2024 @ 15:02:35 #206
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215634932
quote:

[..]

Maargoed, Rnie heeft een poster van Musk boven zijn pet, scoort altijd lekker dat soort posts hier. :Y
Bij mij is die poster van musk en zijn raket Rnie. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215635036
Misschien kunnen jullie wel meedoen.

quote:
A planned class action lawsuit representing thousands of lonely men who live in their parents’ basements will be filed against people who post on the social media site Bluesky, many of whom came to the site after leaving TSFKaT (The Site Formally Known as Twitter).

In the suit, plaintiffs whine that when they attempt to engage with Bluesky users, they often find themselves blocked within moments. Some have even been banned.

“It’s so unfair,” said MAGALover1488, “All I did was post a photo of Nancy Pelosi getting hogtied. On the old site, I’d have had hundreds of liberal snowflakes yelling at me. This time, nothing but block, block, block. My feelings are really hurt.”

“It’s (expletive) (expletive)” added JusticeforPeanut6969. “I put up the same post I did in 2016, when I said that the tears of Hillary Clinton voters gave me a sexual thrill; I just cut and pasted in Kamala Harris. In 2016, thousands of frigid bitches replies. Now, all I got was a like from someone selling a penis enlarger. And then my account got suspended. What about the (expletive) First Amendment?”

When asked why they can’t just post on the Site Formally Known as Twitter or on the right-wing friendly Truth Social, RedPillAmurrican1776 explained, “It’s awful over there. Everyone is mean and boring. I don’t want to talk to any of them. I don’t understand why libs don’t want to interact with me. Doesn’t everyone in the media tell them they’re supposed to be nice to us?”

When asked if he ever treated liberal posters the way he wants to be treated, RedPillAmurrican1776 called the reporter a soy boy and refused to reply further.

The soon-to-be plaintiffs are still seeking legal representation. They are also hopeful Elon Musk will cover the legal costs.

“I mean, it’s not the dumbest thing he’s sued someone over,” said NaziKluxKlanPougkeeps
https://politicalamerican(...)s-for-ignoring-them/
pi_215635061
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:16 schreef Ulx het volgende:
Misschien kunnen jullie wel meedoen.
[..]
https://politicalamerican(...)s-for-ignoring-them/
Wat een deceptie moet dat voor BlueSky en haar aanhang zijn, zijn ze eindelijk blij dat het grote aantallen nieuwe users krijgt. Zijn het allemaal ReChtSeXtrEmIstEn die lopen te trollen. :o

Straks gaan jullie nog posten dat rechtsextremisten BlueSky hebben gesloopt. Voordat het ooit populair is geworden.

Trouwens heb je wel gelezen dat het satire is? :P
quote:
Political Americans: Satire for the End of Democracy

Bringing the funny to the fight against election deniers, fascists, and power-obsessed traitors.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215635109
quote:
11s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat een deceptie moet dat voor BlueSky en haar aanhang zijn, zijn ze eindelijk blij dat het grote aantallen nieuwe users krijgt. Zijn het allemaal ReChtSeXtrEmIstEn die lopen te trollen. :o

Straks gaan jullie nog posten dat rechtsextremisten BlueSky hebben gesloopt. Voordat het ooit populair is geworden.
Ze doen maar. Genoeg mogelijkheden om een even een lijst waarop die accounts allemaal komen te maken en te delen dus dan is het SUBSCRIBE - BLOCK ALL. Het kan gewoon dynamisch met regeltjes volgens mij, maar ik ben het aan het uitzoeken.
pi_215635115
quote:
11s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:18 schreef epicbeardman het volgende:

Trouwens heb je wel gelezen dat het satire is? :P
[..]

Jij in eerste instantie niet.
pi_215635147
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Jij in eerste instantie niet.
Klopt, zeker omdat ik de schrijfstijl herken uit gefrustreerde linkse journalisten die laatste weken en jaren steeds slechter beginnen te schrijven.

Hier in Nederland ben je een "journalist": voor de NPO/NOS/RTL als je een control C en control V op je toetsenbord hebt en translate.google.com kan vinden.
Al de Amerikaanse propaganda wordt hier direct in NL vertaald door google neergeplemt.

De beste journalist uit Nederland zal maar een 14 jarig kind genaamd Bender zijn.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215635181
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:28 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Klopt, zeker omdat ik de schrijfstijl herken uit gefrustreerde linkse journalisten die laatste weken en jaren steeds slechter beginnen te schrijven.

Hier in Nederland ben je een "journalist": voor de NPO/NOS/RTL als je een control C en control V op je toetsenbord hebt en translate.google.com kan vinden.
Al de Amerikaanse propaganda wordt hier direct in NL vertaald door google neergeplemt.

De beste journalist uit Nederland zal maar een 14 jarig kind genaamd Bender zijn.
Beetje jammer dat je Lange Frans zo tekort doet.

pi_215635183
Whaahhahahaaaaaa

LOL

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215635263
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2024 14:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wierd Duk is vooral meester in het uitdelen en zijn trollenleger afsturen op zijn vermeende 'vijanden'. Waag het vooral niet om je kritisch uit te laten over Sint Wierd, want dan ben je de volgende 48 uur bezig met het opschonen van je mentions.

Nogmaals, de andere kant is inderdaad niet heilig. Maar Twitter wordt gedomineerd door haters. En ja, daarin zit wel degelijk verschil. Onder berichten van Duk vind je vooral gelijkgestemden, die hem complimenteren. Dat staat mensen uiteraard vrij, heel fijn voor Duk. Maar Paternotte en gelijkgestemde politici krijgt louter stront over zich heen.

Wijs gerust met een vinger naar de 'andere kant'. Ik heb geen trek meer in dat eeuwige gescheld en getier en vindt in Bluesky een gemoedelijker alternatief. Dat het platform van Musk gebruikers verliest is een bijkomstig voordeel.
Laat mij dit eventjes samenvatten.

Jij wil dus een site waar:

Je geen tegenspraak hebt.
Je geen meningen van anderen wilt horen.
Je geen gescheld

Bekijk deze YouTube-video

Je wilt dus een safespace.

Net zoals FOK een safespace is geworden, reddit is een safespace.
Een site waar het draait om "zo populair mogelijke" opmerkingen te posten zodat je "happy upvotes" krijgt, want "happy downvotes" of geen +jes zoals op FOK ontvangen maakt mensen depri.

Ik zit hier niet op FOK om +1tjes te krijgen, waar dit een groot doel is op Reddit of hier. En hierdoor krijg je een feedbackloop, zonder enige discussie.

Mensen gaan elkaar liken en upvoten om zo blij te worden in het echte leven, zie het als likes op een tweet waar iemand verslaafd aan geworden is.

FOK zou ook de +1's moeten verwijderen, dan gaan mensen in eens heel anders praten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan verbaasd zijn dat mensen toch anders denken.
pi_215635285
quote:

Hey Epic vat hier BNW samen, wat schattig.
pi_215635295
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:41 schreef Questular het volgende:

[..]
Hey Epic vat hier BNW samen, wat schattig.
Projectie quelstar, ik ga met iedereen en over alles in discussie op BNW. Hopelijk krijg je weer de +1jes waar je zo op geilt. Kan je zeggen, mama, ik heb vandaag 10 likes gehad op FOK forum.

Denken dat je tof bent, zonder dat je tof bent.

Jij bent het voorbeeld wat ik hierboven weerspiegel. Dank daarvoor.
pi_215635303
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:42 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Projectie quelstar, ik ga met iedereen en over alles in discussie op BNW. Hopelijk krijg je weer de +1jes waar je zo op geilt. Kan je zeggen, mama, ik heb vandaag 10 likes gehad op FOK forum.
Wauw, zo stoer. Ik hoop dat je hier een plusje voor krijgt. Je krijgt er sowieso 1 van mij.
pi_215635326
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Laat mij dit eventjes samenvatten.

Je geen gescheld
Nee, dat is geen juiste samenvatting.

Als je mij een beetje kent op FOK!, dan weet je dat ik altijd enthousiast in discussie ga met jan en alleman - en ja, ik besef dat ik soms ook een beetje venijnig uit de hoek kan komen. Waar ik vooral waarde aan hecht is dat een discussie wordt gevoerd met normale omgangsvormen en dat er daadwerkelijk argumenten worden gebruikt. Users hoeven het helemaal niet met mij eens te zijn. Iedereen die mij de afgelopen 15 jaar mee heeft gemaakt op FOK! weet dat ik graag de verbale degens kruis met mensen met uiteenlopende opvattingen.

Waar ik echter geen zin in heb is inhoudsloos gescheld en het structureel verspreiden van aantoonbare leugens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215635340
BNW is toch prima? X kan het BNW van de microblogs worden.
  woensdag 20 november 2024 @ 15:49:34 #220
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215635364
quote:

[..]

Maargoed, Rnie heeft een poster van Musk boven zijn bed, scoort altijd lekker dat soort posts hier. :Y
Ja, ik reageer dan ook op een post waarin jij precies doet waarvan jij mij nu beticht.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215635408
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:43 schreef Questular het volgende:

[..]
Wauw, zo stoer. Ik hoop dat je hier een plusje voor krijgt. Je krijgt er sowieso 1 van mij.
En daar gaat het dus mis, +1 knop moet verwijderd worden.

De +1 knop of dat top comments op Reddit naar boven gaan, als "TOP" zorgt voor een feedbackloop van mensen die proberen de populairste mening te scoren/herhalen.

Hier is het ook zo, mensen proberen te scoren.

De enige reden dat "X" nu rechtse mensen heeft, is omdat ze voorheen verbannen waren.
Nu willen jullie weer met "BlueSky" (naam zegt het al, blue=dems) een site waar rechtse mensen verbannen worden.

Asmongold heeft hier gisteren nog lang over gepraat.
Je ziet het ook terug in de youtube comments, rechtse mensen.

Wanneer komen jullie tot de realisatie dat er daadwerkelijk meer rechtse mensen zijn in de wereld de laatste jaren dan jullie willen voordoen? ja verbannen van elke rechtste POL user hier geeft een goed beeld over hoe de samenleving in elkaar steekt!

Ook het like-systeem werkt hier nadeling in. Want niemand wil zoals epicbeardman geen likes krijgen en het "gepeste" jongetje zijn van het forum.
pi_215635456
Ik gebruik die likes alleen maar om iemand te laten weten dat die een antwoord heeft op een post.
pi_215635465
quote:

[..]
Van mij ook als plusjes blijkbaar emotioneel zoveel uitmaken voor sommigen kunnen we die niet weigeren. :D
  Moderator woensdag 20 november 2024 @ 16:08:39 #224
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215635504
quote:

[..]
Oeh, meteen ook even geplust ja. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215635511
quote:
15s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:54 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
En daar gaat het dus mis, +1 knop moet verwijderd worden.

De +1 knop of dat top comments op Reddit naar boven gaan, als "TOP" zorgt voor een feedbackloop van mensen die proberen de populairste mening te scoren/herhalen.

Hier is het ook zo, mensen proberen te scoren.

De enige reden dat "X" nu rechtse mensen heeft, is omdat ze voorheen verbannen waren.
Nu willen jullie weer met "BlueSky" (naam zegt het al, blue=dems) een site waar rechtse mensen verbannen worden.

Asmongold heeft hier gisteren nog lang over gepraat.
Je ziet het ook terug in de youtube comments, rechtse mensen.

Wanneer komen jullie tot de realisatie dat er daadwerkelijk meer rechtse mensen zijn in de wereld de laatste jaren dan jullie willen voordoen? ja verbannen van elke rechtste POL user hier geeft een goed beeld over hoe de samenleving in elkaar steekt!

Ook het like-systeem werkt hier nadeling in. Want niemand wil zoals epicbeardman geen likes krijgen en het "gepeste" jongetje zijn van het forum.
like gezet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')