Vind het niet te vergelijken met een politieke partij.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:02 schreef havanagila het volgende:
[..]
Omdat bubbels vroeg of laat uit elkaar spatten. Kijk bijv. naar de hysterie rondom FVD, daar is ook niks meer van over. Al die malloten helemaal enthousiast, en nu heb je alleen nog Thierry. En drie keer raden waarom ie precies hetzelfde zegt als de wappies op X: uitbuiten die hap. Zelfde met Musk en Trump
Die gekkies krijgen vroeg of laat een andere obsessie en dan is het over.
Ik denk dat het op X een soort Truth Social gaat worden. Gewoon saai en oninteressant.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:02 schreef havanagila het volgende:
[..]
Omdat bubbels vroeg of laat uit elkaar spatten. Kijk bijv. naar de hysterie rondom FVD, daar is ook niks meer van over. Al die malloten helemaal enthousiast, en nu heb je alleen nog Thierry. En drie keer raden waarom ie precies hetzelfde zegt als de wappies op X: uitbuiten die hap. Zelfde met Musk en Trump
Die gekkies krijgen vroeg of laat een andere obsessie en dan is het over.
Naja, Trump gebruikt X voor z'n stemmen, en Musk heeft het alleen gekocht vanwege AI. Minder gebruikers: minder winst: meer wappie.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind het niet te vergelijken met een politieke partij.
Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen verder de komende jaren met Trump en Musk, en hoe het er over 4 jaar bij staat bij X.
Maar zie ze voorlopig niet ten onder gaan.
Dat klopt, dat is op Twitter ook gewoon toegestaan en het werkt gelukkig beide kanten op. Op Bleusky daarentegen word daar streng op gemodereerd alleen gebeurt het modereren maar één kant op.quote:Op woensdag 20 november 2024 12:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb menig 'neger' roeper of andere racistische drek gerapporteerd op Twitter en er gebeurde geen hol.
Gelukkig is de andere kant niet zo snel getriggerd, die barsten niet direct in janken uit, die gaan niet direct roepen dan er lui moeten worden gecanceld.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is op Twitter ook gewoon toegestaan en het werkt gelukkig beide kanten op. Op Bleusky daarentegen word daar streng op gemodereerd alleen gebeurt het modereren maar één kant op.
Dat klopt, die verlaten het platform en gaan naar BleuSky om daar vervolgens met bescherming van de moderatie wel uit delen maar niets incasseren. Kortom het oude Twitter is weer springlevend waar je heerlijk racistisch kan zijn en zelfs openlijk uit kunt komen dat je van kleine kinderen houd zonder tegenspraak.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gelukkig is de andere kant niet zo snel getriggerd, die barsten niet direct in janken uit, die gaan niet direct roepen dan er lui moeten worden gecanceld.
Of niet soms?
Die mensen zijn niet klaar met racisme, daar hebben ze geen enkel probleem mee, het is de tegenspraak. Dat vinden ze vooral vervelend.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:17 schreef Vis1980 het volgende:
Je zou het maar belangrijk vinden dat racisme blijft staan op een website en dan mensen die zelf daar weg gaan belachelijk maken dat ze daar wel eens klaar mee zijn. Niet iedereen hoeft onder elk bericht maar altijd die boze 'alfa' mannetjes tekeer te zien gaan alsof het kleuters zijn. Een goed debat heeft moderatie nodig als de aanwezigen hun fatsoen niet op orde kunnen houden.
Wat is dit nou voor gelul.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat klopt, die verlaten het platform en gaan naar BleuSky om daar vervolgens met bescherming van de moderatie wel uit delen maar niets incasseren. Kortom het oude Twitter is weer springlevend waar je heerlijk racistisch kan zijn en zelfs openlijk uit kunt komen dat je van kleine kinderen houd zonder tegenspraak.
Er worden 500 miljoen posts per dag geplaatst op X. Het kan gewoon niet waar zijn dat er onder ELKE X-post haatvolle content staat. Ik snap niet zo goed (nouja, eigenlijk wel) waarom dat het standaard riedeltje is binnen dit topic.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:17 schreef Vis1980 het volgende:
Niet iedereen hoeft onder elk bericht maar altijd die boze 'alfa' mannetjes tekeer te zien gaan alsof het kleuters zijn. Een goed debat heeft moderatie nodig als de aanwezigen hun fatsoen niet op orde kunnen houden.
De waarheid, racisme en openlijk er voor uit te komen dat je pedofiel bent kan gewoon op BleuSky.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor gelul.
Zal Elon dadelijk nog truth social gaan overnemen en integreren met x?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat het op X een soort Truth Social gaat worden. Gewoon saai en oninteressant.
Ja, ik zou daar ook op modereren, ben daar ook geen fan van. Vreemd is wel weer dat je dit maar weer een kant op kan zien, want nu is de moderatie op persoonlijke titel van Musk en ook maar in een richting, dus ik snap je beargumentering niet zo. Je beticht een andere service voor iets wat Twitter nu precies doet. Overigens kom ik al bijna nooit op Twitter of Facebook. Ook Bluesky zal mij niet zien.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet klaar met racisme, daar hebben ze geen enkel probleem mee, het is de tegenspraak. Dat vinden ze vooral vervelend.
Als je een “skeet” kan plaatsen waar je stelt dat witte welgestelde mannen een existentiële bedreiging vormen voor de democratie en er word instemmend gereageerd dan was het vermeende racisme op X toch nooit het probleem?
Ja, juist op politieke zaken heb je moderatie nodig, als men met elkaar over een hobby praat weet men nog vaak het fatsoen te bewaren.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:24 schreef Rnie het volgende:
[..]
Er worden 500 miljoen posts per dag geplaatst op X. Het kan gewoon niet waar zijn dat er onder ELKE X-post haatvolle content staat. Ik snap niet zo goed (nouja, eigenlijk wel) waarom dat het standaard riedeltje is binnen dit topic.
Chinese x-posts omtrent Stranger Things of omtrent whatever worden nooit in ogenschouw genomen hier. Het enige kader wat er klaarblijkelijk is, om de argumentatie dat X zo kut is, kracht bij te zetten, zijn de legio voorbeelden van politiek getinte posts. Constant gelul omtrent links-rechts, woke-niet woke, vaccin-geen vaccin is echt niet de norm bij X.
Je hebt vast een voorbeeld?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De waarheid, racisme en openlijk er voor uit te komen dat je pedofiel bent kan gewoon op BleuSky.
Zolang het racisme maar de juiste kant op gaat word het zelfs nog toegejuicht.
Ik zal het je sterker vertellen,. Er zijn zelfs mensen die een pedofiel in hun administratie opnemen. Ook jammer dat de fans hier niet begrijpen wat voor belangenstrengelingen er gaande zijn sinds Musk zich persoonlijk met Twitter bemoeid en ook behoorlijk wat politieke macht heeft. In diezelfde administratie waar die pedofiel ook in zit.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De waarheid, racisme en openlijk er voor uit te komen dat je pedofiel bent kan gewoon op BleuSky.
Zolang het racisme maar de juiste kant op gaat word het zelfs nog toegejuicht.
Dus als je je afzijdig zou houden van het eeuwenoude gelul omtrent politiek op Social Media is er dus niks aan de hand. Wat er nu gebeurd is dat mensen constant als ramptoerist tussen strijdende kampen staan en dan zeggen: Dit is eigenlijk helemaal niet leuk he?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:34 schreef Vis1980 het volgende:
Ja, juist op politieke zaken heb je moderatie nodig, als men met elkaar over een hobby praat weet men nog vaak het fatsoen te bewaren.
Jazeker.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hebt vast een voorbeeld?
Weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen,. Er zijn zelfs mensen die een pedofiel in hun administratie opnemen. Ook jammer dat de fans hier niet begrijpen wat voor belangenstrengelingen er gaande zijn sinds Musk zich persoonlijk met Twitter bemoeid en ook behoorlijk wat politieke macht heeft. In diezelfde administratie waar die pedofiel ook in zit.
Je bronnen zijn allemaal van X. Heb je ook direct links van Bluesky?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jazeker.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
En ik durf te wedden als ik zelf BleuSky ga doorspitten ik nog meer ronduit racistische content kan vinden. Dat is helaas inherent aan de extreem linkse zijde van het politieke spectrum. Nogmaals ze hebben geen problemen met racisme, slechts welke kant het opgaat en of er weerwoord is.
Rustig aan, beste jongen. Je kunt simpelweg niet stellen dat het een 'feit' is, logisch dus dat die meid terug moet komen op haar stellige claim.quote:
Wat is bluesky?quote:Op woensdag 20 november 2024 13:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jazeker.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
En ik durf te wedden als ik zelf BleuSky ga doorspitten ik nog meer ronduit racistische content kan vinden. Dat is helaas inherent aan de extreem linkse zijde van het politieke spectrum. Nogmaals ze hebben geen problemen met racisme, slechts welke kant het opgaat en of er weerwoord is.
Tsja, ik denk dat niemand de illusie koestert dat er Bluesky louter good guys zitten. Ook zal je mij nooit zien beweren dat er geen linkse pedofielen bestaan.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jazeker.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Zou je deze post niet aan VIS moeten richten Koos ipv aan mij? Ik stel namelijk niet dat Geatz een pedofiel is.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig aan, beste jongen. Je kunt simpelweg niet stellen dat het een 'feit' is, logisch dus dat die meid terug moet komen op haar stellige claim.
Ben benieuwd of het onderzoek dat naar hem is gedaan nog naar buiten komt. Zou wel terecht zijn, gezien zijn bestuurlijke aspiraties.
Ik richt hem aan jou omdat je al in twee topics triomfantelijk dat fragment postte. Alsof je daarmee denkt aan te tonen dat Gaetz onschuldig is. Hint: dat doet het niet.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zou je deze post niet aan VIS moeten richten Koos ipv aan mij? Ik stel namelijk niet dat Geatz een pedofiel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |